Szerintem ez úgy van, hogy hozzászoktok idővel! Az idei szezon elején mi is hamar kezdtünk szenvedni a barátnőmmel. Aztán egy májusi tátrai túra alkalmával már 120-150 kilóméterket is megtettünk pihenő nélkül, és nem volt különösebb gond.
Motorozzatok olyan sokat amennyit csak lehet, és egyre kevésbé lesz fárasztó!
Üdv: C.
Sziasztok!
Akko én is megtöröm a csendet. Kérdése: ki mennyi km-t, órát tud egyhuzamban a nyeregben tölteni?
A kérdés apropója: tegnap feleségemmel elmentünk Fehérvárcsurgóra (kb. 140 km), de szétültük a seggünket. Megálltunk tankolni, meg kávézni, de pl. hazafelé a Dunaföldvár-Kecskemét távolságot, amit alig több 60 km-nél már nagyon szenvedve tettük meg. Hosszabb utak kilőve, ha ennyire kényelmetlen a nyereg.
Eladó alkatrészek iránt érdeklődnék. Kellene nekem:
-bal első irányjelző (kompletten szár nélkül)
-lámpakeret
-műszerfal borítása, a krómozott hátsó burkolat.
Szeva! Nem kell ezzel a döntögetéssel foglalkozni nem pályán megyünk meg nem is arra találták ki az ER-5-öt hogy annyira fektesd a kanyarokban. Nekem is nagyobb jobb oldalon a majrécsík mint a balon.
Nem nagyon foglalkozok vele. Nem olyan a motor súlypontja mint a sportmotoroknak és inkább az egyenes futásra lett kitalálva nem a nagy kanyarvadászatra. Sajna ez van pedig én is szeretem döntögetni a bükkben meg a mátrában, de csak ésszel. Ha nagyon komolyan akarja csinálni az ember akkor menjen pályára. Nem ér annyit a döntögetés ha amiatt esel el mert túldöntötted. Tehát csak óvatosan.
Ja, a csend nagy.
Ellenben van egy kérdésem mindenkihez. Kinek hogy megy a döntögetés?
Nekem a motoros múltam harmatos, lévén csak 13.000km van a seggemben az is mind az Er-5-el. Tehát azt figyeltem meg, hogy ha utas van mögöttem stabilabban viselkedik a kanyarokban, mondhatni jobban tudom dönteni a gépet. Ezt még úgy ahogy értem. De azt nem hogy a balos kanyarok miért mennek sokkal jobban mint a jobbosak! Egyszerűen nem vágom, hogy jobbra miért nem tudom úgy bedönteni a gépet mint balra. Ez a majrécsíkon is észrevehető, jobb oldalon hangyafasznyival vastagabb. Pirelli Sport Demonok vannak fent. Mikor felkerültek úgy éreztem ezekkel meg lesz a lábtartó karistolás, de most elbizonytalanodtam. Bal oldalon nem vagyok messze tőle, de jobb oldalon elég távolinak tűnik. Kérdezném a nagyérdeműt én vagyok béna, vagy csak még rutintalan, avagy ezzel a motorral ez eleve irreális célkítűzés? Na tegye mindenki szívére a kezét!
Nagy a csend itt ER-5 tulajok :) Nincs semmi veletek nálam csak a meló megy, nincs idő egy jó kis kirándulásra. Az időjárás most pont nem a motorozásnak kedvez, de lesz még jó idő augusztusban elég. Na na további jó motorozást mindenkinek az év hátralévő részére. Hali
Szevasztok! Van egy új bukósisak eladó,méretprobléma miatt.
AKIRA KATASA :Lakkfekete.Elől,oldalt felül nyitható szellőzőkkel,orrvédős,kivehető arc szivacs,zajmentes.
Méret:M 57-58, 20000Ft.
Ha valakit érdekel. kawa48@freemail.hu
Szia!
Nekem hátul 150/60-17 Dunlop Sportmax, elöl 120/60-17 Michelin Pilot Power van.
A hátsó már eléggé kopott, az első nemrég kaptam egy Suzuki SV-ről használtan.
Jövőre a műszaki vizsga előtt veszek új gumit, de a gyári méretet.
Ezt a széles gumit viszonylag nehéz bedönteni, nem szeretem, esőben meg bizonytalan.
Pár hete boldog tulajdonos a lettem egy ER5-ösnek. Nagyon klassz a paripa. De a gumik nem igazán nyerték el a tetszésem. Most Michelin Macadam gumik vannak rajta.
Véleményetek szerint milyen márkájú, típusú gumikat tegyek fel, ha szeretem döntögetni a gépet. Esetleg hátulra a gyári méretnél mennyivel nagyobb férhet fel.
Az előző (még meglévő) motoromon Heidenau K64-es gumi van (melyet nagyon szeretek). A hátsó még jó is lenne az ER5-re de akkor az elsőt is cserélni kéne.
eladom! kell a zsé, építkezés, család stb. Kawasaki er5 - 45e km, 2000.évj. friss műszaki, én vagyok a 2. magyar tulaj, a gép olaszból hozva,adok 1db givi doboz(ez nincs a képen), első kerékben kb 1000km, a láncszettben 3000km! fix. 400.000.- bajai: egyszer leraktam, kicsit karcos lett a kipu a km óra és a vízpumpánál a blokk, törött index, de javítva (lásd a képeken), az egyik telóból folyik az olaj, a műszerfal lötyög és kb 2db izzó jó (tipikus er5 balhé), olajat kell cserélni, és kész! a szívem szakad meg, de a kötelezőre sincs lóvém, a kecót pedig be kell fejeznem! írjatok! képek itt: http://kep.tar.hu/roszgyorgy/5...
tel.: 0630907-77-79 ! rosz@freemail.hu
Sziasztok!
Mai mottó: nem tudsz olyan gyorsan menni, hogy valaki ne akarna megelőzni...
3 hete nem ültem a vason, ezért elmentem estefelé egy körre. Beöltöztem szépen: csizma, nadrág, kabát, kesztyű, ahogy kell. Dinamikusan előzgettem az autókat, szépen kihúzattam, kimondottan élveztem, hogy fúj a szél. Ha szabad volt az út, még 140-150-ig is gyorsítottam.
Mögém ért egy sportmotor, nem láttam a típust. Kockázatos előzéssel, kanyarban, előttünk teherautó, elhúzott mellettem. Akkor láttam, hogy rövidgatya, póló, utasa is volt, hasonló laza szerelésben...elgondolkodtam... és visszavettem a tempót. Én élni akarok még...
helószia!
én voltam.
szóval a dob márkája HD Racing. Azt most nem tudom hogy én hol vettem. De itt lehet kapni ilyeneket: dob
Ami az enyémen van annak a belső átmérője 50 centi, és asszem 35 centi hosszú. Én 14 ezerért vettem.
Ha megnézed a videómat akkor ott láthatod részletesebben, vagy összefuthatunk valamikor...
Apropó szombaton jön valaki citadellára?
Neked is szabvány (szar) műanyag tartód van?Ha igen szerintem dobd ki.Nekem is lazán kiesett belőle a dödcédula.Szerencsémre meghallottam a csörrenést és az uténam jövők sem lapítooták szarrá míg visszafordultam.Csináltam egy mási alaplemezt a plét átfúrtam és odacsavaroztam.Így már ott marad. Sz
Értem
Akkor csak azt tudom javasoni, hogy a tábla mögött a műanyag kapjon egy fém merevítő lemezt, vagy nagy alátétet, ami növeli a felületet, akkor jobban kell bírnia.
Persze a rendszám csavarozása is jó megoldás lehet, de elvileg a műszaki vizsgán beleköthetnek. Úgy tuom nem szabad megfúrni.
Esetleg próbálj meg olyan tartót venni, aminek nem bepattintós kerete van, hanem egyik oldaláról kell elég szorosan betolni a táblát. Abból biztos nem tud kiesni, csak kerettel együtt lehet elhagyni, az meg ugye csavarozva van.
Szeretnem, veszek hetfon egy uj tablatartot...felmerult a furas is de ugydontottem inkabb nem buzeralom. Bar oszinten szolva mar nem bizom a muanyag tartokban vagy csak minden alkalommal ellenorzom megvan-e meg a rendszamom
Valóban elterjedt a híre. A környékbeli összes nagyvállalat e-mail hálózatán megjelent, hátha valaki ismeri a tulajt.
Én is be akartam írn ide, de mire hazaértem már megelőztek.
Azért örülök, hogy megtalálta gazdáját a rendszám.
(egyébként pedig tessék rendesen rögzíteni )
Szerintem ez úgy van, hogy hozzászoktok idővel! Az idei szezon elején mi is hamar kezdtünk szenvedni a barátnőmmel. Aztán egy májusi tátrai túra alkalmával már 120-150 kilóméterket is megtettünk pihenő nélkül, és nem volt különösebb gond.
Motorozzatok olyan sokat amennyit csak lehet, és egyre kevésbé lesz fárasztó!
Üdv: C.
Akko én is megtöröm a csendet. Kérdése: ki mennyi km-t, órát tud egyhuzamban a nyeregben tölteni?
A kérdés apropója: tegnap feleségemmel elmentünk Fehérvárcsurgóra (kb. 140 km), de szétültük a seggünket. Megálltunk tankolni, meg kávézni, de pl. hazafelé a Dunaföldvár-Kecskemét távolságot, amit alig több 60 km-nél már nagyon szenvedve tettük meg. Hosszabb utak kilőve, ha ennyire kényelmetlen a nyereg.
Eladó alkatrészek iránt érdeklődnék. Kellene nekem:
-bal első irányjelző (kompletten szár nélkül)
-lámpakeret
-műszerfal borítása, a krómozott hátsó burkolat.
Aki tud, segítsen! Előre is köszönöm.
D
Nem nagyon foglalkozok vele. Nem olyan a motor súlypontja mint a sportmotoroknak és inkább az egyenes futásra lett kitalálva nem a nagy kanyarvadászatra. Sajna ez van pedig én is szeretem döntögetni a bükkben meg a mátrában, de csak ésszel. Ha nagyon komolyan akarja csinálni az ember akkor menjen pályára. Nem ér annyit a döntögetés ha amiatt esel el mert túldöntötted. Tehát csak óvatosan.
Ellenben van egy kérdésem mindenkihez. Kinek hogy megy a döntögetés?
Nekem a motoros múltam harmatos, lévén csak 13.000km van a seggemben az is mind az Er-5-el. Tehát azt figyeltem meg, hogy ha utas van mögöttem stabilabban viselkedik a kanyarokban, mondhatni jobban tudom dönteni a gépet. Ezt még úgy ahogy értem. De azt nem hogy a balos kanyarok miért mennek sokkal jobban mint a jobbosak! Egyszerűen nem vágom, hogy jobbra miért nem tudom úgy bedönteni a gépet mint balra. Ez a majrécsíkon is észrevehető, jobb oldalon hangyafasznyival vastagabb. Pirelli Sport Demonok vannak fent. Mikor felkerültek úgy éreztem ezekkel meg lesz a lábtartó karistolás, de most elbizonytalanodtam. Bal oldalon nem vagyok messze tőle, de jobb oldalon elég távolinak tűnik. Kérdezném a nagyérdeműt én vagyok béna, vagy csak még rutintalan, avagy ezzel a motorral ez eleve irreális célkítűzés? Na tegye mindenki szívére a kezét!
Üdv!
AKIRA KATASA :Lakkfekete.Elől,oldalt felül nyitható szellőzőkkel,orrvédős,kivehető arc szivacs,zajmentes.
Méret:M 57-58, 20000Ft.
Ha valakit érdekel. kawa48@freemail.hu
Nekem hátul 150/60-17 Dunlop Sportmax, elöl 120/60-17 Michelin Pilot Power van.
A hátsó már eléggé kopott, az első nemrég kaptam egy Suzuki SV-ről használtan.
Jövőre a műszaki vizsga előtt veszek új gumit, de a gyári méretet.
Ezt a széles gumit viszonylag nehéz bedönteni, nem szeretem, esőben meg bizonytalan.
Pár hete boldog tulajdonos a lettem egy ER5-ösnek. Nagyon klassz a paripa. De a gumik nem igazán nyerték el a tetszésem. Most Michelin Macadam gumik vannak rajta.
Véleményetek szerint milyen márkájú, típusú gumikat tegyek fel, ha szeretem döntögetni a gépet. Esetleg hátulra a gyári méretnél mennyivel nagyobb férhet fel.
Az előző (még meglévő) motoromon Heidenau K64-es gumi van (melyet nagyon szeretek). A hátsó még jó is lenne az ER5-re de akkor az elsőt is cserélni kéne.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Balázs
tel.: 0630907-77-79 ! rosz@freemail.hu
Mai mottó: nem tudsz olyan gyorsan menni, hogy valaki ne akarna megelőzni...
3 hete nem ültem a vason, ezért elmentem estefelé egy körre. Beöltöztem szépen: csizma, nadrág, kabát, kesztyű, ahogy kell. Dinamikusan előzgettem az autókat, szépen kihúzattam, kimondottan élveztem, hogy fúj a szél. Ha szabad volt az út, még 140-150-ig is gyorsítottam.
Mögém ért egy sportmotor, nem láttam a típust. Kockázatos előzéssel, kanyarban, előttünk teherautó, elhúzott mellettem. Akkor láttam, hogy rövidgatya, póló, utasa is volt, hasonló laza szerelésben...elgondolkodtam... és visszavettem a tempót. Én élni akarok még...
Bocs, csak az élményt akartam megosztani...
én voltam.
szóval a dob márkája HD Racing. Azt most nem tudom hogy én hol vettem. De itt lehet kapni ilyeneket: dob
Ami az enyémen van annak a belső átmérője 50 centi, és asszem 35 centi hosszú. Én 14 ezerért vettem.
Ha megnézed a videómat akkor ott láthatod részletesebben, vagy összefuthatunk valamikor...
Apropó szombaton jön valaki citadellára?
Akkor csak azt tudom javasoni, hogy a tábla mögött a műanyag kapjon egy fém merevítő lemezt, vagy nagy alátétet, ami növeli a felületet, akkor jobban kell bírnia.
Persze a rendszám csavarozása is jó megoldás lehet, de elvileg a műszaki vizsgán beleköthetnek. Úgy tuom nem szabad megfúrni.
Valóban elterjedt a híre. A környékbeli összes nagyvállalat e-mail hálózatán megjelent, hátha valaki ismeri a tulajt.
Én is be akartam írn ide, de mire hazaértem már megelőztek.
Azért örülök, hogy megtalálta gazdáját a rendszám.
(egyébként pedig tessék rendesen rögzíteni )
Üdv!
A sört majd behajtom!
Egyszer, talán.