Sziasztok!
Gumitéma, a Totalbike-on találtam, a Motordoktor rovatban ez a legfrisebb, idézek:
"Azt csak mellékesen említem meg, hogy hivatalosan a gyári gumimérettől (amivel a járművet homologizálták, megfelelőségi nyilatkozatot adtak ki) nem térhetünk el, még egy segédmotoros kerékpár esetében sem."
Hát sajnos.Meg nekem nem vették figyelembe az 1 év A1 esemet valamiért.Mindegy.Amúgy ez volt a legolcsóbb.Ezelőtt az Allianznál voltam,ott 36e/év lett volna.
Sziasztok!
Nézem a gumikat: elég nagy árkülönbség van egy 130/70-R17 és egy 140/70-R17 között.
Az elsőt mégsem cserélem le, mert egész jó. A hátsón viszont 1 mm hiányzik a kopásjelzőig.
Ha elöl marad a 120/70, hátra hülyén fog kinézni a 130/70, 140-est kell vennem. Szerintem...
Sziasztok.Nekem is Heidenau van fenn.Véleményem:tapadás nem nyerő(közúti használat) többször is megcsúszott alattam.Még az első is ami elég veszélyes.Előtte a gyári Dunlop volt fenn.Na az még rosszabb volt.Viszont nem kopott ,22000 után cseréltem.A Heidenau sem kopik feltűnően (kb 6000 van benne. A következő szett biztos más lesz.Inkább kopjon de tapadjon.Tippeket megköszönném.
H
Lehet különböző mintázatú, nem feltétel hogy megegyezzen a mintázat. Csak a profilmélység legyen meg és akkor már jó. Meg persze ne legyen repedezett a gumi.
Hali!
Az enyémen is Conti Avenue van, sokkal jobb, mint a gyárilag szerelt dunlop. Ha bemelegszik, nincs vele gond. Na nem azt mondom, hogy ezzel aztán esőben- hóban döntögetheted, de azért el lehet vele boldogulni.
volt szerencsém hasonló motorral. Sokat mentek vele egyenesen, és kockásra kopott ki. De az is biztosan közrejátszik hogy kicsi a felni a 150-es gumihoz képest, ezért összehúzza. Kanyarban nincs meg az a tapadófelület aminek lennie kéne.
Most állok Er-5 vétel előtt,és annyit szeretnék kérdezni,valaki tudja e hogy most mennyibe kerül a névre írás?
Köszi