Mentem Komarom fele szerdan, es Dunaalmason vettem eszre hogy elveszett...rohanok erte! Kosziiiiiii! De ize...honnan tudtad hogy ER5os? Hany sorrel tartozom? :D
nézzétek meg hogy a spirált ki lehet e húzni a műanyag házából. Mert ha igen, akkor csak el kell vele sétálni egy bowdeneshez, és megmutatni hogy ilyen méretben vágjon egyet. Nálunk csepelen 1700 ft-ért csinálják.
Nekem is a kilométerórával van gondom, sem a sebességet nem mutatja, sem a megtett kilométert nem számlája, ami engem annyira nem zavar, de a tankolást mindig a megtett kilométerhez igazítottam és így kicsit nehézkes.
Asszem a kilométeróra spirál szakadt el, azt hol lehet beszerezni pici, ócsó pénzért?
A sebességmérőm véglegesen beadta az unalmast, már a km-eket sem számolja. Remélem csak valami csatlakozási hiba lesz. Mit gondoltok a Red Baron szervizéről? Eddig ott szervizelték a motort és meg voltak velük elégedve.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Szükségem lenne egy komplett kilométerórára vagy a belsejében lévő vízszintes tengelyre. Ha valaki tud nekem segíteni írjon! Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2004/08 havi ER5 gépet, a jogsim csak most készül (forgalom végén járok) életemben nem volt még motorom és a felszereltségéről kérdeznék, ha lehet. Kormányzár iránt érdeklődnék. Van rajta? Ha igen hogyan tom működésbe léptetni.
Előre is köcke!
Sziasztok ! Nicojunior adta meg a linket, hogy itt lehet az er-5 -ről némi tudást felszedni. Nekem egy 2004-es fekete er-5 van ,az enyémnek ciripel a kipufogója. Az előbbi hozzászóláshoz írnék a kilóméterórával kapcsolatban. Lehetséges, hogy kilazult a spirál fent az óránál és csak húzni kéne rajta.Üdv.
Ejnye már gyerkőcök, hát miért marjátok egymást?
Jó a mocim, már vasárnap óta nyúzom, végre élvezhetem, hogy egy két kerekű masina tulaja lettem. Jó érzés alázni a sok lüke autóst. Titta boldog vagyok!
Szerintem jó, hogy itt megosztjuk egymással a tapasztalatokat, nekem is ez segített. Apum már két napja a fejét vakarta, hogy miért és hol folyik a víz, és láss csodát itt kaptuk meg a választ! Még egyszer köszi és a szervízkönyvet is, apa azzal kell azzal fekszik!
továbbra sem érzem magam parasztnak. Itt a szervízkönyv, abban meg tudsz nézni MINDENT amit tudni lehet a motorról. Benne van az összes szevízintervallum is. Itt senki se motorszerelő, igazából nem értünk hozzá. Csak tapasztalatok vannak, ami pedig simán lehet hülyeség is.
én kérek elnézést, hogy meg kellett nyitnod egy pdf file-t. A motorodat pedig nem érdemes szervízbe vinni úgyis elrontják. Majd saját magát megjavítja.
Erdemes feltetlenul, akkor is ha nem hallod hogy kopog.
Amugy nem kell hozza (nagyon) megbontani a blokkot :)
Es olaj+olajszurot is illik 6ezrenkent cserelni, valamint normalis olajat hasznalni.
Tudod nem mindenki számítógépes guru, de felnőttem a feladathoz és letöltöttem egy pdf olvasót. Azért köszi, de mégis szeretném tudni, h. 12000 után érdemes-e szelephézaggal vacakolni, vagy ez csak amolyan gyári ajánlás. Azért kérdezem, mert olvastam valami fórumon, h. egy tag elvitte a szakszervízbe és úgy elb.szták neki (meg a karbi hangolást is), h. azóta is szenved vele.
Ja fére ne érts, én csak hozzáfűztem az általam tapasztaltakat, az olaj témához.
A fékolajat én is most cseréltem le tavasszal. Nem mernék utassal nyugodtan szerpentinezni ha erősen viseletes a nyál a fékbe! Biztos nem én szóltalak le!
http://www.milestone.hu/index....
Üdv: Kovax