Üdv!
Nekem volt egy vészfékezésem szentendrén.Hirtelen megállt előttemegy autó mert előtte későn indexelt egy jobra leforduló.Óriásit fékeztem kb 3mes fékcsik a hátulja behullámzott miközben fékeztem meg kapcsolgattam lefele. A z eleje majdnem kicsuszot,de megálltam kb 50cm-re a kocsihátujtától,a motor lefulladt.Gyári DUNLOP AROWMAX GT ven elől-hátul.Ha cserélek akkor ilyenre vagy BRIGSTONE BT45-re fogom.Mert szerintem olcsóhúsnak híg a leve!
Nem birtam tovabb, tegnap elvittem lemosni :) kicsit meg fura de meg fogom szokni ;) egy viszont tuti: ezt az ulest amint lehet LECSERELEM. nem tudom ti hogy vagytok vele de szerintem allati kenyelmetlen... a tukrok sem igaziak, ebben a kerekben nemigazan latok annyit amennyit megszoktam de ez eg a kisebb gond. Eeees, elmeletben hetfotol szinte minden papir rendben lesz :))
Pénteken a Pilisben többször is megcsúsztam (Heidenauval)Esett egy kis eső.Ez nekem elvette a kedvem tőle.Most úgy gondolom,hogy a következő garnitúra más márka lesz.
Széles utat
tapasztalatok a heidenau gumiról:
a formaleválaszó réteg ami rajta van tényleg csúszik mint az állat. Felrakás után lesikáltam a széleit gyökérkefével meg szappanos vízzel. Utána szinte rögtön mentem ki a ringre, kicsit paráztam is hogy mennyire fog csúszni, de kb 1-2 kör alatt lekopott róla, addig finoman mentem. Száraz, meleg aszfalton meglepően jól tapad, egyszer sem csúsztam meg még a legnagyobb döntésekkor sem (ki lett használva szinte az egész futófelülete). Gondolom ez azért is lehet mert nem lehet annyira dönteni mint egy sportgépet. Aztán volt szerencsém jönni vele vasárnap szakadó esőben, ott életveszélyes. Vizes úton nagyon kell vele vigyázni, akkor csúszik mint az állat. Szerintem egy ilyen kategóriájú motorra megfelelő választás lehet annak aki nem megy esőben. Persze a drágábbak biztosan jobbak, de azokat a tulajdonságokat ezzel a mocival úgysem lehet kihasználni(szerintem).
tapasztalatok a fém fékcsőről(+ 5.1-es olaj, ferodo organikus betétek):
Egy mondatban kb annyi hogyha bármilyen motorom is lesz, mindig első dolgom lesz a fém fékcső felrakása. Sokkal stabilabb, kiszámíthatóbb lett a fék, érezni a nyomáspontot. Ha behúzom akkor felkeményedik rögtön, nem nyúlik össze vissza mint a gyárival.
az ajánlat még fennáll, a robogohaz.hu oldalon található cuccokból tudok hozni kedvezményesen, minél nagyobb értékű a rendelés, annál nagyobb a kedvezmény is!
szombat citadella, 4 kor találkozó, 5 kor indulás, jó lesz!(mint mindig)
Ha szereted a gyerekeket biztosan jó óvónéni leszel, viszont sajnos ez is olyan foglalkozás, mint a tanároké: kevés a fizetés. Ebben a kifordult országban meg csak a pénz számít. Nekem van egy óvodás lányom, ezért nap mint nap megfordulok oviban és örülök, hogy jó helyen van.
A motorozást én is csak 2 éve kezdtem, de nagyon szeretem!
koszi ezzel a szakmaban nemsokan vannak igy :] a szulok mosolyognak meg tetszik nekik az ovonok meg a tanaraim szerint kevesbe pozitiv ez...de tojok ra, nekem fontos es kesz
hat kar volt elore orulnom hogy menni fog minden siman :( az okmanyirodaban ma elszenvedtem kb 3 orat es semmit nem sikerult normalisan elintezni, de nem adom fel :) csak meglesz mostmar elobb-utobb... jo palyazast nektek aztan csak ovatosan!
Kb 1500-at tekertem eddíg bele és elégedett vagyok vele.Az árához képest sztem remek.( A gyári guminál biztos jobb)Azt hallom hogy gyorsan kopik de még nem látom jelét.Egyelőre ennyi .
Széles utat
használ valaki heidenau gumit? milyen a többihez képest?
asap kellene válasz, mert pénteig gumit kell szereznem, kawa esti gurulás lesz a Hungaroringen.
Jön valaki? (ingyenes)
Haladok, haladok! Ha igy haladok kb egy het es husssss :) ma levizsgazott, megfelelt - miert is ne tette volna? holnap meg intezem a tobbi papirt :) ha lesz ER5 talalkozo... :)
szia,
a tankon a horpadást 10-15 között csinálják, garanciával. (ha megsérül a festés akkor festik is ennyiért), a kipufogót meg úgy is lecseréli az ember mert halk
Szerintetek a csatolt képeket lévő sérülések javítása mennyibe kerülhet?
Ha egy-egy rész információt tudtok, akkor az is segítene nekem a döntésben!
Előre is köszi!
Köszi, értem! Az olajat mindenesetre le kell cserélnem, mert a szerviz szerint 24 ezernél cserélni kellene, csak nem tudom, az olasz tulaj mennyire törődött ezzel.
Más. A kormány szögét is végre beállítottam a gyárira, ugyanis nem tudtam, hogy a kormányon van egy szúrópont, az mutatja meg, hogy kell állnia. Mindig tanul az ember.
Alapvetően a rugótól (annak erejétől) függ, mennyit ül össze a futómű terhelésnél, az olajjal az összeülés sebessége változtatható. Hagyományos, nem állítható villánál, fix méretű lyukakon átpréselődve csillapít az olaj. Ha sűrűbb olajat teszel bele, a lassú csillapítás javul, a gyors romlik, rossz utat nem fog olyan jól követni a kerék.
Meglátszik, hogy nem értek hozzá: van benne teflonos csúszócsapágy, meg porvédő is. Nem készlet.
A szervizben csak a szimeringet cserélik, a csúszócsapágyat csak akkor, ha lóg az egész. Még a porvédőt sem szokták.
Ráültem egy 2005-ös er-5-re, hogy megnézzem, annak milyen az első teló. Hát más, keményebb, úgyhogy biztosan cserélem az olajat egy sűrűbbre.
Annyira más volt egy 9 évvel fiatalabb motor, pedig ugyanaz a típus. Azt hiszem, egy kicsit más formájú a tank és a kormány is közelebb van egy kicsit a vezetőhöz. Tök jó volt!
Nekem volt egy vészfékezésem szentendrén.Hirtelen megállt előttemegy autó mert előtte későn indexelt egy jobra leforduló.Óriásit fékeztem kb 3mes fékcsik a hátulja behullámzott miközben fékeztem meg kapcsolgattam lefele. A z eleje majdnem kicsuszot,de megálltam kb 50cm-re a kocsihátujtától,a motor lefulladt.Gyári DUNLOP AROWMAX GT ven elől-hátul.Ha cserélek akkor ilyenre vagy BRIGSTONE BT45-re fogom.Mert szerintem olcsóhúsnak híg a leve!