Hát Gs 500- at felejtsd el az elég gyönge!
Minden téren jobb a Kawa!
A Honda is finom darab- de ahogy mondtad drága...
SOK SIKERT A GÉPHEZ- Diszelen találkozunk!
Igazából a suzuki gs500 at gondoltam,de az számomra nem elönyös mert léghütéses. Aztán a honda cb500. Az drága és idősebb. Marad a kawa
Nekem lényeg a kevés fogyasztás és fentarthatósága max min 2 henger és elég az 50 paci
Kocsi mellé bőven elég
Nekem turákra kell és nem sok ilyen motor van mint ezek. Az endurók sokkal többet fogyasztanak
Nos ide írok már én is ,mert látom nem megy annyira a többieknek az Er- 5 történelem!?
Szal 99- 2000- ig gyártott első szériás er-5 ök abban különböznek, hogy a gyújtás már- ergo többet zabálnak majd jó fél literrel. A benzin tank 2 literrel kisebb- és az első szériákon nincs benzin szint jelző sem!
A hátsó rugó egy fos- tök gyenge- két személlyel felüt- illetve hamar elgyengül!
A farok idom, mint a többiek írták egyben van a nyereg zár meg a kapaszkodó mögötti szerencsétlen helyen leledzik.
Az ülés látszatra kényelmesebb- valójában kényelmetlenebb!
A tanksapka igénytelenebb (a' la motor katalógus) kiáll a síkból és kocka alakú.
Más a féktárcsa lyukazata is
Ha veszel mindképp 2000 utáni de inkább 2004- es -05- ill. 06- ost vegyél.
2006- os er5 nem is igazán van inkább az utolsó megmaradt 2005- ös darabokat adták el ill szerintem címkézték át.
Utolsó szériáknak 2 literrel nagyobb tank, más gyújtás, erősebb hátsó rúgók, jó nagymotoros tanksapka- kényelmesebb ülés- ésszerűen elhelyezett ülészár a jellemzői. Tokico fék elől, stb.
Szal nem csak látszatra van különbség, hanem belsőre is!
Még ami a leguccsó szériák jó jellemzője az a rozsdamentes kipufogó- sokkal esztétikusabb- nem fehéredik ki!
Hogy jó lesz- e neked? Hmm próbáld ki- szerintem kissé kicsi lesz alattad a gép!
A pocakból meg nem árt majd leadni, mert ha még elkezdesz túrázni, meg felül mögéd egy utas, akkor hamar eléri a futómű, meg a blokk is a határait!
Bár a blokk nem annyira, de meg fogja érezni azért!
A 99esnek az oldal és farokidoma,a tanksapka más,a bukósisakzár és nyeregzár helye.A többi szerintem egyforma csak a diszítőmatricázás más.Az utolsó kiadásokon a kipufogórendszer rozsdamente és nem fekete.
Végül is ezt szeretném megvenni ha jónak látom
A képek róla készültek.
Min lehetne meglátni,hogy mennyire használt.Ugyan is a tulaj 17ekm-el adja de én ezekben nem hiszek mert bár mit mondhatnak. Még a szervizkönyvnem sem hiszek
Ha jól tudom a '98-'00-ig készül ER 5 ösök ülészára a hátsó kapaszkodnál található.A '01-'07-ig gyártóttakon pedig a bal oldalon.( ha legörgetsz kicsit b_ricsi képén látod).
A 2000ig gyártott ER5ökön az ER5 felirat is az oldalsó dekniken található.Az utánagyártottakon pedig a farok idomon.
Sziasztok!
Tegnap sikerült kipróbálnom a mocit a szerviz óta: remek volt!
Írtam korábban, hogy hidegen nem volt szelephézagom.
Most nemcsak a hangja lett egy kicsit más, de a fordulatot is jobban veszi, szóval megy, mint a golyó!
Szombaton megyek vele Tatára, ha nem lesz rossz idő.
20 éves érettségi találkozó...jaj de megy az idő!
Akkor a karmantyúkat is lecseréltem gyári újra :D de mégis melegszik a tárcsám mert folyamatosan hozzáér a fékbetét, minden jó állapotúnak tűnik, ebből szerelő lesz mert a fékkel amúgy is vigyázni kell... OKés megnézem a csapágyasnál a tömítést!
Köszönöm a válaszokat!
Minden téren jobb a Kawa!
A Honda is finom darab- de ahogy mondtad drága...
SOK SIKERT A GÉPHEZ- Diszelen találkozunk!