Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm! :)
Csak banda kedvéért esetleg elmegyek.Ez nekem több mint 400km. Autópályán nem mennék.Reggel indulok délutánra érek oda. Első nap ennyi.Haza ugyanez még egyszer.Ha és amennyiben megyek bevállalom a vacsit a bandának.Csak pörköltet tudok.
Ebben is van ráció.
Vagy 2005- 2006 -os évjáratút...
No most igazából engem legfőképpen sem az érdekel hogy hol hányszor voltam, hanem hogy találkozzak a többiekkel. A táj másodlagos...
A főtali összes helyén már legalább 4-5-6-szor voltam.Van cél észak-keletebbre a Dukla hágó.Mi oda megyünk.Meg ott van nem közel Premizsl erődjének maradéka.És a Mazuri tavak.
Idén se sörözünk..
04-után már nem sokáig gyártották.Talán egy év?A rozsdásodó auspuff gyári tartozék.Az efféle problémákra van bevált eljárás:Új at kell venni.
Mióta meg van az ER 5 (Rosinante) azóta hű vagyok hozzá.Maradok is.Azóta megvettem már a hatodik autót .Mindet szalonból.
Vajon mennyiért adnám el Rosinantét?
Boldog Szülinapot Mikikém! :)
Igazad lehet, én valószínűleg a Goldfren tárcsa adataira emlékszem mert az alapból 4,5 volt ez tuti és 4 nél cserés...
A gyári tárcsának a szervízkönyv szerint a vastagsága 5 mm (+/- 0,02 mm), és 4,5 mm a cserehatár. De én is láttam utángyártott tárcsákat, amik eleve 4,5-ről indulnak, és 4,0-nál kell cserélni. De általában be is van ütve a féktárcsába jól láthatóan hogy mennyi az újkori hivatalos vastagság meg a "service limit".
Írtam privit!
A 2004 esek még festett fekete kipufogósak amivel lesz kínod a későbbiekben bőven, rozsdásodas, cső festése, a 2005 ös évjárat mint pl a volt motorom már rozsdamentes csővel jött ki, no problem.
No reszemrol ennyi..
Jó keresgélést!
Nem a motor lesz kicsi hozzád hanem amiket linkeltel feketék azoknak mindkét esetben női illetve pigmeus tulaj miatt át lett vágva az ülése.. Ezért neked valószínűleg a későbbiekben alacsony, kényelmetlen lesz az ülése.
No most akkor tetszik a kék illetve piros is vagy csak a fekete? Kékben küldtem neked egy tuti, amiben minden megvan, cserélt fektarcsa cserélt lánc, fütyülös kipufogó cseréje, bukokeret valós km, 2005-os akkor?
Tárcsa vastagsága 4,,5 mm 4 alatt ha jól emlékszem még cserés.

Közben befutott Bokkon barátom gépe is, az egy régebbi széria de szintén oda lett figyelve rá.
Vatex: Tudom, de kértèk lentebb a linkeket, akkor még nem volt kint a te válaszod, a moderáció miatt meg csúszás van időben.

Igazad van, hogy ne menjek egyedül, csak épp ezt nem nagyon tudom megoldani. Itt keleten elég gyatra a választék motorokból. Úgy néztem, inkább Budapesten és Győr környékén találni motorokat, én meg szoboszlói vagyok.
A műszakit jó hogy mondtad, valóban azzal a költséggel is számolni kell hamarosan. A kereskedés teljes szervízről ír, új gumik, olajcsere, stb, ezek valóban jó dolgok, ha igazak. A kereskedés esetén jótállásnak is lenni kell kb fél évig. Ugyanakkor a kereskedőktől mindig tartok.

A tárcsának mennyi a gyári vastagsága?

A másik motor 2018ig műszakis, ránézésre rendben van, vigyázhattak rá, de semmit nem ír mi mikor lett cserélve. Nyílván ezért kéne felhívnom. :) Egyébként ez a moci szimpatikus nekem.

Közben megjelent egy újabb versenyző, ott az ár igen kedvezőnek tűnik, 2004 evjarat.

175cm magas vagyok, szerintem a motor nem kicsi hozzám.
Kezdő motoros vagyok, ez lenne az első nagymotorom.

A motorokat úgy nézegettem, hogy 2004es evjarat meglegyen, és lehetőleg szép állapotú legyen, illetve fekete.
Vatex: Tudom, de kértèk lentebb a linkeket, akkor még nem volt kint a te válaszod, a moderáció miatt meg csúszás van időben.

Igazad van, hogy ne menjek egyedül, csak épp ezt nem nagyon tudom megoldani. Itt keleten elég gyatra a választék motorokból. Úgy néztem, inkább Budapesten és Győr környékén találni motorokat, én meg szoboszlói vagyok.
A műszakit jó hogy mondtad, valóban azzal a költséggel is számolni kell hamarosan. A kereskedés teljes szervízről ír, új gumik, olajcsere, stb, ezek valóban jó dolgok, ha igazak. A kereskedés esetén jótállásnak is lenni kell kb fél évig. Ugyanakkor a kereskedőktől mindig tartok.

A tárcsának mennyi a gyári vastagsága?

A másik motor 2018ig műszakis, ránézésre rendben van, vigyázhattak rá, de semmit nem ír mi mikor lett cserélve. Nyílván ezért kéne felhívnom. :) Egyébként ez a moci szimpatikus nekem.

Közben megjelent egy újabb versenyző, ott az ár igen kedvezőnek tűnik, 2004 evjarat.

175cm magas vagyok, szerintem a motor nem kicsi hozzám.
Kezdő motoros vagyok, ez lenne az első nagymotorom.

A motorokat úgy nézegettem, hogy 2004es evjarat meglegyen, és lehetőleg szép állapotú legyen, illetve fekete, de tetszik a piros is meg a kék is.
Tudom, de kértèk lentebb a linkeket, akkor még nem volt kint a te válaszod, a moderáció miatt meg van egy jópár perces csúszás.

Igazad van, hogy ne menjek egyedül, csak épp ezt nem nagyon tudom megoldani. Itt keleten elég gyatra a választék motorokból. Úgy néztem, inkább Budapesten és Győr környékén találni motorokat, én megy szoboszlói vagyok.
A műszakit jó hogy mondtad, valóban azzal a költséggel is számolni kell hamarosan. A kereskedés teljes szervízről ír, új gumik, olajcsere, stb, ezek valóban jó dolgok, ha igazak. A kereskedés esetén jótállásnak is lenni kell kb fél évig. Ugyanakkor a kereskedőktől mindig tartok.

A tárcsának mennyi a gyári vastagsága?

A másik motor 2018ig műszakis, ránézésre rendben van, vigyázhattak rá, de semmit nem ír mi mikor lett cserélve. Nyílván ezért kéne felhívnom. :)
Köszönöm a válaszodat és a linkeket.
Minden tanácsot szívesen veszek és köszönök!
Szép napot az ER-5 tulajoknak :)

Nehezen, de megválnék gépemtől. Ha valaki ismerősötök érdeklődik hasonló típus iránt, kérlek ne tartsátok magatokba ezt a linket :P :
http://www.kepesmotor.hu/kawas...

Köszönöm!

Üdv,
ki$BoKKoN
Egyetértek az előttem szólókkal, képről nemigazán lehet motort venni. De így ránézésre a második motor egy fokkal szimpatikusabb, a rárakott táska, doboz meg bukókeret mutatja, hogy tényleg törődtek vele valamennyire, és túrázásra használták. A féktárcsa is már mintha nem gyári lenne, ha már kicserélték, akkor megint egy jó darabig nem kell hozzányúlni. (Az elsőn még a gyári van, ennyi km környékén vezetési stílustól függően már lehet cserés, vagy csere közeli). Az ülése viszont tényleg mindkettőnek mintha ki lenne vájva.

De ha igazán leinformálható gépet akarsz, akkor tényleg ott a Fisi régi gépe; ha nincs tapasztalatod a típussal/motorvásárlással, akkor annál nagyobb segítséget nem kaphatsz, minthogy Fisi elkísér a szemlére. Ő tényleg jó ismerője a típusnak, na meg a saját ex-motorjának. :)
Mindkettő ülése mélyen át van vágva - nem tudom milyen magas vagy de ezt vedd figyelembe, mert ha 175- 190 cm akkor ez az ülés azonnali vissza alakítást fog igényelni mindkettőnél!
Annyi hogy max veszel rá egy kis puig plekot mert az letört róla de a felfogatása ott van a mtoron.
SZia!

HA a szín nem lényeg és tényleg jót akarsz itt az én régi gépem- el tudom neked mondni a történetét, végig dédelgetve volt és a következő gazdája Bitu barátom is mindent megadott neki! A km valós de ne riasszon el! Ez a gép patent állapotban van, ha gondolod elmegyek veled megnézni ha úgy adódik.. :) Legalább látom újra!

https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-10422931
Én is ezeket néztem, mikor a válaszoltam!
Sziasztok! Íme a linkek
https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-5/kawasaki_er-5-11374747

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-5/kawasaki_er-5-11336704

Válaszokat előre is köszönöm!
Hát mindkettő jónak néz ki, bár az egyiknek idén nyáron jár le a műszakija, a másiknak még egy éve van, szerintem mindenképp hozzáértővel menj, vagy legalább is olyannal aki már vett motort, és tudja mit kell rajta megnézni! Véleményt képek alapján nem lehet, vagyis nehéz mondani, azt csak a helyszínen lehet, eldönteni, hogy ok-e a motor vagy sem! Pl. bármi kopó fogyó eszköz, ha a végét járja, és nincs megemlítve a hirdetésben alkura adhat okot, mondjuk egy kopott féktárcsa ezért tolómérőt célszerű vinni! Addig is ajánlom figyelmedbe az ilyen olvasnivalókat:
http://tesztmotor.hu/ne_nyulj_melle_hasznalt_motor_vasarlas_tippek/
http://totalbike.hu/magazin/2011/06/05/hogyan_vegyunk_hasznalt_motort/
Szia. Ha belinkelnéd könnyebb lenne.