Gyanítottam hogy arra tippelsz, de nem: nem az alumínium dugattyú tömít, hanem az öntöttvas gyűrűk, az meg hasonlóan tágul mint a szintén öntöttvas henger. Nicasilos hengerre ez már nem igaz, de a sűrítési végnyomás leginkább a levegő felmelegedésétől nő.
Gépész vagyok, viszont most lusta vagyok számolni, cserébe van valós saját mérési tapasztalatom: GS500-am hengereiben hidegen 10,2, üzemmelegre járatva 11,2-11,3 bart mértem. Tágul a meleg levegő...
Taníts!Mit nem tanultam meg ennyi géperejű és ennyi km után?
Általában mindent magam csinálok.Diedel adagolót is beállítottam ha kellett.
De volt Rigám is meg Pannóniám is.
Szerintem simán belerakta azt az olajat. Nem először rendel olajat, nem hinném, hogy mellé nyomott. Érdekelne, hogy mi az oka.... biztos megvan.
Azt nem tudom, hogy milyen motornál mérték. Otthagytam az Ivanicsnál és mondták, mikor mentem érte és rákérdeztem.
Gyakorlatilag nem egy bonyolult művelet üzemmeleg motornál is mérni. A szinkronhoz úgyis le kell venni a tankot, ha kényelmese akarsz dolgozni, csak az üzemanyag ellátást kell megoldani, de az mg sima ügy egy benzincsővel és egy tárolóeszközzel.
Ha lesz végre egy szabad hétvégém, hogy gondosan megcsináljak mindent, amit akarok a motoron, akkor megejtem ezt is. Már minden megvan a szerkezethez is, csak össze kell rakni.
Viszont tanítani rühellek.
Sok a macera vele.
(Hogyan néz ki a fél kéz?)
Nem vitázom.
Én fél kézzel eszem a banánt.
Általában mindent magam csinálok.Diedel adagolót is beállítottam ha kellett.
De volt Rigám is meg Pannóniám is.
De kíváncsi vagyok a pontos számításra
Gépész jó lenne.Ott megvan a közös nyelv.
Azt nem tudom, hogy milyen motornál mérték. Otthagytam az Ivanicsnál és mondták, mikor mentem érte és rákérdeztem.
Gyakorlatilag nem egy bonyolult művelet üzemmeleg motornál is mérni. A szinkronhoz úgyis le kell venni a tankot, ha kényelmese akarsz dolgozni, csak az üzemanyag ellátást kell megoldani, de az mg sima ügy egy benzincsővel és egy tárolóeszközzel.
Ha lesz végre egy szabad hétvégém, hogy gondosan megcsináljak mindent, amit akarok a motoron, akkor megejtem ezt is. Már minden megvan a szerkezethez is, csak össze kell rakni.
A nyomásveszteség mérés pontosabb képet ad.