Szeretnék venni egy ER-5 motorkerékpárt, ki is néztem a használtautón két fekete darabot, mindkettőt 550ért árulják. Meglehet, buta kérdés, de szerintetek az a két motor jó vétel lehet?
Ha esetleg valaki lenne olyan kedves, és megnézné ezeket a hirdetéseket és elmondaná a véleményét, annak nagyon örülnék.
Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm!
Nekem kilencvenvalamennyit mondtak a Ninja gyári tárcsájára tavaly... Pedig az is sima fix tárcsa, mint az ER-5-é, nem úszó. Inkább vettem EBC-t végül, idén kipróbálom milyen, ha cserés lesz a tárcsa. Rá is mérek mindjárt, a szerelőm szólt a múltkor, hogy figyeljem, mert már nem sok van hátra.
Amerikai GPz esélyes, most kicsit utánakeresgéltem, ott valóban a 2009-es GPz-ket is elöl egy tárcsával forgalmazták (Ninja 500 néven).
ER-6 (bocs, már Z650) - hát igen, lehetett volna 700 köbcentis, szerintem még lesz is pár év múlva. Ha csak le nem váltják valami teljesen más motorkonstrukcióval. De azt is vedd hozzá, hogy az előző modellhez képest viszont 17 kg-ot faragtak a tömegéből, úgyhogy végső soron nem biztos, hogy a régi a +4 LE-vel legyorsulná. Ez van, alacsony tömeggel lehet emissziós normákat teljesíteni, magas teljesítménnyel nem.
Fú, most nagyon le vagyok terhelve, nappal munka+család, éjszaka meg még mindig a doktorimon dolgozom, azt is sürgősen be kéne fejezni, meg a melóhelyen is nagy a hajtás. Ide is csak ritkán nézek fel. De jövő hét lazább lesz, ha jó úgy ahogy a múltkor, hogy munka közben rámírsz, akkor csinálhatjuk megint... Jövő keddtől benyomom a sype-ot. :) Megmutatom az új helyemet, az épületen belül új szobába költöztettek, csupa ablak, kicsit üvegház jellege van... Kíváncsi leszek milyen nyáron... :)
Azt hiszem 80 körül volt anno de azóta lehet feljebb ment. Partzillan kéne megnézni.
Én úgy tudom az első szériás GPZ volt egy tárcsa egy dob ennek a kerekeit kapta az ER 5.
Utána jött ez egy tárcsa egy tárcsa, utána meg a három tárcsa. A túl tárolt GPZ t láttam én is lehet amerikai kivitel? Mikor dumalunk egyet Miki barátom?
Hali Mikikém!
Nyilván ez is benne van de ez akkor is pöcs teljesítmény. Nem mellesleg ha az Mt 07 tud 700 köb lenni akkor az Er6 ot miért nem lehetett feljebb furni és maradt volna a teljesítmény!?
Sziasztok. Néztem a videot, nem rossz szakasz, lehet neki huzni, elnyujtott belathato kanyarok. Na Tirol és környéke nem ilyen, valamelyest teknikasabb. ;) Fel lett puhitva a teleszkopom, az amivel vettem. Szerelö szerint jo kis futomü, hozzam hangolta. Meglatjuk. ;) Rakott a paripamra verseny féket (sajna most nem tudom a markat, de azt mondta hogy ez jobb mint a brembo, otthon nem kaphato. Szerelöm ilyen fékkel versenyzik hungaroringen a sportgépével) hatul a dobféket is szétszedte, cserélgette benne a dolgokat. Elég sokat javult a fékhatas. Csak gyözzem megszokni.
Heló! Mindenben igazat kell adnom Neked. Én is láttam az összes verziót a fékek terén. Elméletileg 94'-től játszik a 3 tárcsa,a 17-es kerék és a modernebb idom. Előtte 16-os kerék,hátul dobfék,elöl egy tárcsa két dugattyús nyereggel vagy 2 tárcsa egydugattyús úszóágyazású nyereggel. A hirdetésekben valóban látni az összes lehetőséget.
Hát kinek mi a kemény, az enyémnél biztos jobban megy. :D De amúgy ha nem az lenne a fő fejlesztési irányvonal már hosszú évek óta, hogy hogyan csökkentsük a fogyasztást, súlyt, meg emissziót (az első kettő is a harmadikat szolgálja), szerintem jobb motorok lennének ma. Vagy mondjuk úgy, nekem jobban tetszenének. Persze nem hátrány, hogy ma már sokkal jobb futóművek, meg pláne gumik vannak, de azt amúgy is lehetne tenni rá.
Pont ugyanerre gondoltam. Az útvonal nemigazán technikás, semmi extrát nem csinál, megy egy normális tempót ahogy kell.
Amikor 2:23 körül az üldözött motor eltűnik egy teherautót megelőzve, akkor azért megijedtem, hogy elgurul a gyógyszer és utána megy a beláthatatlan kanyarban kielőzve. De szerencsére helyén volt az esze és nem tette (vagy azt a részt már nem vette fel :D).
Nem szeretem az ilyen kergetőzést amúgy, ki tudja a másiknak milyen rutinja van, sok hülyeségbe bele tudják hajszolni egymást az emberek.
A gyári futóművet a legtöbben elég puhának tartják, úgyhogy lehet az valóban jobb lenne Neked. Ha van lehetőséged, próbálj ki egy gyári motort, mielőtt beleugranál. De amúgy csodák nincsenek, ez a kategória nem a prémium futóműről szól, úgyhogy mindig lesznek hiányosságai. Ettől függetlenül, hogy az eredeti kérdésedre válaszoljak, valóban igen könnyen végig lehet húzni a földön a lábtartótüskét a kanyarokban. :)
Én esküszöm nem tudok eligazodni a GPz 500-ak fékei közt, nemrég lapozgattam a hahu-t, kb. hasonló céllal mint Te, egy olcsó játszósmotoron gondolkodtam a rendes mellé. Hát a GPz 500-asoknál gyakorlatilag az összes létező fékkombináció megtalálható: 1 tárcsa + 1 dob, 2 tárcsa + 1 dob, 1+1 tárcsa, 2+1 tárcsa. És még csak évjáratokhoz sem tudom kötni. Volt 95-ös dobfékkel, meg ugyanúgy 95-ös három tárcsával. De pl. van egy 0 km-es zsírúj túltárolt GPz szalonból, szóval elméletileg minden tutira gyári rajta, 2009-es, utolsó szériás - és elől 1 tárcsa van csak.
Úgyhogy ha ragaszkodsz a 3 tárcsához, ne az évjáratot nézd, mert szinte minden évjáratban előfordul minden. Nézd meg a kinézett motoron konkrétan, hogy hány tárcsa van, az a biztos.
Egyébként megjegyezném, hogy nem biztos, hogy a 3 tárcsának kell a fő szempontnak lennie. Szerintem az ER-5 tulajok tanusíthatják, egy tárcsával + dobfékkel is meg lehet állni, ha meg nem pályamotornak kell a GPz, csak veteránozásra, túrázásra, akkor nem biztos, hogy ott hagynék egy szép állapotú, jó vételt csak azért, mert egy tárcsája van. Azt meg már csak halkan teszem hozzá, hogy a tárcsa nem minden, meg kell nézni a főfékhengert meg a fékpofákat (munkahengert) is. Némelyik dupla elsőtárcsás GPz-n olyan fika egydugattyús féknyerget láttam, hogy a 250-esemen a hátsó fék komolyabban néz ki. Meg egy olyan dolog is van, hogy egy 15-20 éves motornál fel kell készülni, hogy cserések a tárcsák, vagy mert ennyi idő alatt elkoptak, vagy ha nem, akkor is besikerülhetett akár csak egy eldőlés, ami meggörbítette a tárcsát. És akkor megint nem mindegy, hány tárcsát kell cserélni. Fisi tudna mesélni erről, a gyári tárcsa darabja majdnem 100e körül van, ha jól rémlik. Persze van utángyártott olcsóbban, de mindenképp megérzi a pénztárcád.
Ezekkel együtt a világért sem akarnálak lebeszélni a 3 tárcsáról, de érdemes végiggondolni, mire kell, mennyit szánsz rá stb. Meg persze hogy milyen a kínálat.
Na de Fischer Úr, a GPz nem is teljesíti az Euro 4-et! Ez az Euro bu*ulás ezt hozta, a korábbi ER-6 is erősebb volt, mint a mostani. Amúgy igazad van, ha visszahoznának gyártásba pár 20 éves modellt, és lehetne megint őket újonnan venni elfogadható áron, már rohannék is egy Kawa kereskedésbe... Most meg a kemény motorok eltűnnek, maradnak az Euro kompatibilis lebutított langyi motorok... Amúgy nem csak a Kawánál, mindenhol. :(
Nem csinál ez a legény semmi látványosat.Nem megy igazán gyorsan és nem is kell nagyokat döntenie ilyen nyújtott kanyarokban.A kamera miatt tűnik gyorsnak.De nézd a műszereket is.100 környékén poroszkál legtöbbet.
Nem! De a motor ugyan olyan mint az enyém!
Csak azért raktam fel, hogy tud azért menni a moci,megfelelő kezekbe.
Három ER tulajt ismerek (kettőnek már más van) akik tudnak így vagy hasonlóan menni
3 szezont gurultam az er-5-el, eddig kb 25.000 kmt tettünk meg együtt. Idén kapott némi mdositast a motorom. Alapbol nem a gyari hatso futomüvel vettem. Nekem nahyon keménynek tünt. 60 kilom alatt meg szinte meg sem moccant mikor raültem, menet közben is pattogott. Utolso suezont Ausztriaban töltötte a hegyi szerpentinek közt. Kanyarokban temponal folyton olyan volt mintha a pattogna kifele a külsö ivre, vagy még azo is tul ha nem veszek el a gazbol. Többen mondtak hogy valoszinü kemény nekem ez a futomü. Sajnos nem allithato. Gondolkodtam a gyariban, de bontosat nem talaltam, ujonnan parban pedig 150.000 ft. Végül szét lett szedve ami volt, fel lett puhitva, elsö telo szépen hozzaallitva. Elvileg maga a futomü jobb mint a gyari, csak aki hasznalta lehet bagyfarab volt, vagy jo utakon hasznalta.
Nagyon tesztelni még nem tudtam, de nagyon remélem hogy az idei szezon élvezetesebb lesz. Egyébként szeretem ezt a mocit. Nem az elsö gép amin ültem. Meg vagyok elégedve a kawaval.
Gimis voltam (nem mostanság, úgy 82-83 tájékán ), a szomszéd társasházban lakott 3 motorbuzi srác, volt egy - már akkor is öregnek számító - csepptankos Jawájuk, egy 10 év körüli TS250 MZ-jük meg egy utolsó szériás (akkor szintén 8-10 éves) P21-ük. Ha jó idő volt, szinte egész héten, szinte minden délután hármasban a Pannóniát bütykölték, aztán szombat délutánonként elmentek egyet önfeledten motorozni. Általában vagy 1 hengerrel, vagy tolva ért haza a Pancsi minden alkalommal. A másik kettőt meg néha lemosták. Aztán ráunhatott a Pannónias srác a konstans szopásra, mert - amikor frissen megjelent - lecserélte egy dobfékes ETZ-re. Innentől kezdve nemigen szereltek.
1,2 milla????Én az első ilyet 3.000Ft-ért vettem.Friss műszakival meg sok egyébbel.De vettem 2.000-ért működő null szériás példányt is.A legborsosabb 3.300 SzMF volt.Pont egy szalontiszta Riga 16 ára.
Ha jó gumi van rajta és elég tökös vagy akkor a lábtartó tüske leérhet.De ez nem szükséges.Nem erre van kitalálva a moci.A hátsó futómű olyan mint az első.Ez fért akkor a költségvetésbe.Nem mondom,hogy szar de azért messze van a jótól.
Szeretnék venni egy ER-5 motorkerékpárt, ki is néztem a használtautón két fekete darabot, mindkettőt 550ért árulják. Meglehet, buta kérdés, de szerintetek az a két motor jó vétel lehet?
Ha esetleg valaki lenne olyan kedves, és megnézné ezeket a hirdetéseket és elmondaná a véleményét, annak nagyon örülnék.
Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm!