Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
http://www.kepesmotor.hu/bukog...
Illetve még próbálkozz ebben a hirdetésben található tel. számmal, ő sokféle motorra gyártott bukócsövet és doboztartót.
http://www.kepesmotor.hu/bukog...
Legjobb legszebb a gyári. Anno Laca haverom a gyárit lemasolta, az én gyári bukó keretem mintájára, ebből lett össz talán 3 db. Nem volt egyszerű meg kifizetődő így már rég nem vállal ilyeneket.
3.8 at kihozol belőle ha 80 al mész maximum. Múltkor a Zr 7 klubosokkal mentünk, Eraval, hosszúttávona Ze 4.8 at evett. De ahogy néztem az átlag lehet még a 80 at sem érte el.
Sárospatakon valami 5 literes fogyasztásról meséltél...
Köszönöm a választ, használtra gondoltam elsősorban vagy gyártóra. Bukógombát találnék olcsóbban, de azt valamiért nem akar. Még várok , hátha valaki tud kedvezőbbet.
A barátnőd nagyon jól gondolkodik, a bukócső kiváló ötlet. Legjobb a gyári, de az már sajna nem kapható, ha csak nem találsz bontottan valahol, de az elég ritka. Neten két másik féle utángyártottat lehet kapni ha jól emlékszem, az egyik ez a kicsi Fehling, a másik meg ez a nagyobb, hosszabban hátranyúló, ami ránézésre jobban véd:

http://www.ebay.co.uk/itm/Kawa...
http://www.ebay.ie/itm/ENGINE-...

De ott vannak ezek, 30-35 e körül, + posta, szóval sokkal olcsóbban nem lehet hozzájutni. Mi egy páran csináltattunk magunknak a gyári mintájára, az olcsó és jó is, de sajna aki csinálta már nem vállal ilyen munkát.
Na tessék. Emlékszem amikor hülyének néztek, amiért azt találtam mondani, hogy az ER-5-tel be lehet menni 4 liter alá fogyasztás terén. Egyébként sokmindentől függ, leginkább talán a jobb csuklótól persze,
Sziasztok,
tanácsot kérek tőletek bukócső beszerzésére. A barátnőm most vett egy er5-öst, szeretne az esetleges borulásból eredő sérülésektől megvédeni, van valakinek ötlete, hol szerezhetnék be? Amit találtam, az 42e ft volt, örülnék, ha olcsóbb lenne. Köszönöm, üdv, Goni
Jaja. Nekem is 3.8-4.2 között eszik. Egyszer sietősen mentünk le Keszthelyre BP-ről.. 2 személy, csomagok, főúton előzgetés ésatöbbi. Ott 5 volt. visszafele lájtos krúzingolósan már csak 3.9 :D
Rendszeresen jön valaki aki az ER5 fogyasztására kíváncsi.Néha vannak akik adnak adatokat.Én nem szoktam számolni mert nem érdekel.Most egy 958,5km-es mért szakaszon 3,81l/100km jött ki.Ennél általában valamivel többet fogyaszt Most egy személy és a hátsó doboz(ca.10 kg)Tartozik ezekhez az adatokhoz.Rendesen a menet súlyhoz még kell két teletömött oldal koffert és az utas kufferét illik hozzászámolni.
Ennyit tudtam segíteni.DQ
ma az egyik lámpánál megállt mellettem egy cb500 csirkeszárnyas. hosszú volt a lámpa igy meg tudtam nézni a mocit. ami érdekes volt rajta, a kipuja. ahol a két csö összejön a blokk alatt, onnan indult az eredeti csönél épp hogy vastagabb kb 30/40cm.s kis dob. jól nézett ki, és nagyon fonom hangja volt. sajnos a srác nem tudott semmit róla mert igy vette. valami hasonlót szeretnék én is a tücsökhangú dobom helyett. nincs erről valakinek infója véletlenül?
Csatlakozom a többiekhez, annyi kiegészítéssel, hogy a motor lefojtásába bele se kezdj, ember nincs, aki hivatalos úton végig tudja vinni azt a procedúrát. Szóval vagy másik motor, de a legjobb tényleg a korlátlan A lenne, egycsapásra könnyebbé válik az életed. Ha nincs akadálya (pl. korod), akkor érdemes egyből megcsinálni, semmivel nem nehezebb, mint az A2. A feleségem is simán megcsinálta a korlátlant, pedig előtte nulla motoros tapasztalata volt.
Egyébként meg hajrá és üdv a motorosok közt! :)
Na igen, egy-két ilyen csalódás után megcsappan az ember bizalma a szerelőkben, amikor szétbarmolva kapod vissza a motort, és látod, hogy ilyen szinten (sőt, még jobban) te is meg tudtad volna csinálni, és még a munkadíjjal sem húznak le... :( Ide is írtam már pár sztorit anno arról, hogy a szakember nem mindig szakember...

Egyébként ha a szelepüléket összekaristolta a nagy igyekezetben, akkor lehet hogy az már sose lesz jó... Mert hiába az új tűszelep, ha nem tud zárni az ülék sérülései miatt. Szóval lehet a bontott karbi lesz a megoldás, én is beszereztem egyet tartaléknak pont a tűszelep problémák miatt.
Minden leszerelt alkatrészt megtartok.Mert lehet olyan,hogy gyári állapotúra akarom formálni.De lehet venni után gyártottat kici pénzért.
Franc tudja, hogy ajánlanám -e. Én magamból indulok ki. Mindenki döntse el maga, hogy mihez mer hozzányúlni és mihez nem. Amúgy fura: Nekem az első dolgom az volt, hogy a mini indexeket kidobtam és szereztem bontott gyárit. Nekem tetszenek. Előre kéne még egy pár. Ha van elfekvőben átveszem.
Csak tárgyak de aztán meg mégis teccik érteni.
Az egyéb a profilodba Qrva találó.Biza visszamegyek akár két métert is a riasztó miatt.
Nem.Őt nem ismerem.Motorszerelőből kettővel volt dolgom.Az egyik elbaszott mindent amihez hozzáért a másik és én magam megoldottuk.Kawasakinak nem igazán kell szerelő.Tizenhárom év és pár km után ezt ki merem jelenteni..Akit említettem megtalált és javított olyan hibát amiért máshol elektronikát vetetnek meg.Na és a műhelye!!Az imádott nyugaton sincs olyan.
Most kis hazánkban hiány van szakemberből.A balfaszokat fogjátok megtalálni mert hirdetnek.Vagy miért?A közepes szakik már régen jól megélnek a bizonyos országokban.Akik profik nem mentek el.Minek?A munka jön hozzájuk?
Ennek függvényében ha kell megadom egy szaki elérhetőségét.Sajnos ez Győr környéke.Ő találta meg Rosinante vicces hibáját is.
Tudom.De amatőröknek is ajánlanád?Nem akartam vele vacakolni.Vettem minit normál izzóval két párat.Egyik pár évek óta fiókban pihen.Csak hátul cseréltem mert azt hittem jobb ha elölről jobban látható az index.Pedig láthatatlan motorostul sajnos.Lehet lecserélem elöl is ha ennyire számít.A mini is villog rendesen és nem olyan csúf mint a gyári.
Onnan kaptam vissza így...szerinted elviszem?Ja és ez már a 2. szerelő....A tűszelep üléket megpróbálta kombinált vagy valamilyen fogóval kivenni csak azt nem tudta hogy nem lehet... Ember rakta azt össze csak meg tudom talán csinálni.
Köszi a tanácsokat! Hát igaz ami igaz, és meg sem nyugodtam. Valóban a legnagyobb kockázat egy esetleges baleset, és ha Murphy eddig netalántán aludt, akkor most tutira felébredt., és valószínűleg megtalál.Ugyanitt motor eladó. :D Nagyon igyekszem majd, és még idén megpróbálom összehozni a korlátlant is, bár nem terveztem előre, de a legvégén még az is lehet hogy űrhajót fogok vezetni, mert ha veszek egy másik mocit, akkor az meg már biztosan csak abba a kategóriába fog beférni. :D Köszi a biztatást!
A relét cserélni kell és lehet is, ha ledesre szerelik át az indexeket. (valójában nem is relé) Sőt, a legegyszerűbb az állítható verzió, amin egy csavarhúzóval állítható potméteren az aktuális izzókhoz lehet belőni a villogás ütemét.