Keresek MO-n egy útat, tavaly jártunk arra haverokkal, de nem volt térképező üzemmódban az agya senkinek, nem tudja tőlünk senki melyik út volt.
Tbálintól mentünk Komáromba, az adott útszakasz kb. 10-20 km hosszan egy erdőn ment keresztül kellemes kanyarokkal, az adott útszakasz elég szép volt, az utat az erdőtől kerítéssel válaszották el, az aszfalt maga világosszürke volt, magyar viszonylatban jónak mondanám.
Tippem szerint ez a Gerencsei terület lehetett, de nem vagyok biztos benne. Ha valaki esetleg ismerős arrafele megírhatná, hogy tényleg az a szakasz volt-e.
hali! van egy kis gondom! behalt a mocim. jottem vele és várostáblánál lasítottam és elkezdet leesni a fordulat lassan de ha behuztam a kuplungott akkor viszont pörgött rendesen és utána ráfordultam egy utcára és ott leált szép lassan. után se önindító, betolni se lehetett me megállt a kerék, a gyertya nem ad szikrát de az aksi meg tökéletes. szerintetek mi lehet a gond?
Csavarlazító+pihentetés, utána imbuszkulcs bele (jó minőségű, nem puhább mint a csavar..) esetleg megtoldva egy hozzávaló csővel. Ha a csavar kezd kikészülni, az imbuszkulcs sarkai mellett pontozóval adni a csavarnak. Ha ezek se vezetnek sikerre, marad a kifúrás (kivéve ha valaki tud jobbat).
Csáó.
Nos szerintem megkéne nézetned a kereket egy megfelelő szakival.Emlékeztet ez az egész egy ismerősöm SRAD-jára,annak hasonló tünetek voltak egy kiadós perec után,a kerék vizsgálatakor kiderült,hogy az agy kimozdult a felni síkjából az egyik oldalra.Én is mentem vele,és nagyon furcsa volt.Mi is mindent néztünk,kormánycsapágyat cseréltünk, (azt te is megnézhetnéd biztos ami biztos) de semmi nem változott.Megfelelő eszközzel bemérte az ember,és kigörgőzte vagy nem tudom mit csinált,de jó lett.Nem is látszott a keréken külsérelmi nyom,de azt mondta a szaki,hogy miliméterekkel volt kijjeb jobb oldalon az agy,mint kéne.A javítás után minden okés lett.Hát remélem nem viszlek tévútra...
Srácok! Több agy többet gondol alapon itt is elsírom magam, hátha vkinek van vmi jó ötlete.
Márc. végén törtem össze az RC36I-es VFR-emet. Ki lett rajta cserélve egy csomó minden, többek közt mindkét teleszkóp is. Ezekbe is pont azt az olajat tette és pont aza szerelő, aki az előzőekben anno olajat cserélt, mikor tavaly áprilisban megvettem a gépem. Lehet, hogy számít, hogy a perec előtt 120 km-el cseréltettem le a gumikat. Kapott egy garnitúra Pilot Power-t.
3 hónap kihagyás után most ismét motorozhatok, de nem teljesen kerek a dolog. Nem érzem stabilnak az elejét tempósabb kanyarban. Beollózok egy részt abból, amit egy másik fórumra írtam:
Nagyon bosszant a dolog, mert jó fajta, minőségi gumik vannak a motoron, és nem tudok úgy menni, mint régen. Segítsetek tényleg, ha tudtok, légyszi!
Mitől lehet, hogy:
1, A rugó út felső részében _érzem_ puhábbnak most a futóművet (ez persze nem mért érték)
2, viszonylag nagyobb sebességű kanyarban úgy érzem néha, mintha felúszna az eleje, vagy elkönnyülne, vagy nem is tudom, hogy fogalmazzam meg, de nem érzem azt, hogy na, most kitámasztotunk, mehet a sínen fordulás. Olyan "taknyos", bizonytalan érzés így kanyarodni.
3, néha úgy érzem, hogy az ilyen kanyarban mintha megcsúszna az eleje, vagy arréb "úszna". Nem hinném, hogy ez pszichés alapú érzék csalódás, mert a mögöttem jövő barátom is látta ma , hogy valami volt
Gondoltam arra is, hogy még csak most kezdem rendesebben dönteni a mocit ezekkel a gumikkal, és ott még rajta a van a formaleválsztó réteg. De a cimborám elvitte néhány körre a motorom, jól megbüntette vele az O.háza után, Csorvás előtt található S kanyart, peremig járva a hátsó gumit, de ennek ellenére én utána is volt hogy éreztem ezt a hülye "megcsúszott-ellibegett-vagy-mi" érzést.
A motor egyébként elengedett kormányal is egyenesen fut. Nem értem!
Ha vkinek van ötlete, nagyon szívesen meghallgatom! Köszi!
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy akkor rakjam le 125cm3-re és keressek olyan forgalmit amin 15LE alatt van leirva vagy várjak még 2 évet amíg 18 éves leszek és tegyem le a:"A" korlátozással
bejegyzéssel 18 éves kortól 25kW teljesítményig?
Minden vágyam egy GS500F, találtam egy ígéreteset, viszont nagyon kellene nekem egy hozzáértő ember, aki elkísérne, megnézné a motort, kipróbálná, ugyanis a motor valamennyire sérült.
Sürgős, akár már ma délután!
mindenképpen célszerű az A1-et letenni...aztán ha nem vagy biztos a motoros tudásodban, akkor valami kisebb, olcsóbb, olcsóbban szervizelhető (pl simson) gépet venni...azon megtanulsz, és akkor lépkedhetsz felfele...ez az én véleményem...bár anno én A korl. raktam le, mert már benne voltam a korban:)
Szeva!
Nekem egy 35LE-s (nemtom hány kW) Apriliám van. Nekem nincs benn a forgalmiban a teljesítmény, így szerencsére nincs ilyen problemám. Meg eddig hál isten még nem állított meg rendőr!
Sok sikert
Tudomásom szerint a nézik a kw-ot a zsaruk, sőtt szinte csak azt nézik mostanában. A rendőr cimborám mondta hogy mióta sok a moci baleset azóta nagyon oda figyelnek erre. A kenőpénzről annyit hogy mindent lehet kérdés hogy megéri-e? Szóval olyat nézz aminek a forgalmija rendben van még ha nagyobb is a kw mint ami a forgalmiban szerepel. Kinálnak ilyeneket itt a neten.
Üdv
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata Husquarna TE 610-essel? vagy Husaberg FE 600-al? Ha utcán használnám, akkor a blokk élettartama mennyi lehet? Ezek üzemórások egyáltalán? Vagy elmegy egy ilyen évekig komolyabb felújítás nélkül? Ha valaki tud légyszi segítsen.
Hy!Tudtok nekem segíteni?Venni akarnék egy 125-ös tzr, és már ki is néztem,de annyi gond van,hogy nekem csak az A1 jogsim van és az csak 11KW vezethető,de amit kinéztem mocit pedig 16 KW!
Egy csomóan azt mondják,hogy nevegyem meg,mert mostnában a zsernyákok a kW-ot is nézik és megbasznak ezért!Vagy nem lehetne átiratni feketén egy kis kenőpénzért?
Légyszi írjatok már,hogy szerintetek mit csináljak!Köszi
Hello!
Sztem mindenképp tedd le A1-re a jogsit (125 ccm-re)! Attól mer olyan jogsid van nem muszály 125ös gépet venni hozzá, lehet 50est is!
Szal szerintem mindenképp A1-re tedd le. Ha bizonytalan vagy, hogy meg tudnál-e ülni egy 125öst, akkor elsőként inkább vegyél kisebbet (50-80 ccm-es gépet), megtanulod ratja az alapokat, utána vegyél nagyobbat.
Én is A1-et tettem le anno, és most már bőven megvan a 2 év, és megyek A-ra (ma kezdem az első rutin órámat ) de mégsincs 125ös gépem, egy 80as hondám van (ami eladó ), és csak most fogok venni nagyobbat. Szal a szamárlétrát végig kell járni, ha sokáig akarsz menni!
Remélem segítettem
Üdv : EJoska
a motor revűben pont volt róla szó ... ha gondolod leírom nagyjából hogy mit mondtak az adott tipusról... asszem amúgy hogy magyar márka de a távol keleten gyártják
csak adj egy mail címet...
Keresek MO-n egy útat, tavaly jártunk arra haverokkal, de nem volt térképező üzemmódban az agya senkinek, nem tudja tőlünk senki melyik út volt.
Tbálintól mentünk Komáromba, az adott útszakasz kb. 10-20 km hosszan egy erdőn ment keresztül kellemes kanyarokkal, az adott útszakasz elég szép volt, az utat az erdőtől kerítéssel válaszották el, az aszfalt maga világosszürke volt, magyar viszonylatban jónak mondanám.
Tippem szerint ez a Gerencsei terület lehetett, de nem vagyok biztos benne. Ha valaki esetleg ismerős arrafele megírhatná, hogy tényleg az a szakasz volt-e.
Más ötletek?
Nos szerintem megkéne nézetned a kereket egy megfelelő szakival.Emlékeztet ez az egész egy ismerősöm SRAD-jára,annak hasonló tünetek voltak egy kiadós perec után,a kerék vizsgálatakor kiderült,hogy az agy kimozdult a felni síkjából az egyik oldalra.Én is mentem vele,és nagyon furcsa volt.Mi is mindent néztünk,kormánycsapágyat cseréltünk, (azt te is megnézhetnéd biztos ami biztos) de semmi nem változott.Megfelelő eszközzel bemérte az ember,és kigörgőzte vagy nem tudom mit csinált,de jó lett.Nem is látszott a keréken külsérelmi nyom,de azt mondta a szaki,hogy miliméterekkel volt kijjeb jobb oldalon az agy,mint kéne.A javítás után minden okés lett.Hát remélem nem viszlek tévútra...
Márc. végén törtem össze az RC36I-es VFR-emet. Ki lett rajta cserélve egy csomó minden, többek közt mindkét teleszkóp is. Ezekbe is pont azt az olajat tette és pont aza szerelő, aki az előzőekben anno olajat cserélt, mikor tavaly áprilisban megvettem a gépem. Lehet, hogy számít, hogy a perec előtt 120 km-el cseréltettem le a gumikat. Kapott egy garnitúra Pilot Power-t.
3 hónap kihagyás után most ismét motorozhatok, de nem teljesen kerek a dolog. Nem érzem stabilnak az elejét tempósabb kanyarban. Beollózok egy részt abból, amit egy másik fórumra írtam:
Nagyon bosszant a dolog, mert jó fajta, minőségi gumik vannak a motoron, és nem tudok úgy menni, mint régen. Segítsetek tényleg, ha tudtok, légyszi!
Mitől lehet, hogy:
1, A rugó út felső részében _érzem_ puhábbnak most a futóművet (ez persze nem mért érték)
2, viszonylag nagyobb sebességű kanyarban úgy érzem néha, mintha felúszna az eleje, vagy elkönnyülne, vagy nem is tudom, hogy fogalmazzam meg, de nem érzem azt, hogy na, most kitámasztotunk, mehet a sínen fordulás. Olyan "taknyos", bizonytalan érzés így kanyarodni.
3, néha úgy érzem, hogy az ilyen kanyarban mintha megcsúszna az eleje, vagy arréb "úszna". Nem hinném, hogy ez pszichés alapú érzék csalódás, mert a mögöttem jövő barátom is látta ma , hogy valami volt
Gondoltam arra is, hogy még csak most kezdem rendesebben dönteni a mocit ezekkel a gumikkal, és ott még rajta a van a formaleválsztó réteg. De a cimborám elvitte néhány körre a motorom, jól megbüntette vele az O.háza után, Csorvás előtt található S kanyart, peremig járva a hátsó gumit, de ennek ellenére én utána is volt hogy éreztem ezt a hülye "megcsúszott-ellibegett-vagy-mi" érzést.
A motor egyébként elengedett kormányal is egyenesen fut. Nem értem!
Ha vkinek van ötlete, nagyon szívesen meghallgatom! Köszi!
- 2 évig teljesen legálisan öletheted meg magad az utakon
- szigorítások várhatók, amid megvan, azt már nem vehetik el
Minél hamarabb kezded annál jobb ;).................szerintem.......
Azt szeretném kérdezni hogy akkor rakjam le 125cm3-re és keressek olyan forgalmit amin 15LE alatt van leirva vagy várjak még 2 évet amíg 18 éves leszek és tegyem le a:"A" korlátozással
bejegyzéssel 18 éves kortól 25kW teljesítményig?
Minden vágyam egy GS500F, találtam egy ígéreteset, viszont nagyon kellene nekem egy hozzáértő ember, aki elkísérne, megnézné a motort, kipróbálná, ugyanis a motor valamennyire sérült.
Sürgős, akár már ma délután!
Köszi!
Zita, 70/555-1591
A 893ccm Fireblade milyen?
Tud rola valaki valamilyen információt?(pozitív,negatív)
Nekem egy 35LE-s (nemtom hány kW) Apriliám van. Nekem nincs benn a forgalmiban a teljesítmény, így szerencsére nincs ilyen problemám. Meg eddig hál isten még nem állított meg rendőr!
Sok sikert
Üdv
Egy csomóan azt mondják,hogy nevegyem meg,mert mostnában a zsernyákok a kW-ot is nézik és megbasznak ezért!Vagy nem lehetne átiratni feketén egy kis kenőpénzért?
Légyszi írjatok már,hogy szerintetek mit csináljak!Köszi
Sztem mindenképp tedd le A1-re a jogsit (125 ccm-re)! Attól mer olyan jogsid van nem muszály 125ös gépet venni hozzá, lehet 50est is!
Szal szerintem mindenképp A1-re tedd le. Ha bizonytalan vagy, hogy meg tudnál-e ülni egy 125öst, akkor elsőként inkább vegyél kisebbet (50-80 ccm-es gépet), megtanulod ratja az alapokat, utána vegyél nagyobbat.
Én is A1-et tettem le anno, és most már bőven megvan a 2 év, és megyek A-ra (ma kezdem az első rutin órámat ) de mégsincs 125ös gépem, egy 80as hondám van (ami eladó ), és csak most fogok venni nagyobbat. Szal a szamárlétrát végig kell járni, ha sokáig akarsz menni!
Remélem segítettem
Üdv : EJoska
csak adj egy mail címet...