Azért nem pont a Balaton parton hanem még odafele tévedtem el, mert egy kicsit kacifántos utat választottam és kétszer rossz irányba fordultam, de nem volt vészes mert volt nálam térkép.
Bakker.............................eltévedni a Balaton parton......az már nem semmi......................
Szerencséd van, hogy nem lett komolyabb baja a motornak...........a szervíz meg egy szar.............én azért visszamennék és kérnék tőlük csavart.....újat.
úgy néz ki szerencsém van, ma reggel felkeltem és megnéztem hogy mi lehet a probléma, és a láncfogaskerék rögzítő anya sehol, lánckerék meg nincs a helyén, de basszus 3 hete cseréltem láncot, milyen szervíz az ami után nekem otthon át kell húzogatni a csavarokat, oda nem megyek többet az biztos.
Nagyon jó volt, de mondom az elejétől
Pénteken felmentem pestre ez tőlünk olyan 300 km volt kis eltévedéssel, el is fáradtam rendesen.
Szombaton körbe akartam motorozni a balatont, ez nem jött össze mert eltévedtem egy kicsit így Tihanyból átkompoztam a balatonon, ez már több mint 400 km volt és mégjobban elfáradtam.
Vasárnap pihenő.
Hétfőn kakucsring, na ez nagyon jó volt, a pálya nem túl nagy, van benne két rövid egyenes a többi kanyar, egy 250-es motornak szerintem tökéletes. Majrécsík még maradt, de felére csökkent, elől jobb oldalt teljesen eltűnt a balon csak épphogy látszik, hátul mindkét oldalt maradt 1-1 centi.
Kedden indultam haza, na ez már nem volt valami jó, ugyanis 30 km-re a hazaérkezéstől lerobbantam, hogy mi a gond azt nem tudom de az történt, hogy gurultam a kereszteződéshez motorfékkel aztán a fordulatszám leugrott alapjáratra, de gurultam tovább, olyan volt mintha üresben lett volna a váltó, aztán akármelyik fokozatot kapcsoltam ugyanúgy lehetett tolni mintha üresbe lett volna.
Szóval kb ennyi történt a hétvégén, motoroztam 1200 km-t, láttam a balatont, kakucs ringeztem, és most nem tudom használni a motoromat
Jut eszembe, holnap 13:00-kor találkozom Mephistóval a Pólus-MC Donalds parkolóban, megyünk Kakucsolni...ha valakinek van kedve jönni, akkor itt az alkalom
Jó kis masina a VSTROM.
Még március környékén kergetőztem egyel a Dobogókői kanyarokban, és nem nagyon tudtam lerázni (igaz megelőzni sem tudott)...ez azért nagy szó egy túraendúrótól.
Jó kis gépek azok, ha szétnézel a Suzuki honlapján a kiegészítők közt találsz olyan ülést amelyik ha jól emléxem 20mm -el alacsonyabb, és kicsit keskenyebb a tömése is.
Én nem adnám el a Hyo-t ha két személynek is kényelmes lenne hosszú távon, mert egyébként meg ha szétnézek a piacon, a mai újonnan 2M alatti gépeknél igencsak versenyképes, és a V2 feeling az valami hihetetlen.
(sor4 -el próbaúton majdnem beledőltem az első kanyarba, mexoktam hogy alsó fordulatról is van nyomaték a kigyorsításhoz, na a sor4-nél pöttyet kevesebb volt, meglepett )
Nem ér le a lábam teli talppal.
De a Hyoról sem. Viszont már vezettem kb.40km-t a Kozákét, és jóval fordulékonyabb a Hyonál.
Csak attól tartok, hogy ha megbillen valami kellemetlen szituban, akkor nem tudom megtartani, mert nem tudok "letalpalni" .
60Ft/db
A szervízben azt mondták neki, hogy majd esztergáltatnak hozzá.
Szerencséd van, hogy nem lett komolyabb baja a motornak...........a szervíz meg egy szar.............én azért visszamennék és kérnék tőlük csavart.....újat.
Pénteken felmentem pestre ez tőlünk olyan 300 km volt kis eltévedéssel, el is fáradtam rendesen.
Szombaton körbe akartam motorozni a balatont, ez nem jött össze mert eltévedtem egy kicsit így Tihanyból átkompoztam a balatonon, ez már több mint 400 km volt és mégjobban elfáradtam.
Vasárnap pihenő.
Hétfőn kakucsring, na ez nagyon jó volt, a pálya nem túl nagy, van benne két rövid egyenes a többi kanyar, egy 250-es motornak szerintem tökéletes. Majrécsík még maradt, de felére csökkent, elől jobb oldalt teljesen eltűnt a balon csak épphogy látszik, hátul mindkét oldalt maradt 1-1 centi.
Kedden indultam haza, na ez már nem volt valami jó, ugyanis 30 km-re a hazaérkezéstől lerobbantam, hogy mi a gond azt nem tudom de az történt, hogy gurultam a kereszteződéshez motorfékkel aztán a fordulatszám leugrott alapjáratra, de gurultam tovább, olyan volt mintha üresben lett volna a váltó, aztán akármelyik fokozatot kapcsoltam ugyanúgy lehetett tolni mintha üresbe lett volna.
Szóval kb ennyi történt a hétvégén, motoroztam 1200 km-t, láttam a balatont, kakucs ringeztem, és most nem tudom használni a motoromat
Sajnos a gépem megérett a cserére....szerencsére nem csak én fotóztam, így vannak élvezhető képek is
Még március környékén kergetőztem egyel a Dobogókői kanyarokban, és nem nagyon tudtam lerázni (igaz megelőzni sem tudott)...ez azért nagy szó egy túraendúrótól.
Én nem adnám el a Hyo-t ha két személynek is kényelmes lenne hosszú távon, mert egyébként meg ha szétnézek a piacon, a mai újonnan 2M alatti gépeknél igencsak versenyképes, és a V2 feeling az valami hihetetlen.
(sor4 -el próbaúton majdnem beledőltem az első kanyarba, mexoktam hogy alsó fordulatról is van nyomaték a kigyorsításhoz, na a sor4-nél pöttyet kevesebb volt, meglepett )
De a Hyoról sem. Viszont már vezettem kb.40km-t a Kozákét, és jóval fordulékonyabb a Hyonál.
Csak attól tartok, hogy ha megbillen valami kellemetlen szituban, akkor nem tudom megtartani, mert nem tudok "letalpalni" .