Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a gyári Hyosung gondozásmentes aksi van benne. Sztem nem a legjobb a gyári,de ez általában így szokott lenni. A kupakok nem zárnak rendesen, töltéskor látszik hogy "forrik" ki belőle az aksifolyadék és a feszültség se marad benne meg rendesen, pedig alig több mint 2 éves, még bírnia kellene. Habár ki tudja hogy az előző gazdi hogy "ápolta" az aksit.
Milyen falyta akksi került bele?
Karesz, nekem is szivárgott a zárt akksim. Ne kérdezd hogyan Le is merült az a vacak elég sokszor, akár 1.5-2 heti állás után is. Aztán vettem egy márkásabb akksit, azóta nincs ilyen gond, és ki se szivárog belőle semmi.

Tehát nem árt beruházni, mert ami alapból benne van az elég szutykos.
Köszi!
A tiédben nem zárt akksi van? Mármint gondozámentes, aminek a tetejére az van írva, hogy Do not open!
Hali
Leírom hogy jártam a Hyo-ommal, lehet hogy segítek ezzel majd valakinek.
Elmentem motorozni, haza felé indulva indítanám a motort de semmi, az önindító meg se mozdul(mint pl. amikor sebességbe van a motor és nem húzzuk be a kuplungot) megnéztem mindent de minden rendben volt(oldaltámasz, üres, gyors leállító stb). Megmozgattam a vezetékeket talán érintkezési hiba lehet, de semmi szerszám nem volt nálam szétszedni, kimérni. Kis idő után jött az isteni szikra és indult a motor.
Otthon hol működött hol nem. Majd kimértem hogy hova nem megy az áram, az ülés alatt a középső relé (ez vezérli az indítót)nem kapcsolt kivettem, szétszedtem és látom hogy a relé belsejében le van rakódva szerintem a megkövesedett akufolyadék. Lekapartam, befújtam kontaktsprével és ezután mindig indított. Szerintem a kitávozó aksifolyadék a relé belsejében csapódott le, mivel az aksi mögött magasabban van a relé.
Szerencsére hamar megtaláltam a hiba okát így egy fél óra alatt végeztem.
Azért írtam le hogy ha esetleg mással is előfordul akkor csak az utóbbi mondatokban leírtakat kell megcsinálni és nem kell órákig kínlódnia, esetleg komoly tízezreket kiadnia a szervízben.
GF 125 1.kép
GF 125 2.kép
GF 125 3.kép

És itt van még több kép: link Bár itt Kinetic néven szerepel, de ugyanaz a kinézete. Ezen az oldalon technikai adatok is vannak róla. Csehül van, de ki lehet menni belőle nagyjából.

Én nem ismerem ezt a típust, régen láttam a kiállításon, nem olyan kicsi, mint egy Simson.
Nem tartom jó ötletnek a 125-ös motor 50-esként való használatát. Egyrészt nemsokára rendszám kötelesek lesznek az 50-es motorok is, másrészt, ha elkapnak vele, akkor nagy herce-hurca lenne belőle.
Egyébként a rendőrség a vázszám és motorszám alapján egy sima közúti ellenőrzéskor is rájöhet a turpisságra. Úgyhogy inkább vizsgázz le!

Egy barátomnak viszont van egy eladó Honda NSR 50-es gépe, ami 100 felett bír tekerni, és a rendőrség már ellenőrizte, hogy tényleg 50-es.
milyen gyakran irtok ide! csúcs!
ahw:2010-től rebesgetik.

Az általad említett évjáratot nem ismerem.
tényleg rendszámozás lesz az 50es kategóriában? nem hallottam róla! ez rohadt nagy szivás lesz akkor!
ElgatoNegro! köszi a hozzászólást,kezdek gondolkodóba esni bár ez 2001es,tehát még egyhengeres, de a külső méretekkel nem vagyok tisztában. valóban olyan nagy a kasztni rajta,hogy nem hinnék el? nem ilyen simson méretű?
AHV:Jó motornak jó motor (olvass bele a Karesz álltal betett hyo klubbos linkbe lentebb)
De sajna nem hiszem hogy 50-esnek el fogod tudni sütni...több okból is:
1.Nekem 250-em van (ami méretben nagyon hasonló...vagy ugyanaz a 125höz) és az enyémet rendszeresen 400-asnak nézik.
2. A 125 is V2-es, már csak ezért sem (50-es V2 még a rendőrnek is szemet szúr)
3. Nemsokára bevezetik az 50-esek rendszámozását, és akkor meg leszel lőve
sziasztok motorosok! kérdezném mi a véleményetek a hyosung gf125 ről? jó motorok ezek? és 50es ként használnám nem nagy egy kicsit hozzá? vagy még belefér? én még nem láttam személyesen a vast! azt se tudom nagyon hogy néz ki! segitsetek egy kicsit,hogy mire számitsak!
Szia!

Igen, nagyon jó volt a találkozó!
Kár, hogy nem jöttél! 2db kék GT 250 N is volt Budapestről.
Mindkettőnek 2db első tárcsája volt.
Nézd meg a Hyo klub fórumán a véleményeket, és a képeket!

Vegyél ceruza akksit! Jobban megéri ezeket töltögetni, mint venni a drága elemeket.
És ha már ezek bedöglöttek, akkor megeheti őket az asszonykád.
Karesz:Sajna nem tudtam elmenni, mert a héten beosztottak ügyeletbe (ilyenkor nem hagyhatom el Budapestet)....majd a következőre!
Jó móka volt?

Én a hétvégén csak egy 100-ast raktam bele a kis hyoba, de azt Budapesten belül ...ügyintéztem.

Nekem sem a kényelemmel volt gondom.
Majd meglátod, ha felteszem a képet!
Sajna az asszony az összes ceruzaelemet elhasználta előlem, és most a fényképezőgépben nincsen.
Előző hónapban vettem 20db és már nincs, fene tudja lehet hogy elemet eszik?
Köszönöm a segítségedet!
Beszélni fogok vele és elmondom neki amit írtál róla,mégegyszer köszi.
Szia!

Vegyesek a vélemények. Nézd meg a Totalbike-on a véleményeket!
Bár ezek között szerintem van olyan, aki úgy írt véleményt, hogy Hyot csak képen látott.

Én a tegnapi találkozóról hazafelé jövet léptem át a 16000km-t. Tegnap és ma 996km összesen.
Én elégedett vagyok vele. Ár érték arányban pedig verhetetlen, főleg használtan.
Ha lehet, akkor fekete vázas modellt vegyen az ismerősöd! Ezek 2006-tól kaphatóak, és az előzőekhez képest sok apró módosítás lett rajtuk elvégezve, ami nagyon jót tett a megbízhatóságnak.

Még ezeknél is előfordul a hátsó fék bemaródása, és egyes esetekben a membrán meghibásodása a benzincsapban. Van még panasz a gyári akksira, ez állítólag egy évet bír. Az enyémnek még semmi baja. 2007.01.15.-től használom. 2 év garancia van ezekre a motorokra. A fékbetéteket szokták cserélni a gyári helyett Ferodo Platinumot raknak be. Ezzel jobb a fékhatás, és nem marja be a hátsó tárcsát.
Röviden ennyi.
Igen, de engem nem zavar.
Nemrég jöttem haza a Rétimajori találkáról.
996km volt a két nap összesen. :-)
Hazafelé Szolnoknál fájt egy darabig a derekam, más gondom nem volt.
Kösz szépen!
Helo! Tedd fel ezt a kérdést a http://hyo-klub.extra.hu/ oldalon,hamarabb választ kapsz rá!
Szevasztok!
Érdelklődni szeretnék a GT650R-el kapcsolatban,ismerősöm ilyent szeretne venni és a véleményetekre lennék kiváncsi.
Milyen gépnek tartjátok,megbízható,motorikusan,futóművileg jó?
Karesz:A 650-es ülése is a tank felé lejt?
Csao srácok!
Megoldódott a tank problémám.
Majd teszek fel képet a megoldásról (hátha szolgálok jó ötlettel a 250-es tulajoknak)
Ilyen sajna nem..ronda sárga helyett lehetett volna ez egyedi fényezés..de írja is..
Sziasztok.

Volt hyo ilyen színbe?

http://www.hasznaltauto.hu/1671993_hyosung_gt_200
5
Vélemények?
Szia Trakee!

Az Audi-nál dolgozol? Nem ismered véletlenül Oravetcz András-t?

üdv