egyidőben írtam a klubos fórumra is, ott is kaptam választ, és itt is köszi szépen!
azért mindenképpen megvárom és kipróbálom a kawát is, de szerintem az újban nem jöhet majd szóba az ára miatt, használtan meg még nem lesz, a hyo viszont akár még újban is befigyelhet...
a hangjától előre félek, de akár még kellemesen is csalódhatok :)
viszont a hyo mindent tud amire vágyom.. már csak ki kéne próbálni :)
Szia Stifi!
Én is egy gt250r vásárlását tervezem remélem egy hónapon belül sikerül is beszereznem egyet. Tapasztalatom Így nincs csak azt tudom elmondani amit hallottam.
A hangjára nem lesz panaszod, volt szerencsém egyet meghallgatni, igaz csináltatott dob volt rajta, de olyan mint egy 600-as, telt, mély, dübörgös.
Azt csak hallomásból tudom, hogy 100-120-al kényelmesen el lehet vele motorozni, persze van némi vibráció a v2-es blokk miatt, de ezt nem viszi át a kormányra. A Kawa szerintem is drága lesz, de a gt250r-ből van sárga. :)
Budapesten a márkakereskedőnél, Spirro kft-nél van szervíz, eddig jókat hallottam róluk.
Megbízhatónak megbízható de erről inkább a hyo-klub.extra.hu -n érdeklődj, itt van 250-es fórum is.
A gtr teljes idomos, a szélvédelméről jókat hallottam, egy kicsit hasalós de sztem megszokható, annyira nem vészes, a csupasz változata biztos kényelmesebb, mert más a kormánya így nem olyan hasalós, viszont az idom hiánya miatt kavesebb a végsebessége és biztos hogy huzatosabb is.
Így hirtelen csak ennyi jutott eszembe, remélem segítettem.
elgondolkodtam egy gtr250 beszerzésén, és nagyra értékelném ha megosztanátok velem a tapasztalataitokat!
elsősorban azért erre a motorra gondoltam, mert jelenleg egy honda vt250 xelvis (1991) tulaja vagyok, és egyszerűen imádom a motort, imádom a hangját, elégedett vagyok a teljesítményével, de mégiscsak egy 17 éves motorról van szó, olyat szeretnék, amiben megvannak ezek a szeretetreméltó tulajdonságok, ugyanakkor nincsenek meg benne azok, amik ebben zavarnak..
a kérdéseim:
ennek is szép a hangja? klasszikus v2es, dohogós, mély? ez az egyik legfontosabb szempont nálam, mert amikor felülök, teljesen ki akarok kapcsolni, és ehez a jó hang elengedhetetlen :)
80-100-as tempó felett mennyire ráz? a xelvis sajnos eléggé bizserget, mondhatni nekem fárasztó, teljesen elfáradok egy hosszabb motorozás után, és fáj a könyököm extrém esetben, ezért nem is szoktam túlpörgetni vagy tartósan 100 felett menni.. ez régimotor vonás, vagy itt is megvan?
a másik motor amivel szemezek, az a kawa 250 ninja, sor2, feltehetőleg az nem ráz, de jobban is kell pörgetni, és csak kawazöldben meg feketében lehet kapni, nekem a citromsárga lenne a nyerő.. meg sztem drága is lesz...
mennyire jó(k) a szervize(k)? budapesten vagy pest megyében. hogyan állnak például a garanciális ügyintézéshez? ahova a hondámmal járok most, ott elégedett vagyok, emberi hangnem, segítőkézség és tapasztalataim szerint nulla lehúzás, de nyilván nem vihetek oda garanciás márkaidegen gépet, így rá vagyok utalva arra az 1-2 budapesti szervizre..
mennyire megbízható? a hondám már jópárszor cserbenhagyott, korából adódóan előjöttek olyan filléres hibák, amik csak bosszúságot okoztak, anyagi ráfordítást max 5e Ft-ot (1 óra munkadíj), illetve priceless szopást visegrádon és budakalászon (bp-en lakom), ilyen volt pl a vákuumcső lecsúszása, vagy a generátor csatlakozójának szétcsúszása. ennek ellenére tegnap 3 hónap állás után elsőre beindult, pedig ki sem vettem az akksit.. hiába, 1 év alatt kijött rajta az összes hülyesége, de már nem bízom benne, hogy elmehetünk kettesben messzire...
el lehet indulni a gtr250-essel hosszabb útra nyugodt szívvel? úgy, hogy nem hagy az út szélén, nagyobb tempónál nem rázza szét a szerveim/végtagjaim?!
milyen a szélvédelme, az ülés pozíciója? nem akarok fekvőmotort, és előben még csak a naked 250est láttam közelről, azt vezettem is, felépítését tekintve a yamaha fazer/ suzuki sv / kawasaki er6-f ugrik be elsőre, ugyanilyen az idomos gtr is? mindenképp olyan motort szeretnék, ami felépítését tekintve a fentiekhez hasonlít, de full idomos, mint a 250 ninja 2008.. supersport motort nem szeretnék :)
nagyon sok lett, de ha valaki elolvassa és segítene a tanácsaival, nagyra értékelném, előre is köszi ;)
Ferrodo FDB 312P a belevaló, ezzel nem kell reszelni semmit! www.pasztoy.hu -n találsz is, én ott vettem, a katalógus szerint 5280 Ft/ db (ugye dupla tárcsánál kettő kell), igaz, ott egy picit eltért az ár, de nem vészesen, azonban nincs raktáron, másnapra hozzák, de ha elötte odatelefonálsz, lehet, hogy hoznak amikorra kéred! Ki még nem próbáltam, nekem a második gyári garnitúra van elöl, hátul a gyári.
A gyertyát medig igen, ki lehet venni úgy, hogy leveszed a hűtő alsó tartócsavarját, és finoman előrehfordítod a hűtőt! Érdemes a gyári kulcsokat használni, azzal könnyen oda lehet férni, míg a kulcskészlet nekem hosszú volt... (volt egy gyertyaproblémám, ezért cseréltem én a gyertyáim)
(gyertyát én it vettem: www.nagyvas.hu )
A 23 ezer szerintem sem olyan vészes, de terveim szerint én is elég sokat mennék vele, ezért lehet hogy jobb lenne a kevesebb km. A Spirro meg egy kicsit messze van tőlem (NYíregyháza - Bp), hogy csak egy állapotfelmérésre elvigyem, de biztos meg lehet oldani itt a közelben is.
Helló csobaikaresz!
A klub oldalra is akartam írni, de valamiért nem akarta kitenni a hozzászólásomat, majd még próbálkozom.
Sajnos én nem sok használt gt250r hírdetést találtam a neten, ha meg tudnád mondani hol keresgéljek azt megköszönném.
Jockoe motorját láttam a klub oldalán, de azt nem tudtam hogy eladó, a 11 ezer km már egy kicsit barátibb, de a sárga nem az én színem.
A Hyo klub oldalán több Hyo tulaj szokott megfordulni, mint itt.
Ráadásul Kanyar mester is szokott a klub oldalán társalogni, aki egy nagyon jó motorszerelő!
Ott is felteheted a kérdésedet!
Szerény véleményem szerint van elég 250-es Hyo, hogy lehessen belőlük válogatni, mert a kevesebb km azért jobb, mint a több. Viszont a Hyo 250-es blokkja nagyon bevált konstrukció, kevés hiba fordul elő nála, és strapabíró.
Nyíregyházán is van egy 250-es sárga színű eladó gép, a gazdája regisztrálva van a klub oldalon( Jockoe). Nem tudom, megvan-e még neki, mert most nem találom a hirdetések között, de az övé 2006 májusi, 11000km-el, hátsó dobozzal, 799000Ft-ért volt hirdetve.
Elérhetőségét megtalálod a klub oldalán a tagok között.(Ha érdekel.)
Sziasztok!
Motor vásárlás előőt állok és a gt250r-re esett a választásom, ki is néztem egy 2006-os évjáratút, de van benne 23 ezer km, a véleményetekre lennék kíváncsi, hogy érdemes-e egy ennyit futott motort megvenni, vagy keressek inkább egy olyat amiben kevesebb km van?
Nálunk a nyíregyházi szerelő srác tart készleten így rakattam én is ferodo-t bele. Lehet a debreceninek is van. Vagy megtudja rendelni. Az Ára azt hiszem olyan 5000 körül van/pár.
azért mindenképpen megvárom és kipróbálom a kawát is, de szerintem az újban nem jöhet majd szóba az ára miatt, használtan meg még nem lesz, a hyo viszont akár még újban is befigyelhet...
a hangjától előre félek, de akár még kellemesen is csalódhatok :)
viszont a hyo mindent tud amire vágyom.. már csak ki kéne próbálni :)
Én is egy gt250r vásárlását tervezem remélem egy hónapon belül sikerül is beszereznem egyet. Tapasztalatom Így nincs csak azt tudom elmondani amit hallottam.
A hangjára nem lesz panaszod, volt szerencsém egyet meghallgatni, igaz csináltatott dob volt rajta, de olyan mint egy 600-as, telt, mély, dübörgös.
Azt csak hallomásból tudom, hogy 100-120-al kényelmesen el lehet vele motorozni, persze van némi vibráció a v2-es blokk miatt, de ezt nem viszi át a kormányra. A Kawa szerintem is drága lesz, de a gt250r-ből van sárga. :)
Budapesten a márkakereskedőnél, Spirro kft-nél van szervíz, eddig jókat hallottam róluk.
Megbízhatónak megbízható de erről inkább a hyo-klub.extra.hu -n érdeklődj, itt van 250-es fórum is.
A gtr teljes idomos, a szélvédelméről jókat hallottam, egy kicsit hasalós de sztem megszokható, annyira nem vészes, a csupasz változata biztos kényelmesebb, mert más a kormánya így nem olyan hasalós, viszont az idom hiánya miatt kavesebb a végsebessége és biztos hogy huzatosabb is.
Így hirtelen csak ennyi jutott eszembe, remélem segítettem.
elgondolkodtam egy gtr250 beszerzésén, és nagyra értékelném ha megosztanátok velem a tapasztalataitokat!
elsősorban azért erre a motorra gondoltam, mert jelenleg egy honda vt250 xelvis (1991) tulaja vagyok, és egyszerűen imádom a motort, imádom a hangját, elégedett vagyok a teljesítményével, de mégiscsak egy 17 éves motorról van szó, olyat szeretnék, amiben megvannak ezek a szeretetreméltó tulajdonságok, ugyanakkor nincsenek meg benne azok, amik ebben zavarnak..
a kérdéseim:
ennek is szép a hangja? klasszikus v2es, dohogós, mély? ez az egyik legfontosabb szempont nálam, mert amikor felülök, teljesen ki akarok kapcsolni, és ehez a jó hang elengedhetetlen :)
80-100-as tempó felett mennyire ráz? a xelvis sajnos eléggé bizserget, mondhatni nekem fárasztó, teljesen elfáradok egy hosszabb motorozás után, és fáj a könyököm extrém esetben, ezért nem is szoktam túlpörgetni vagy tartósan 100 felett menni.. ez régimotor vonás, vagy itt is megvan?
a másik motor amivel szemezek, az a kawa 250 ninja, sor2, feltehetőleg az nem ráz, de jobban is kell pörgetni, és csak kawazöldben meg feketében lehet kapni, nekem a citromsárga lenne a nyerő.. meg sztem drága is lesz...
mennyire jó(k) a szervize(k)? budapesten vagy pest megyében. hogyan állnak például a garanciális ügyintézéshez? ahova a hondámmal járok most, ott elégedett vagyok, emberi hangnem, segítőkézség és tapasztalataim szerint nulla lehúzás, de nyilván nem vihetek oda garanciás márkaidegen gépet, így rá vagyok utalva arra az 1-2 budapesti szervizre..
mennyire megbízható? a hondám már jópárszor cserbenhagyott, korából adódóan előjöttek olyan filléres hibák, amik csak bosszúságot okoztak, anyagi ráfordítást max 5e Ft-ot (1 óra munkadíj), illetve priceless szopást visegrádon és budakalászon (bp-en lakom), ilyen volt pl a vákuumcső lecsúszása, vagy a generátor csatlakozójának szétcsúszása. ennek ellenére tegnap 3 hónap állás után elsőre beindult, pedig ki sem vettem az akksit.. hiába, 1 év alatt kijött rajta az összes hülyesége, de már nem bízom benne, hogy elmehetünk kettesben messzire...
el lehet indulni a gtr250-essel hosszabb útra nyugodt szívvel? úgy, hogy nem hagy az út szélén, nagyobb tempónál nem rázza szét a szerveim/végtagjaim?!
milyen a szélvédelme, az ülés pozíciója? nem akarok fekvőmotort, és előben még csak a naked 250est láttam közelről, azt vezettem is, felépítését tekintve a yamaha fazer/ suzuki sv / kawasaki er6-f ugrik be elsőre, ugyanilyen az idomos gtr is? mindenképp olyan motort szeretnék, ami felépítését tekintve a fentiekhez hasonlít, de full idomos, mint a 250 ninja 2008.. supersport motort nem szeretnék :)
nagyon sok lett, de ha valaki elolvassa és segítene a tanácsaival, nagyra értékelném, előre is köszi ;)
Kár érte...rendes gyerek volt.
Remélem kihasználtátok a mai napos meleg időt egy kis gurulásra!:O)
A gyertyát medig igen, ki lehet venni úgy, hogy leveszed a hűtő alsó tartócsavarját, és finoman előrehfordítod a hűtőt! Érdemes a gyári kulcsokat használni, azzal könnyen oda lehet férni, míg a kulcskészlet nekem hosszú volt... (volt egy gyertyaproblémám, ezért cseréltem én a gyertyáim)
(gyertyát én it vettem: www.nagyvas.hu )
A klub oldalra is akartam írni, de valamiért nem akarta kitenni a hozzászólásomat, majd még próbálkozom.
Sajnos én nem sok használt gt250r hírdetést találtam a neten, ha meg tudnád mondani hol keresgéljek azt megköszönném.
Jockoe motorját láttam a klub oldalán, de azt nem tudtam hogy eladó, a 11 ezer km már egy kicsit barátibb, de a sárga nem az én színem.
A Hyo klub oldalán több Hyo tulaj szokott megfordulni, mint itt.
Ráadásul Kanyar mester is szokott a klub oldalán társalogni, aki egy nagyon jó motorszerelő!
Ott is felteheted a kérdésedet!
Szerény véleményem szerint van elég 250-es Hyo, hogy lehessen belőlük válogatni, mert a kevesebb km azért jobb, mint a több. Viszont a Hyo 250-es blokkja nagyon bevált konstrukció, kevés hiba fordul elő nála, és strapabíró.
Nyíregyházán is van egy 250-es sárga színű eladó gép, a gazdája regisztrálva van a klub oldalon( Jockoe). Nem tudom, megvan-e még neki, mert most nem találom a hirdetések között, de az övé 2006 májusi, 11000km-el, hátsó dobozzal, 799000Ft-ért volt hirdetve.
Elérhetőségét megtalálod a klub oldalán a tagok között.(Ha érdekel.)
Üdv.
Karesz
Motor vásárlás előőt állok és a gt250r-re esett a választásom, ki is néztem egy 2006-os évjáratút, de van benne 23 ezer km, a véleményetekre lennék kíváncsi, hogy érdemes-e egy ennyit futott motort megvenni, vagy keressek inkább egy olyat amiben kevesebb km van?