Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Karesz és a DL-ről leér telitalppal a lábad? Mert rakamazon is lestem, hogy sokan éppencsak lábujjhegyen egyensúlyoznak.. Pl Steve... Persze ezen csak meglepődöm, nekem természetes, hogy leér a lábam eddig midnen motorról telitalppal.. Pedig volt jó magas enduro is alattam :D

No megyek motorozni :)
Jó aDL650 csak én parázok V2-től! Amúgy SV650N-t tudnék venni én is zsír újat jó áron de nem a Carmonál.
Ja és még anyit, hogy ha utassal is kényelmesen akarsz túrázni, és nem száguldozni, akkor Suzuki DL 650!
Én eredetileg ilyet akartam venni, az ára és a magassága, ami nem igazán tetszik, de ha cserélek, akkor valószínűleg ilyen lesz.
Halkan megsúgom neked, hogy a Carmo-ban az értékesítő csaj az 1 950 000Ft-ba kerülő (ABS-es) motort odaadja 1,7M Ft-ért.
Próbálj ki egy Nakedet!
Bár az okosabbja abban is kicseréli a kormányt ETZ kormányra, mert a gyári kormány vége hátrafelé meg van hajlítva, és az hosszabb távon nem szerencsés.
Én a múlt héten voltam Erdélyben, 4 nap alatt 1965km-t mentem a motorral. A rossz(értsd kegyetlen szar rázós, mintha bombatámadás érte volna) úton fájt a hátam, de a jó utakon semmi bajom nem volt. A hazaút 565km volt, de még bírtam volna.
Viszont ha utast is akarsz vinni, akkor a Hyosung nem szerencsés választás. Legalábbis hosszabb utakra nem.
Bár van olyan utas is, aki ezt meglepően jól viseli.
már alig várom
Budapest útjaira nem rossz a 3-as beállítás, majd meglátod!
Eladó GT 250R
http://www.hasznaltauto.hu/2298892_hyosung_gt_2006
én 80 kg vagyok és 4-esre van állítva és így megfelelő nekem, úgyhogy lehet hogy nem árt keményebbre állítanod.
Meph:Jaja...már visszaolvastam a fórumot, hogy nem te készítetted azt a spéci kulcsot.

De a rugóelőfeszítéssel vannak gondok.
Utánaérdeklődtem nálam okosabbaktól.
A lényeg hogy az előfeszítés úgy legyen beállítva hogy ha ráülök, akkor a hátsó rugóstag kb 1/4-ig nyomódjon be. Ha túl lágy a hátulja akkor az első kerékre nem jut elég súly, és ilyenkor "ideges" az eleje egyenesben.

Nekem eredetileg a 2fokozaton volt (a gyári a 3-as fokozat, de én extra puha beállítással kaptam), a gond hogy én 120kg-körül mozgok....
A szervízben átállítattam 3-asra amitől nagyságrendeket javult a dolog....gondoltam kipróbálom a 4-est ha van kulcsod, de ha nincs az sem baj...nem olyan zavaró (már az is lehet hoyg szőrszál hasogatok )
csak akartam csinálni egyet de nem lett belőle semmi. Ahhoz hogy állítsak a rugó előfeszítésemen kellett egy csőfogó, a 650-es hyo fogaskulcsa és Mike segítsége, de így sem volt egyszerű.
Szerintem ha az egyenes futással van gondod akkor a rugóelőfeszítés állítással sem lesz jobb.
Meph:Rendben, megkaptam, mindjárt küldök én is egy tel.számot.
Nem te mondtad véletlenül, hogy van egy hátsó teleszkóp állító kütyüd?
Nem hoznád el? (ha már úgyis jössz)
Kipróbálnám a hyot úgy hogy még egy fokozattal keményebbre állítom a hátulját.
Az egyenesfutás még mindíg nem tökéletes.
Köszi, akkor hétfő délután mehetünk, küldök egy telszámot az adatlapodon szereplő mail címre, és hétvégén megbeszélünk egy időpontot és egy helyet ahol találkozunk, csak olyan helyet találj amit én is megtalálok, mert motorral még csak most leszek először Pesten, amúgy a 17. kerületben leszek rokonéknál.
Meph:Rájuk telefonáltam, szabad a pálya.
Hát, városban így is van. Városon kívül nem rossz, megjártam már vele Krakkót is, nem sok pihenővel, egyedül kényelmes. A baj akkor jön ha nagyon messze és utassal akarsz menni.
Igen ,én is akis cbr-met túrásabbra akarom cserélni.Pénteken voltam László utcai szalonba nézegettem aHyokat de úgytünt nagyon hasalósak.Nekem a csuklóm fárad így el!
Valami túrásabbat veszek, magasabb kormánnyal, még nem dőlt el igazából. Két személynek hosszabb távra sajna nem túl jó a GT650R. 100-200 km még okés, de több már szenvedés az utasnak.
Miért adodd el,és mit veszel helyette?
Hát, őszintén? Nem mindenkinek. Van fék a motoron, meg kell lenni egynek a fejedben is. Ha ez így van, akkor nem nagy. A GT650R egyébként is elég kezes futóművel van megáldva, a fék nem pályázni való de utcára bőven elég. Egyébként sem sportmotor, inkább egy sportos túrázó, a V2 elrendezés miatt meg elég kellemesen lehet vele nyomatékból motorozni. De ha cibálod a bajszát akkor ugrik is. Gyakorlatilag bármely fordulatról egyenletesen gyorsít, nem lep meg semmivel, kiszámítható.

De ki kell próbálni, le nem fog dobni.
hy! A 650-es R túúúl nagy falat egy 125-ös után? Vagy főő a lépcsőzetesség és 250-es? kösy
Eladósorba került a motorom, részletek az alábbi linken:

http://www.hasznaltauto.hu/2293937_hyosung_gt650r_
2005
az email és msn címem a http://www.hyo-klub.extra.hu/i... oldalon fennt van, a mail címedre meg majd elküldöm a telszámomat.
Remélem nagyon nagy esőt nem kapok el, de végül is mindegy mert ha már ott vagyok vissza nem fogok fordulni.
Meph:Majd pontosítunk időpontot, és elérhetőséget!

A Balatont már én is körbemotoroztam....Keszthelynél elkapott az eső, és Tihanyig áztunk ...de jó volt!
akkor menjünk együtt hétfőn kakucsringezni, előtte való nap meg a balatont akarom körbemotorozni.
Meph:Azon a héten szabin leszek, így biztosan ráérek.
Hétfőn majd rájuk csörgök, hogy lesz-e valami (kevés eséllyel szerveznek valamit akkorra, mert 18-a nem hétvégére esik)
nem tudod 18-án hétfőn lesz valami rendezvény, mert eddig úgy néz ki hogy akkor el tudok menni és remélem, hogy akkor rá fogsz érni.