Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdemes, tartós, van, és nem drága, 2006-tól. 2006-tól általában fekete vázasak, de van néhány kivétel.
gyaníttom hogy a vízpumpa tömítése lesz a gond,mert húztam a felfogatócsavaron és már annyira nem szivárog...de majd hétfőn kiderül.Ha igaz a gyanúm akkor tömítést honnan tudok beszerezni?
:D Hááát persze... még akár a fogszámot is megszámolhatom rajta :)

Az a fej nélküli blokk inkább érdekelne, de nincs pénzem ilyesmire mostanság... Mellesleg szükségem se :) De hát ha ilyen spejzolós vagyok :)
Ja,650ccm.
Üdv hyosung motorokat nézegetek,megvételre,és kérdezném hogy érdemes e venni ilyet?Mennyire tartósak?Alkatrész van és nem drága?Melyik évjárattól érdemes venni?Mik a tapasztalatok?Mert eddig mindenki leakar beszélni róla (inkább vegyél régebbi98 99s suzukit-hondát stb...
Sziasztok!

Jövő héten derül ki, lehet marad egy blokkom ami kb 10-15ekm-t futott.
Minden része hibátlan volt, nekem csak a hengerfejek kellettek róla. Megkérdezem szerelőmet, ha végez és nem kellett a váltó része, eladó.

Üdv: Gábor
Kb. Ennyi van.
Ilyen is érdekel?
Mikor hasonló helyzetben voltam, ha nem is simán, de el tudtam indulni kuplung nélkül egyhengeres 650-essel is, szinte meg is lepett a dolog. Az önindító simán tudta mozgatni a motort akár velem együtt is, ha tolással rásegítettem indítózás közben (máshogy úgyis képtelenség volt), némi próbálkozással beindult. Azért elég kínos volt, sajnos egy egész városon (Fehérvár) keresztül kellett szervizbe vinnem
Vannak még képeid a blokkról, így darabokban? Érdekellne!
Nem biztos, ezen már kár bánkódni! Amúgy szerintem nem indul be sebességbe. Mondom, én betolnám, pláne ha van lejtős rész.

Illetve legjobb, amit tehet az ember, hogy időnként átvizsgálja a motort, megolajozza a bowdeneket, ha valami gyanús, utánajár.
306200582
MayerGabesz , .nem adnál meg egy mobilszámot h olyan emberrel tudjak beszélni akinek ilyen hibája volt
Ezek várnak rád. Jelentős mértékű az úgynevezett "szopásfaktor".
Hát igen a tudatlanságom okozhatta ezt a váltó hibát :-( , azóta többen mondták, hogy bowden szakadáskor nem kellett volna megpróbálni sebességbe tenni járó motornál üresből kuplung nélkül. Hanem egyesben ráönindítózni és úgy elindulni, de lehet hogy az meg az önindítót vagy valami elektronikát nyírna ki.
Biztosan nem! VAgy egyszerűen elfáradt, vagy valamikor, valaki durván bánt a váltóval! Lehet ez a szakadt bowden ügy is.... Ilyen esetben amúgy sokkal célravezetőbb betenni sebességbe álló helyzetben, majd meglökni, és hazamenni. Bár utána váltani sem egyszerű finoman (mert lehet! akár kupplung nélkül is) de elindulni esélytelen.
Nekem hasonló (tehát kupplung nélkül) Pannóniával volt, 2 személlyel. Lejtőn indultunk, és hazacsorogtuk azt a pár km-t.
Mostanában sokat mentem két személlyel csak nem attól tört le a darabka?
Én arra gondolok akkor tört le ez a darab amikor elszakadt a kuplungom és üresből be akartam rakni egyesbe aztán meg kettesbe de nem sikerült végül haza kellett tolnom
Eltűnt belőle a harmadik sebesség. Pontosan nem emlékszem, de 180 körül állt meg anyaggal együtt.
szia adsz nekem egy mobil számot?
Volt valamilyen hiba jelenséged, vagy te is csak egy letört darabot találtál olaj cserénél?
Mennyi volt a javítás?
Hyosung gt 650 nél javították Kecskeméten a Czencz motors-nál.
Milyen motornál volt váltó javításod és ki csinálta?
A bukógombákat itt is néztem, ami kimondottan jó hozzá az a drága, ha leveszem az oldalidomot akkor rámegy az "S"-es bukógomba, de az már meg nem olyan, idom nélkül tudom milyen instabil volt.. :(

Az ajánlatodat majd átgondolom :)
http://www.ebay.com/sch/i.html...

Ez egy találati lista, nem tudom milyen lehet a hozzá való.
Innen tudok segíteni a rendelésben, ha találtál tuti jót.

Csatolok két képet az idomzatról is.

Szia!