gyaníttom hogy a vízpumpa tömítése lesz a gond,mert húztam a felfogatócsavaron és már annyira nem szivárog...de majd hétfőn kiderül.Ha igaz a gyanúm akkor tömítést honnan tudok beszerezni?
Üdv hyosung motorokat nézegetek,megvételre,és kérdezném hogy érdemes e venni ilyet?Mennyire tartósak?Alkatrész van és nem drága?Melyik évjárattól érdemes venni?Mik a tapasztalatok?Mert eddig mindenki leakar beszélni róla (inkább vegyél régebbi98 99s suzukit-hondát stb...
Jövő héten derül ki, lehet marad egy blokkom ami kb 10-15ekm-t futott.
Minden része hibátlan volt, nekem csak a hengerfejek kellettek róla. Megkérdezem szerelőmet, ha végez és nem kellett a váltó része, eladó.
Mikor hasonló helyzetben voltam, ha nem is simán, de el tudtam indulni kuplung nélkül egyhengeres 650-essel is, szinte meg is lepett a dolog. Az önindító simán tudta mozgatni a motort akár velem együtt is, ha tolással rásegítettem indítózás közben (máshogy úgyis képtelenség volt), némi próbálkozással beindult. Azért elég kínos volt, sajnos egy egész városon (Fehérvár) keresztül kellett szervizbe vinnem
Hát igen a tudatlanságom okozhatta ezt a váltó hibát :-( , azóta többen mondták, hogy bowden szakadáskor nem kellett volna megpróbálni sebességbe tenni járó motornál üresből kuplung nélkül. Hanem egyesben ráönindítózni és úgy elindulni, de lehet hogy az meg az önindítót vagy valami elektronikát nyírna ki.
Biztosan nem! VAgy egyszerűen elfáradt, vagy valamikor, valaki durván bánt a váltóval! Lehet ez a szakadt bowden ügy is.... Ilyen esetben amúgy sokkal célravezetőbb betenni sebességbe álló helyzetben, majd meglökni, és hazamenni. Bár utána váltani sem egyszerű finoman (mert lehet! akár kupplung nélkül is) de elindulni esélytelen.
Nekem hasonló (tehát kupplung nélkül) Pannóniával volt, 2 személlyel. Lejtőn indultunk, és hazacsorogtuk azt a pár km-t.
Én arra gondolok akkor tört le ez a darab amikor elszakadt a kuplungom és üresből be akartam rakni egyesbe aztán meg kettesbe de nem sikerült végül haza kellett tolnom
A bukógombákat itt is néztem, ami kimondottan jó hozzá az a drága, ha leveszem az oldalidomot akkor rámegy az "S"-es bukógomba, de az már meg nem olyan, idom nélkül tudom milyen instabil volt.. :(
Az a fej nélküli blokk inkább érdekelne, de nincs pénzem ilyesmire mostanság... Mellesleg szükségem se :) De hát ha ilyen spejzolós vagyok :)
Jövő héten derül ki, lehet marad egy blokkom ami kb 10-15ekm-t futott.
Minden része hibátlan volt, nekem csak a hengerfejek kellettek róla. Megkérdezem szerelőmet, ha végez és nem kellett a váltó része, eladó.
Üdv: Gábor
Illetve legjobb, amit tehet az ember, hogy időnként átvizsgálja a motort, megolajozza a bowdeneket, ha valami gyanús, utánajár.
Nekem hasonló (tehát kupplung nélkül) Pannóniával volt, 2 személlyel. Lejtőn indultunk, és hazacsorogtuk azt a pár km-t.
Mennyi volt a javítás?
Az ajánlatodat majd átgondolom :)
Ez egy találati lista, nem tudom milyen lehet a hozzá való.
Innen tudok segíteni a rendelésben, ha találtál tuti jót.
Csatolok két képet az idomzatról is.
Szia!