Első körben kérdezd meg szerintem Domonkost (www.hyosung.hu) Attól tartok nem lesz olcsó, de a 125-öshöz nálunk szerintem elég nehéz lesz bontott alkatrészt szerezni, legalább jó tudni az új árát, nehogy használtat drágábban vegyél..
A szerelő mondta,hogy ilyen önindítót még nem is látott, hogy mind a 4 lejött volna, nem tudja merre vannak a pólusok etc...ez HATALMAS szívás lesz....
A Repsol 10w40 Full Syn és a szűrő már megvan 7000 volt.
heló!
ha olyan kell rá mint a 650 re akkor lenne rá sportdobom...BOS karbon dob e betűs..
le lett rövidítve és teljesen kinyitva..
elég hangos...ha érdekel emailba írj
kole.gege@freemail.hu
Akkor sajnos peched van... mert az önindítóra eddig nemigen volt panasz. Jó, előfordult bemocskolódás, törött szénkefe talán, de hogy a mágnes... Bár valószínű a tieden más van, mint a 25a-esen, pláne a 650-esen.
Amúgy ez az akku ügy is nehét, nekem az Apriliába volt Varta, és a legolcsóbb is, egyik se bírta tovább. igaz, normál savas volt mindkettő. És olyan 4 évet bírtak.
hümm.. A gyári "szar kínai" akksi nekem a 7. évébe lép, és talán még ezt a szezont is kibírja....
Az öndindítót meg nem sikerült odaütni valamihez? Akár járda széle, akár azon megemelve a motort, vagy leszereléskor kocogtatva? Mert a mágnes max törik. De azt nagyon tud! De magában azt sem szívesen. Persze előfordul, pl olyan motorokba, ahol az öndindító bendixes, és úgy csapódik a fogaskoszorúhoz, meg szokott repedni, pl Rotax 123-as motor, de ezeknél is így 20 év körül "jellemző" probléma... Addigra meg azért már kapott
Sziasztok!
Elég régen jártam erre... azóta egy akkut cseréltem ,mert feladta a harcot a kinai gagyi. Ja és Magyarországon élek újra , Fehérváron.
Nos ma ismét elektromos problémám volt/van.
Az önindító,olyan volt mint ha zárlatos lenne indításnál...miután kiszereltem(és lejött persze mind a 1,5 liter olaj..tudhattam volna..) na mind1, kiszereltem szétszedtem.
1.- letört mágnes darabkák voltak benne
2. a mágnesek melyek alap esetben az oldalfalra vannak ragasztva MINDEGYIK lejött és magán a tekercsen napozott. Hát nem csoda,hogy se kép se hang nem volt.
Javaslom ha bárkinek csörög az önindítója nézze ezt meg.
Holnap keresek itt Fehérváron, várom a fejleményeket, persze a legrosszabkor halt meg mert a kocsim is szervizben...de majd túlélem!
Egy kis agyalás után én is rá jöttem végül, hogy a kuplung bovden végén tudom után állítani. Nem nagy a csúszás szóval orvosolható. 16000 km van a kicsikében : )
Köszönöm a segítséget azért!
Bár nekem 650-es van, de szerintem nem... (és a képek alapján sem) az a csavar a főtengely végén van, és a szelepek ellenőrzéséhez hasznáaltos legonkább...
Állítani a bowdenen tudsz, abba szerintem - a 650-eshez hasonlóan - van felül is, és közben is feszítő. Ha ez kevés, (azaz van holtjátéka a bowdennek, és csúszik) akkor valószínűleg elkopott a kuplung.
A kérdésedre a válasz, hogy vegyél fekete vázasat annak már javították a hibáit!
De a köztudatban vannak rossz motorok és vannak jó motorok, de ezeket csak az különbözteti meg hogy a hibákat a jó motoroknál nem verik nagy dobra!
Pl Honda CBR 20e km és kuka a vezlánc feszítő, ha azt vesszük akkor 2 szezon egy feszítő 20ezer Magyar pénz :)
És a fesszabályzó is megadja magát elég hamar a hondába.
A legfontosabb ha van lehetőséged próbálj ki egyet hallgasd meg, mert ha egy szépen járó blokkot szeretnél egy motornál akkor a hondát vegyél. A husáng darabos, és csattog csörög, meg minden, ja még fújtat is :D
Én nagyon szeretem, nagyon jól motorozható, csak ha szerelni kell akkor nem kell belenyúlni annyira a zsebbe. 50ezer volt hozzá a két vezlánc és feszítő amikor cseréltem. Ez japán társaknál duplájánál kezdődik a gyári.
64000km van most a motoromban, és gyárilag beállított szelephézag van most is!
De motort nem ész érvek alapján kell venni, hanem érzésre, amelyikbe beleszeretünk azt kell megvenni, persze Én is beleszerettem a Ducati panigaléba de nincs rá keret!
Aki meg ész érvek alapján választ motort, akkor vegyen NC700-as hondát az keveset eszik elmegy Aból Bébe, aztán ennyi.
Ámen
Sziasztok. Kinéztem egy Hyosung gt 650 s (2005) motort magamnak. Sokan mondjàk hogy ne vegyek hyosung-ot mert megbízhatatlan stb. Tudnàtok-e nekem mondani típushibákat, illetve érdekelne hogy mennyire szerviz igényesek? Valóban olyan sok baj lenne vele mint ami beépült a köztudatba? Előre is köszönöm vàlaszotokat!
Üdv: Peti
Ha nem találod, mutasd meg egy szerelőnek! Veszélyes is lehet!
Lehet kopott, alacsony, vagy magas nyomású gumi is akár... De egész komolyak is, amik elhangzottak itt!
ezzel a rángatással én is próbálkoztam de nem lötyögött.A kereket én állítottam úgyhogy arra gondolok hogy nem jól kicsit ferdén csavartam vissza a kereket,illetve a lánc is ramaty állapotban van és lehet hogy az a ludas.
Nekem 140-150nél csinálta, azt mondta kanyar a hátsókeréknél a csapágy vagy mi, oda van. Úgy nézte meg, hogy letámasztva oldalról feszegette/rázta a hátsókereket merőleges irányba. Lötyögött, felállította a diagnózist.
üdv mindenkinek.egy kérdés gt650r tulajoktól.illetve mindenkitől. tapasztatatok már olyat hogy alacsony sebeségnél 40-50 körül hintázik egy kicsit a motor jobbra balra? vélemény? holl a hiba?
hello mindenkinek!
oldaldobozokat szeretnek gt650r motoromra...
van valakinek elado doboztarto konzol? esetleg nem tul nagy dobozok is erdekelnek.
ha valaki gyart hyo konzolokat az is erdekel
A Repsol 10w40 Full Syn és a szűrő már megvan 7000 volt.
ha olyan kell rá mint a 650 re akkor lenne rá sportdobom...BOS karbon dob e betűs..
le lett rövidítve és teljesen kinyitva..
elég hangos...ha érdekel emailba írj
kole.gege@freemail.hu
Amúgy ez az akku ügy is nehét, nekem az Apriliába volt Varta, és a legolcsóbb is, egyik se bírta tovább. igaz, normál savas volt mindkettő. És olyan 4 évet bírtak.
a bowdenek még még volnának?
mit kérnél értük?
és komolyan lejött mind a négy.. most vittem el felújításra várom a cehhet... :/
Az akku nekem már nem gyári volt valóban a legolcsóbb gagyi volt benne. Most Banner van benne.
Az öndindítót meg nem sikerült odaütni valamihez? Akár járda széle, akár azon megemelve a motort, vagy leszereléskor kocogtatva? Mert a mágnes max törik. De azt nagyon tud! De magában azt sem szívesen. Persze előfordul, pl olyan motorokba, ahol az öndindító bendixes, és úgy csapódik a fogaskoszorúhoz, meg szokott repedni, pl Rotax 123-as motor, de ezeknél is így 20 év körül "jellemző" probléma... Addigra meg azért már kapott
Elég régen jártam erre... azóta egy akkut cseréltem ,mert feladta a harcot a kinai gagyi. Ja és Magyarországon élek újra , Fehérváron.
Nos ma ismét elektromos problémám volt/van.
Az önindító,olyan volt mint ha zárlatos lenne indításnál...miután kiszereltem(és lejött persze mind a 1,5 liter olaj..tudhattam volna..) na mind1, kiszereltem szétszedtem.
1.- letört mágnes darabkák voltak benne
2. a mágnesek melyek alap esetben az oldalfalra vannak ragasztva MINDEGYIK lejött és magán a tekercsen napozott. Hát nem csoda,hogy se kép se hang nem volt.
Javaslom ha bárkinek csörög az önindítója nézze ezt meg.
Holnap keresek itt Fehérváron, várom a fejleményeket, persze a legrosszabkor halt meg mert a kocsim is szervizben...de majd túlélem!
Köszönöm a segítséget azért!
Állítani a bowdenen tudsz, abba szerintem - a 650-eshez hasonlóan - van felül is, és közben is feszítő. Ha ez kevés, (azaz van holtjátéka a bowdennek, és csúszik) akkor valószínűleg elkopott a kuplung.
Lenne egy apró problémám:
250 Gt Naked 2006-os Hyosinak kissé csúszik a kuplungja.
Hogyan tudom orvosolni?
A váltó felőli oldalon, a blokkon van egy bazi nagy csavar, de meg se bírom moccintani... az alatt rejlene az állító csavarja ahogy az Mz-nek is?
De a köztudatban vannak rossz motorok és vannak jó motorok, de ezeket csak az különbözteti meg hogy a hibákat a jó motoroknál nem verik nagy dobra!
Pl Honda CBR 20e km és kuka a vezlánc feszítő, ha azt vesszük akkor 2 szezon egy feszítő 20ezer Magyar pénz :)
És a fesszabályzó is megadja magát elég hamar a hondába.
A legfontosabb ha van lehetőséged próbálj ki egyet hallgasd meg, mert ha egy szépen járó blokkot szeretnél egy motornál akkor a hondát vegyél. A husáng darabos, és csattog csörög, meg minden, ja még fújtat is :D
Én nagyon szeretem, nagyon jól motorozható, csak ha szerelni kell akkor nem kell belenyúlni annyira a zsebbe. 50ezer volt hozzá a két vezlánc és feszítő amikor cseréltem. Ez japán társaknál duplájánál kezdődik a gyári.
64000km van most a motoromban, és gyárilag beállított szelephézag van most is!
De motort nem ész érvek alapján kell venni, hanem érzésre, amelyikbe beleszeretünk azt kell megvenni, persze Én is beleszerettem a Ducati panigaléba de nincs rá keret!
Aki meg ész érvek alapján választ motort, akkor vegyen NC700-as hondát az keveset eszik elmegy Aból Bébe, aztán ennyi.
Ámen
Üdv: Peti
Lehet kopott, alacsony, vagy magas nyomású gumi is akár... De egész komolyak is, amik elhangzottak itt!
Pilisvörösvár
+36 30 9610855
oldaldobozokat szeretnek gt650r motoromra...
van valakinek elado doboztarto konzol? esetleg nem tul nagy dobozok is erdekelnek.
ha valaki gyart hyo konzolokat az is erdekel