Szia! Bár látom nem mai az érdeklődésed, de hátha még nem találtad meg az igazit
ezért ha esetleg még érdekel teleidomos GT250R gyönyörű Ferrari piros
(2006-os, fekete vázas, 12e km, LED indexek, felnicsík, füst plexi, sport kuplung és fékkarok, Sebring sportdob, új láncszett, jó gumik! És természetesen minden cserélt gyári elem is megvan hozzá sértetlenül)
akkor írj ide: andyharmincnyolckukact-online.hu
De ha esetleg mást érdekel az sem probléma, ne fogja vissza magát!
Hali!
Nekem is van egy eladó 2008-as évjárat. GT650 EFI
semmi baja. Fém fékcsövek vannak elől.Kawasaki fékmunkahenger az első fékhez. Egyenes acél kormány.
Én külföldön vagyok,egy éve már garázsban áll. Kevés kilóméterrel.
Ha érdekel priviben írj!
Én már csináltam, kifúrtam állványos fúróval a felső villahidat és vágtam bele menetet a túrakormányos változat villahídja nekem nem stimmelt mert mint ha kicsit elnyújtottabb lenne (egyébként még mindig megvan parlagon ha esetleg neked jó) máshova esik a kormány tengelyének a lyukja, a kábeleket-bowdeneket átrendezve még azokat sem kellett cserélnem.
Sziasztok! Adott egy Gt650s sportkormányos moci amire túrkormányt szeretnék rakni!
A fölső villahidat ki kellene furatni vagy a csere megoldás! Van valami tippetek mit lehet tenni, mert a cserevel es kormánnyal kicsit huzos lenne a történet!
De még inkább előbb csak olvasgass! Vegyél bátran! De ha lehet, minimum 2006-osat keress. Azaz a motorszám 10. karaktere 6-os, vagy nagyobb szám legyen.
Erősen gondolkozom egy GV 650-es vásárlásán. Miket érdemes átnézni rajta az általános átvizsgáláson kívül? Van típushiba? Évjáratban 2007essel szemezek. Magát a Hyosungot ismerem, 125ösben volt és nagyon jó emlékek fűződnek a márkához.
Nem folyt tele a henger benzinnel? Ha benzincsap gond miatt túlfolyt a karbi, akkor ilyen is előfordulhat. Márpedig a benzin nem összenyomható. Először nézd meg ezt, ha ez rendben, akkor lehet érdemes megpróbálni betolni. De előtte finoman forgasd át a blokkot.
Utána lehet akkura tippelgetni, aztán önindítóra...
Rendbe tették persze, a benzin gond megoldódott, a leállás megoldódott menet közbe, viszont egy rossz csap miatt az egész rendszert elöntötte a benzin. Kiszáradt, kifolyt és utána beindult nagy nehezen. Utána belőttük az alapjáratot és nem volt gond. Reggel akartam indítani és nem indul...nem hajtja meg az Önindító, nem tudom mi lehet. Valami ötlet?
És mi a kérdés?
Amúgy szegény motor elég hányatatott sorsú.... Nekem is befolyt a víz az olajba, de nem lett baja....
A benzin honnan csepeg? Az azért nem lehet olyan nagy gond, hogy emiatt ne vedd meg. A kemény sorsa inkább, de ha rendbe tették, még jó vétel is lehet.
Sziasztok! Hiosung GT650S megvásárlásán gondolkozom. Most nálam van a gép, 2006-os évjárat fekete vázas. Generátor és a tekercselős probléma javítva (kapott csavarrögzítőt) hengerek, dugók 5000Km-el ezelőtt voltak cserélve, illetve új váltót is kapott, az előbbit a jelenlegi tulaj ölte meg, az utóbbit a vízpumpa tömítés... befolyt a víz és ledarálta a hangert a dugó (megszorult és fossá kopott) Most olyan baja van, hogy csöpög a benzin, elég erőteljesen, de ahogy néztem, a csövek is el vannak öregedve, emiatt nem tudom, hogy a csap a szar, vagy csak a csövek. Ráadásul olyat csinál a gép, ha nagy fordulatból gangolok vissza, van hogy kuplungbehúzásnál nagyobb fordulaton (6-8e) elmegy a gyújtás, mint ha nem kapna benzit, ez lehet a folyástól vagy esetleg karbi probléma?
KÖSZÖNÖM ELŐRE A VÁLSZT
Sziasztok! Kis 125-ös OFF-om helyett keresek valami nagyobb gépet, és a "szokásos" CB500 - GS500 -ER5 trión kívül erősen gondolkodom egy GV250-es Husáng megvásárlásával is. Kizárólag hosszú (több száz néhány ezer km-es) túrákhoz használnám, egyedül, utas nélkül, de masszívan felcuccolva. Véleményetek szerint mennyire bírná a gyűrődést? Egyáltalán milyen típushibái vannak egy ilyen gépnek, mit kell megnézni feltétlenül vásárláskor rajta? A Hahu-n nézegetem a bordó színűeket....
Annyi a különbség mint a kispolák és egy Lada hengerfej között!
Nem jó rá!