Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebayon nézelődj
én láttam olyat is ami okosított van rajta hard-soft kapcsoló
gőzöm nincs hogy csinálták de van 50 ezer felé volt
a gyári meg vagy 110
de ha bontott gyári kell akkor a mesterszállási bontót hívd neki biztos van
nem tudom mi lesz még
szabim van rajtam nem múlik
nem tudom van-e még majsai, akiket hordtál tuti nincs ott egyik sem
meg olyan felfordulás van hogy meg sem tudom jegyezni az új arcokat
szóval ha kell a dob gyere érte, aztán visszafelé beadod
holnap lemosom mert van rajta egy kiló sár....meg a motoron másik 10
Ok!
Októberiből túrából lesz valami?
Kölcsön adhatnád a dobodat, mert az enyémbe nincs idő visszarakni a fojtást! Valamelyik majsaival elküldhetnéd! (ha van még ott valaki)
sziasztok keresek SEM AMAL TM 11-10 CDI elektronikát (husky te)
Amikor először néztem a szelep hézagot akkor szedtem ki, mert full kemény volt a cső rajta és kicseréltem
Azt tudom hogy alig jött ki az a kis cső,fogóval húztam ki
És mintha lett volna rajta gyűrű
A lánc meg benne van a gepkonyvben mennyi szemnek milyen hosszúnak kell lenni
De ha megfogod a 2 szemet és érezhetően moccan akkor nem sok van neki hátra
Kérdés: Az 520-as lánc láncszemei közötti távolság alapján kb. mikor számít szarrákopotnak a lánc? Én kb. 5,96-6,04-es értékeket mértem.
Szia Ini!

Rajzon nem találom azt az O gyűrűt. A műanyag csonkra van ráhúzva? Nekem az a nagyobb baj hogy már rohadt könnyen kicsúszik a műanyag a szelepfedélből, ezért odakábelkötegelőztem az olajcső felső csavarjához. Ha jól emlékszem gyárilag is így volt.
Az adatlapomon eladó cucookk
510 SMR
Elkérhetem a számod? Egy kis segítség kellene
Majd teszek fel egy videót róla ;)
Veletek nem bírnám a tempót, másnap este így is alig tudtam aludni úgy fájt a csuklóm
Pedig az erőnlét pazar mert egyik nap sem fáradtam el úgy mint a többi, de a csuklóm egy halom fos
Hali.
Hallom izgalmas volt a túrátok. ZZ hozta a fomáját!
Csimáltam a motorra mindkét oldalra deknivédőt.
Meg, ha lesz időm, akkor csinálok hűtővédőt is. A terv már meg van, csak egy picit időigényes a kivitelezés.
24.-én gyere ki Romániába velünk!
Ok. Értem.
Köszi a választ.
azon a csövön van egy o gyűrű azt cseréld ki, nekem nem taknyos
az olajat meg sosem néztem még
olyan sűrűn kell cserélni hogy nem tud elfogyni
mondjuk nekem olyan száraz a kipufogó mint az öregasszony segge, szóval nem eszi az olajat
Úgy döntöttem lecserélem a gyári fék,kuplungkarokat. Brembot nézegettem vagy mit lehetne még venni? Valami normális kellene.
Ha hideg motornál szinten van melegen sem lesz gond. Én hidegen szoktam nézni. Nívó csavart kitekered, motor vízszintesen áll - olaj folyik - szint rendben. Nívócsavar meghúzásával vigyázz könnyen megszakadhat (kicsi, rövid). Én nyomatékkulccsal szoktam 6 nm -re húzni.
A hengerfejből (szelepfedélből) jövő csőnél a műanyag csonknál nyomja el az olajpárát ez nekem is így van. Próbáltam pasztát az nem tartós, szerintem rendelek egy új műanyag csonkot az hátha passzentosabb lesz. Csőre is figyelj, ahol hozzáér a hengerhez, ott meg tud sülni hosszútávon, én most cseréltem.
Hali!
Olajszintet hideg vagy meleg motornál kell nézni? Kitekerem a kis csavart és ott folynia kell az olajnak?
A berúgó felőli oldalon (te510) a hengerfejből jön ki egy fekete cső ami körül olajos minden. Az baj?
Köszönöm a választ ill a segítséget talán vasárnapra kész lesz,ha utána könnyen indul marad,ha nem távozik ahogy jött jó gyorsan.Kár érte minden bizadalmam benne volt eddig csak japán gépeim voltak,vissza térek ahogy a vonalhoz.Ő lenne az
Igen ugyan az a motor mint a tièd csak ez te510 i.e,tièdbe sm szett van .gyarilag.
Szia.

Ha saját gépem lenne biztos kibontanám a hengerfejet hengert és meglesném mi a baj, és megmérnék minden alkatrész és illesztését. Dugattyút a Hengert +gyűrűket a szelepeket a vezérlést stb. Szerintem ott lehet vmi gubanc
De az injectoros?
Hogy a búsba ne befolyásolta volna?! Se a szelepek nem nyitottak/zártak jókor, és a szikrát is rosszkor adott...
El van rakva a vezérlésem 4-5 foggal most lett szétszedve,az is befolyásolhatta az indítást?Kb 15éve javítok motorokat de inkább japánt szoktam,azt is inkább motorikusan a villamossághoz nem konyítok.Körbe nézem a testeket hátha,de utána passz.Köszönöm a segítségedet ha a vezérlés után indulni fog rúgásra normálisan el is megy a portáról ahogy jött.motorozni szerettem volna vele nem szerelgetni.Még egyszer köszönöm.
van hozzá nálam szép idom megegyezünk 06204264935
üdv
vagy lendkerék hiba mozognak a mágnesek
vagy gyújtás alaplap ki kell mérni a gyújtást multival ellenállás szakadás stb de lehet 1 egyszerű test hiba is
mennyire értesz hozzá?nem tudom de ez már segítség