Köszönöm a gyors választ nagyon jó a kép amit össze írtál! tetszik nagyon :) kicsit utána kerestem angol oldalakon ahol olvastam 1000-3000-5000 km javasolt olajcserét talán a 3000 km? lenne a ideális a 570-nél. és azért szeretnék 570 mert nekem ezek a modelek tetszeneknagyon.A új külsőben nem tetszenek a husqvarnak már :S de persze még nyitott szemel járok a piacon
Szia!Nekem egy smr 510 2008-as van,nincs meg régen de eddig nem volt gáz vele,lekopogom. Bár én fojtással járok vele.Próbáltam csinálni egy szervíz manuált magyarul,ezt fölteszem.Nézd meg kb ezekkel tudsz számolni.Én a te helyedben inkább spórolnék és vennék egy jóval újabbat.Nem régen foglalkozom magával a márkával de úgy tudom a régi gépeknek olajozási problémái voltak.( Pár hónapos külföldi melóval összekapod az árát egy 2008-as vagy utáninak azt remélhetőleg nincs vele gond. )Remélem tudtam segíteni.Gondold meg jól!Megvenni a legkönnyebb!
Sziasztok
2001 osztrák papiros SMR 570 vásárlása előtt állok.
lenne pár kérdésem amit nem találtam a service manuálba vagy nem elég jól néztem. az egyik a olaj csere intervallum lenne. 1000km ? másik pedig ha van köztetek smr tulajdonos milyen típus hibái vannak, ha vannak?
egy dugattyú csere után kb menyit bír 5000km ?
bármi hasznos linket tanácsot elfogadok köszönöm előre is!
Szerintem nagyon megéri. Nekem 4 éve 75 ezerbe fájt mire a kezembe kaptam.
Bár ebay-n tuti van használatban valami más olcsóbban, de amit hallottam 610 szólni az enyém volt a legszebb.
De meg maradt, fél éve írtam a ide kelle valakinek jelentkező nem akadt. Láttam, hogy hirdetik a motoromat és írtam a srácnak mi a helyzet a volt motorommal és neki adtam el. Így visszakerült eredeti helyére
Üdv ha esetleg valaki szerelni akar Eladó te 250 endúró-cross motor hibás (nem forog át) új hajtókar lett bele rakva egyszer csak megált vagy esetleg bontom is új braking tárcsák marzocchi silver első teló (nem folynak) excell kerekek (19-21) digit óra hűtők nem görbék önindítós-berúgós most lett ráköltve 120ezer a blokkra 330-kp
Szerintem xracing kipúf ami kegyetlenül szépen szól, jól is néz ki és fele annyiba van mint egy akra ( amit tudomásom szerint nem gyártanak husqy 610re).
És egy kérdésem lenne a nagyérdeműhöz,főleg aki látott már ujj vezérműlánc vezetőt.Én most cserélek vezérlést egy smr 510-en és nem tudom,hogy az ujj láncvezető sima vagy már benne van lánc helye középen.Mert,ha nem kéne nem cserélem ki a vezetőt.Itt egy kép nem tudom mennyire látszik.A legnagyobb kopási érték egyébként 1.7 mm.Köszöntem a választ (okat )előre is.
2001 osztrák papiros SMR 570 vásárlása előtt állok.
lenne pár kérdésem amit nem találtam a service manuálba vagy nem elég jól néztem. az egyik a olaj csere intervallum lenne. 1000km ? másik pedig ha van köztetek smr tulajdonos milyen típus hibái vannak, ha vannak?
egy dugattyú csere után kb menyit bír 5000km ?
bármi hasznos linket tanácsot elfogadok köszönöm előre is!
Bár ebay-n tuti van használatban valami más olcsóbban, de amit hallottam 610 szólni az enyém volt a legszebb.
dobnék bele egy dt125 blokkot és lenne játszós motor
Azert koszi
De meg maradt, fél éve írtam a ide kelle valakinek jelentkező nem akadt. Láttam, hogy hirdetik a motoromat és írtam a srácnak mi a helyzet a volt motorommal és neki adtam el. Így visszakerült eredeti helyére
A kipufogodrol a nagyobbik borítás nem maradt meg?
egy gyári sm kipuff ugyan mi a jó anyjáért nem lent meg?
http://www.jofogas.hu/veszprem/Husqvarna_610_SM_E_1999_esrol_20000_km_t_hasznalt_motorblokk_31913497.htm?first=1