Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Koszi!Rendben megjott minden!
Köszönöm a gyors választ nagyon jó a kép amit össze írtál! tetszik nagyon :) kicsit utána kerestem angol oldalakon ahol olvastam 1000-3000-5000 km javasolt olajcserét talán a 3000 km? lenne a ideális a 570-nél. és azért szeretnék 570 mert nekem ezek a modelek tetszeneknagyon.A új külsőben nem tetszenek a husqvarnak már :S de persze még nyitott szemel járok a piacon
295 juro az alu,395 a titán vagy karbi. Neked mid van? Hangról videó esetleg?
Szia!Nekem egy smr 510 2008-as van,nincs meg régen de eddig nem volt gáz vele,lekopogom. Bár én fojtással járok vele.Próbáltam csinálni egy szervíz manuált magyarul,ezt fölteszem.Nézd meg kb ezekkel tudsz számolni.Én a te helyedben inkább spórolnék és vennék egy jóval újabbat.Nem régen foglalkozom magával a márkával de úgy tudom a régi gépeknek olajozási problémái voltak.( Pár hónapos külföldi melóval összekapod az árát egy 2008-as vagy utáninak azt remélhetőleg nincs vele gond. )Remélem tudtam segíteni.Gondold meg jól!Megvenni a legkönnyebb!
Sziasztok
2001 osztrák papiros SMR 570 vásárlása előtt állok.
lenne pár kérdésem amit nem találtam a service manuálba vagy nem elég jól néztem. az egyik a olaj csere intervallum lenne. 1000km ? másik pedig ha van köztetek smr tulajdonos milyen típus hibái vannak, ha vannak?
egy dugattyú csere után kb menyit bír 5000km ?
bármi hasznos linket tanácsot elfogadok köszönöm előre is!
Szerintem nagyon megéri. Nekem 4 éve 75 ezerbe fájt mire a kezembe kaptam.
Bár ebay-n tuti van használatban valami más olcsóbban, de amit hallottam 610 szólni az enyém volt a legszebb.
Mennyi lenne egy ilyen dög? Gondolkozom,hogy öljek e bele pénzt vagy ne?! Jövőre lehet eladnám.
hát ettől többet nekem nem ér meg
dobnék bele egy dt125 blokkot és lenne játszós motor
kösz max a 2 gyári excell kereket új braking tárcsákkal adom annyiba
Óóó,ezt csúnyán bebuktam
Azert koszi
Szia

De meg maradt, fél éve írtam a ide kelle valakinek jelentkező nem akadt. Láttam, hogy hirdetik a motoromat és írtam a srácnak mi a helyzet a volt motorommal és neki adtam el. Így visszakerült eredeti helyére
blokk+kipufogó nélkül adok érte 80pénzt gyújtás villamossága cdi fesszab meg ilyenek sem kell
Szia!

A kipufogodrol a nagyobbik borítás nem maradt meg?
Üdv ha esetleg valaki szerelni akar Eladó te 250 endúró-cross motor hibás (nem forog át) új hajtókar lett bele rakva egyszer csak megált vagy esetleg bontom is új braking tárcsák marzocchi silver első teló (nem folynak) excell kerekek (19-21) digit óra hűtők nem görbék önindítós-berúgós most lett ráköltve 120ezer a blokkra 330-kp
Nekem kifejezetten be jön ez a kipúf megoldás
ez vajon melyik típus lehet?
kegyetlenül elbaszott megoldás ez a vázon kívüli kipufogóelvezetés
egy gyári sm kipuff ugyan mi a jó anyjáért nem lent meg?
Szerintem xracing kipúf ami kegyetlenül szépen szól, jól is néz ki és fele annyiba van mint egy akra ( amit tudomásom szerint nem gyártanak husqy 610re).
Köszönöm ;)
És egy kérdésem lenne a nagyérdeműhöz,főleg aki látott már ujj vezérműlánc vezetőt.Én most cserélek vezérlést egy smr 510-en és nem tudom,hogy az ujj láncvezető sima vagy már benne van lánc helye középen.Mert,ha nem kéne nem cserélem ki a vezetőt.Itt egy kép nem tudom mennyire látszik.A legnagyobb kopási érték egyébként 1.7 mm.Köszöntem a választ (okat )előre is.
Hi!Bence 66 itt egy oldal ,Olasz de tudsz rajta kutatni hátha. http://www.subito.it/
Akra kb 100e körül lehet, de kérdezd meg kortisz fórumtársunkat, neki szoktak lenni kipufogói.
Mesterszállás Palcsee
http://www.jofogas.hu/veszprem/Husqvarna_610_SM_E_1999_esrol_20000_km_t_hasznalt_motorblokk_31913497.htm?first=1
Csak az a baj hogy sm te 610 rendszerbol is annyit talalok mint 570bol azaz semmit:) azert koszonom ;)