Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ismerem, vedd meg! Forgalombahelyezés meg nem gond. Euro 3as.

Mond meg nekik egy olajcserét csináljanak meg rajta, uj aksi és kész! Guminak semmi baja.
Ez a Wallis Pest-nél van, ez volt a KTM ZSemberynél is, el csereberélték egymásközt. Te mint szaki mit mondasz? Szerinted érdemes lenne vele foglalkozni?
ez hol áll?
tessék
Az átírási móka legalább 1 ötvenes.
Ma voltam megnézni, tetszik a gép de az árát azt én is SOKKalom. 1,4 a plafon amit rá tudok szánni amibe benne kell lennie az átírásnak. Költeni is kell rá minimum egy olaj és fékfolyadék csere + még gumi se a legjobb fajta.
De most várakozás van, még nem biztos hogy üzembe lehet helyezni. Papírjait vitték ellenőriztetni, holnapra már okosabb leszek.
Szia
Renatto-nak teljesen igaza van, szerintem is SOKK egy kicsit
az ára , de ezt Neked kell eldöntened, hisz a Te veszed meg, vagy SEM?
1 akksi mindenképp. Szerintem amúgy drága kicsit. Elvégre válság van. És ha van benne km, ha nincs, 16 nap múlva akkor is 4 éves lesz... ezt ne felejtsd el!
Köszi a bőven kifejtett választ. Értem én azt hogy új, meg 1km meg stb....Csak mégis lehetnek hátulütői a 3 évi állásnak.Vagy tévedek?
Szerinted?
Ha ..............................................
Helló!

Szerintetek ez megér ennyit?
Motor
Hol vagyok, hol nem.
én itt vagyok,, te hun vagy-e
Mizu van veled? Rég láttalak... elhanyagolod a templomot!
Nem kifogások kellenek, hanem megoldások!
emailre légyszi
Húúúúú otthon vannak a képek. Én meg nem otthon :) Gépre nem löktem fel :S Ha otthon leszek, akkor küldöm...
Dveed küld el légyszi amiről ma beszéltünk nem találom az e-mailok között ,,szerintem kitöröltem.Tudod amit már egyszer küldtél
Azt Powerbombnak nevezik. Megtöri a kipufogogazt és attol lejebb megy a DB...
1:37 nél mi az a görcs a csövön? Már láttam más motoroknál is. Ha ez egy rendszer, és mondjuk egy rendszer 240ezer, de a dob külön csak 110ezer magyar pénz, akkor a maradék 130 ezer az a hegesztett hajlított üres cső?
De ez 250es
A 310-t most elfogadnám!