A hàtsò dunlop 3000nèl oda van, mert igen jò tapados a gond az, hogy egyik Motor sem 08as. A zsembery fèle 2007es valòs 0 km, ez a motor a volt èrdi kereskedöè.
Használtan vettem a motort 2500km-el! azóta beletettem ugyanennyit, gumit még nem vettem pedig a hátsó az gatya kopott! Az ennyit bírt, és azt hiszem ez még a gyári gumi aminek elég szar a tapadása és elforog néha(most már pláne)! Ez volt a baja amit leírtam hogy fulladt hirtelen gázadáskor, de átjött egy motorszerelő barátom szétszedte a karburátort és el volt dugulva a gyorsító(ilyen kis pöcök ami spricceli a benzint ha hirtelen gázt húzol). Vagyis ezt mondta a srác. És már jó!
Még pár évig megtartom ezt a motort mert most speciel nincs ami jobban tetszene. Élőben jobban mutat mint képen! 950ért vettem a motort, azt hiszem ennyiért csak sok ezer km-es ktm-et vettem volna ami gyengébb, csúnyácskább, sűrűbb!
Nekem a gyári 2800km nél cseréltem mert már megérett rá...igaz ez tapadt mint az állat! Gumis ismerősömtől vettem zsír újat Bristonet 23 ezerét már 6 ezer km van benne de még ugyanennyit majdnem elmegy
Veled már fel akartam venni a kapcsolatot, szép a vasad.
Megkérdezhetem te mennyiért vetted?Újonnan vagy használt? Voltak valami gondjaid vele? Gumik milyenek vannak vagy voltak rajta amikor megvetted?(Mennyi kilométert bírtak?)
Akkor inkább hagyjam azt a gépet?Nem lehetett valami kíméletes gazdája...
Van másik kiszemelt is az meg egy 0 km-es a KTM ZSemberynél. 2008 sm 610es 1,5 ér ennek sok baja nem lehet, picivel drágább de mégis csak 0km. 1,5 szerintetek sok érte?
A régebbi LC4 SM-k gyári gumija (Pirelli MT60RS) "rendeltetésszerű" használat mellett maximum 3e km-t bírt ki, pedig az a motor még gyengébb is mint a 610...de simán lehet az is hogy a tulaj valami miatt nem volt elégedett a gyári szerelésű gumival és még azelőtt feltetetett másikat, hogy az előző csereéretté vált volna...
Attól függ, hogy milyen gumit dobsz rá. Sport, túra vagy akár Slick vagy bármi más. Én általában "tapadós" gumit próbálok ráhúzni aminek hátránya, hogy hamarabb kopik, de tapad. Persze, hogy ha egy túra gumit löksz rá, akkor az tovább bírja. Ennek hátránya, hogy nem fog annyira tapadni mint pl egy sport gumi de sokkal többet kibír. Kérdezd meg Fecaleon-t hogy neki a hátsó gumiban hány km van. Hazudni nem akarok, de sok van benne és alig kopott még. Persze nem is tapad úgy mint az enyém. Valamit valamiért
Azt mondtad, hogy valami 3500 km van a mociban és már más gumi van rajta... Nem lehetetlen dolog elkoptatni ennyi idő alatt... Gumifüstölés hamar lerágja
Ez egy ilyen normál használatnak mondható?
Nagyon rég óta nézegetem azt a motort, de nem tud róla senki semmit, és ez szúrt nekem szemet (gumi), meg hogy elég rég óta hirdetik szerintem nem is olyan rossz áron és még nem kelt el... Vagy ennyire nem vesznek Husky-t?
Mondjuk majd csak márciusba szeretném megvenni de már bevagyok sózva és nézem a lehetséges áldozatokat.
Olyan kérdésem lenne hogy a gyári gumik (2008-) sm 610-en normál használat mellett mennyi kilométer megtétele után válik csereéretté? Leginkább a hátsó érdekelne, mert van egy gép lehet egyesek már látták is akik sűrűn nézik a használt motort és autót 1.285 ért 3500 kilóméter van benne de feltűnt hogy a képen hogy a hátsó nem a gyári. Normális ez? Valaki tud erről a gépről valamit?
a 2008as sm610ie azon felismerhetö hogy fekete a villàja.