Szia!
Az SM610 nem üzemórás motor, szervizelése km után van 2500kmenként olajcsere,5000ként szelepállítás,20000-25000nél vezérműlánc.
Nem igényesebb motor mint pl egy KTM SM640, Paraméterei gyárilag 53Le/53Nm 142kg szárazon.
Bár én ezt sokallom mert SMC625öm 146kg volt szárazon és megemelve az sokkal nehezebbnek érződött.Vezetve is egy jóval könnyebb motor benyomását kelti.
Annyi bizonyos hogy nekem teljesen gyári állapotban megy úgy mint az SMC625ön sportrendszerrel.
Neked is csak ajánlani tudom, többi érv az előző hszben.
Sziasztok
Segítségre volna szükségem, az sm610 az üzemórás motor? Mit kell tudni róla(szerviz, olaj csere stb)? Mennyire igényes motor?
Hol tudom megnézni a paramétereit? Sajnos nekem nincs ismeretem róla.Ja és milyen változatai vannak. Előre is köszönöm a segítséget, és bocsi.
Szia, nekem 2006os van, csak jót tudok róla mondani.
Előtte Fazer1000volt, azelőtt meg LC4 625SMC.
Fazer után isteni volt ráülni újra SMre egy cseppet sem bántam meg hogy váltottam pedig féltem hogy latymatag lesz a 150LE után, de nem.
Nagyon dinamikus, nyomatékos motor, kanyarokban élvezet vele motorozni, az a jó benne hogy még kényelmesnek is mondható, 200-300km napi túrát simán bevállalok vele.1 tank benzinnel ha normálisan mész vele 250km el lehet motorozgatni.
Csak ajánlani tudom nekem bevált az SM610!
Sziasztok! Sm 610-essel van valakinek tapasztalata? Jövőre olyat szeretnék venni ha összejön! Előre is köszi. Most Sv 650-est nyúzok előtte drz 400sm volt! Ja és Husqvarna utca dzsekit keresek nem fűnyírósat
500-600ba olyan erős legyen mint a Berg, szervizigényes se legyen annyira,tartósabb.
Na ha ilyet találsz akkor szóljál jó.
Mi az ami olyan erős mint a Berg és nem szervizigényes annyira?
Mert én nem nagyon tudok ilyen motorról.
500-600ba meg nehezen férne bele egy olyan kategóriájú motor, még jó hogy azt nem írtad új is legyen.
Terepen milyen lehet endúró kerékkel a sm610. Kösz
Az SM610 nem üzemórás motor, szervizelése km után van 2500kmenként olajcsere,5000ként szelepállítás,20000-25000nél vezérműlánc.
Nem igényesebb motor mint pl egy KTM SM640, Paraméterei gyárilag 53Le/53Nm 142kg szárazon.
Bár én ezt sokallom mert SMC625öm 146kg volt szárazon és megemelve az sokkal nehezebbnek érződött.Vezetve is egy jóval könnyebb motor benyomását kelti.
Annyi bizonyos hogy nekem teljesen gyári állapotban megy úgy mint az SMC625ön sportrendszerrel.
Neked is csak ajánlani tudom, többi érv az előző hszben.
Segítségre volna szükségem, az sm610 az üzemórás motor? Mit kell tudni róla(szerviz, olaj csere stb)? Mennyire igényes motor?
Hol tudom megnézni a paramétereit? Sajnos nekem nincs ismeretem róla.Ja és milyen változatai vannak. Előre is köszönöm a segítséget, és bocsi.
Előtte Fazer1000volt, azelőtt meg LC4 625SMC.
Fazer után isteni volt ráülni újra SMre egy cseppet sem bántam meg hogy váltottam pedig féltem hogy latymatag lesz a 150LE után, de nem.
Nagyon dinamikus, nyomatékos motor, kanyarokban élvezet vele motorozni, az a jó benne hogy még kényelmesnek is mondható, 200-300km napi túrát simán bevállalok vele.1 tank benzinnel ha normálisan mész vele 250km el lehet motorozgatni.
Csak ajánlani tudom nekem bevált az SM610!
Na ha ilyet találsz akkor szóljál jó.
Mi az ami olyan erős mint a Berg és nem szervizigényes annyira?
Mert én nem nagyon tudok ilyen motorról.
500-600ba meg nehezen férne bele egy olyan kategóriájú motor, még jó hogy azt nem írtad új is legyen.
Ne zavarj!