Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Egyenlőre nagyon bele vagyok szerelmesedve az 510esbe. (télleg am 2007 től injektoros ugye? a gyári fekete felnis már befecskendezős?)
De nemakarok rózsaszín felhők közt dönteni, ha üzembiztosabb, igénytelenebb a 610es lehet hogy mellette voksolok. Évi 5000km et mennék vele többnyire BP-n és környékén bohóckodva, néha pálya és kb 2szer BP-zalaegerszeg közti utat járnám meg vele.
Őszre lesz aktuális, ha tudtok valakit aki értékegyeztetéssel cserélne Husky-t 1000RR re akkor majd jelezzétek.
Addig is tájékozódgatok.

Köszi a segítséget!
Nekem amióta megvan még nem volt olyan, hogy ne indult volna. Nekem 2007es van. Olyanról már hallottam, hogy korábbi évjáratú Husky nem indult valami könnyen. Nekem mindig indult eddig Hidegen melegen egyből. Pöcc-röff. Fecának 2008as SM van. Neki is indul könnyen.
Az, hogy gigászi áron lenne hozzá az alkatrész nem igaz. Nem drágám hozzá a cucc mint pl egy KTM-hez vagy RMZ-hez vagy bármelyik más márkához. Akármit be lehet hozzá szerezni. Jani a Husky importőr megszerez mindent. Mondjuk van amire várni. Néha egy kicsit bosszantó, hogy várni kell, de ha több 100 Husky szaladgálni az utcákon, akkor gondolom más lenne a helyzet. De ha nem közhelyes motort akarsz, akkor valamit valamiért

Az, hogy a haverod szopott vele előfordul. Én is szoptam vele mert egy szervízben amit lehetett elbasztak rajta. De ez nem a moci hibája volt. És amióta mi csináljuk, azóta semmi gond vele.
Egy egerszegi srácnak van 510 sm-je, aszontda elég sokat szopik vele, mindig van valami ami miatt nemindul vagy nemmegy, és alig lehet hozzá alkatrészt találni, aztis gigászi pénzekért. Valóban ezlenne a helyzet? másütt mindenki dícséri akinek huskyja van
A 610-esben van karbis és injektoros is. Azt hiszem a 2007-es modell már injektoros. A típusjelzés is változott ekkor: SM610ie.
610-ről olyan sok mindent nem tudok mondani. Nekem "510"-es van. Annyit tudok, hogy nincs annyira kihegyezve mint az 510. Nem is forog annyit. 610es asszem 8000-8500at forog. 510 meg 10800-at.
Egy spanomnak van 610 (Renatto) már mondtam neki egy párszor, hogy hagy próbáljam ki, de eddig sikertelen. Nem adja ide Pedig már mondtam neki, hogy tele tankolom de így sem adja.

610-es mocit a spullosok veszenek

Elméletileg 30000 km-t elmegy a 610es úgy hogy nem kell a blokkot megbontani.
Akkor 610
A 610es még karbis mindegyik évjáratból ugye? A 630as injektoros.

610 esről tudnál mondani pár szót? Szervizigénye, hogy megy stb. 510eshez képest milyen? érezni a töblettsúlyt? Igazából 20kiló ide vagy oda lehet hogy nemszámítana (tudtommal ennyi a két moci közt a különbség) mindkettő kb egy árkategória. Nemtom melyik érné meg nekem jobban. Nagyon nemszeretném szerelgetni, főleg városi, erdei bohóckodásra használnám.
A 610 csak 142 kg.
Mi vezérműláncot akkor cseréltünk amikor már hangja volt. Asszem 11 ezernél. 10 ezernél cserélték adugót de "nem kellett volna" Nekem 13000 km-nél kapott egy 530as kittet. Ez nagyobb henger + dugó nameg a többi: hajtókar, főtengelycsapágyak (meg minden csapágy)

Az 510es csak önindítós!
Éértem. És a többi kopó alkatrész? Vezérműlánc, dugó stb milyen periódusonként kellene cserélni?
Így elsőre amit mondtál nemtűnik túl rémisztőnek. A tiéd miben különbözik az 510estől?

Nemigazán értek a szupermotókhoz azért kérdezősködök, de nagyon tetszik a stílus, és egy 660SMC hez voltis szerencsém vad egy gép azis, kár hogy berugós
Azt nem mondtam, hogy gyárilag le van folytva a gép 15kw-ra. Ha folytott állapotban használod, akkor talán km-es
"Válasz erre" gombra kattintva jobban tudjuk követni egymást

A tartósság sok mindentől függ: (szervízintervallum) olajcsere stb. Ha jó kezekben van a gép és oda van figyelve rá, akkor nem lesz vele gond. Persze, ha szarsz a gépbe, akkor ne csodálkozz ha szétfossa magát.

Könyv 5000km-enként írja az olajcsrét. Én 1000-1500km között cserélem. Motul 10w40 300V vagy (most hogy melegebb van) 15w50 300V. Szelepekben 440 üó van most . Könyv szerint 50 üó-nál cserélni kellett volna
Köszi! És mennyire durva a szervizigénye? Fenntartási költségek stb?

Több tulaj véleményére is kíváncsi vagyok. igazából tartós mocit szeretnék, de az 510es annyira gyönyörű hogy párját ritkítja, ezért is szemezek vele.
Hogy milyen lett az 530as kitt?! Zsír

Érezhetően erősebb lett a gép. Veszi a lapot rendesen

Egy kipuffot még kerítenem kell rá mert a gyári folytja.

Alacsonyabb fordulatról kezd el dolgozni és folyamatosabban tol.
510 üó-s 610 nem.

510: 59 ló 117-120 kg (évjáratfüggő)
610: 53 ló 148 kg


Én karbis párti vagyok Ha megnézed a 450/530 RR-t akkor azok is karbisok! Akkor már csak nem szar
Hali! Tervezem szupermotyó vásárlását az ősszel. SM 510 el szemezek nagyon. De ott a 610es is a képben illetve más gyártók vasai.

Nekem a lényeg hogy KM es legyen és ne üzemórás. Mi a véleményetek? mit lenne érdemes inkább? Másik kérdés: Karbi vagy Injektor?

610 - 510 közt mekkora akülönbség? (Teljesítmény, nyomatékggörbe, súly)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_sm510r-3
769786
Ezmár injektoros és a világ legszebb szupermotyója asszem.
Mekkora fentartási költségekkel lehet számolni?
Bohóckodni venném többnyire.

Köszi előreis.
Tsss ... Milyen a 530as kit ?

Puh, nem tudom. Csak a fontos dolgokrol beszeltünk. Es ez az volt, hogy megyünk vasarnap motorozni :)
Helyes!

Mi nem megyünk (legalábbis én).

Jó lenne egyszer elmenni, de az az egyszer nem most hétvégén lesz

Tesód gépe rendszerrel hány lovas? Mértétek már?
Mert mindenki motorozik ilyen szep idöben ... Mi vasárnap leszünk a Pannoniaringen
Beszart a fórum
Kössz!

Jól látod. Itt még nem volt teljesen összepakolva. De már a csavar is benne van.
Jó lett nekem 150-nél nincsenek ilyen gondok
viszont a láncvezetödböl hiányzik a csavar nem
Homemade láncvezető!

Így már nem fogja rágni a gumim!
ezen ne hisztizzél,3 hete attam fel a dávidnak valamit és még mindig nemkapta meg
ezzel eggyet értek,de gondolom ez a renattonak szolt és nem nekem