Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ugyanígy lenne egy 610en, akkor már tuti tetszene

Mert így nem túl mutatós...
Az enyémen van 1 csoki, de amúgy is itt is - ott is 3 kábel van szal nem nagy cucc.
A csatlakozót, hogy oldottad meg?
van azis, de most minek legyen fent amíg, nicns rajta rendszám?
1 rendszámtartó nem fért volna bele? Mennyi volt amúgy?
hát felülről semmi nem látszik , 1 szigszalag csík az egész ha meg nem 2 centiről nézegeted jólnézki
Nah ez tényleg olyannak tűnik. Korrekt kis felfogatás...
majd világosba jobbat csinálok
Nekem nem ugy tűnik :O Kép róla?
kérdezném a véleményeteket, találtam ezt a fogyasztáscsökkentőt szerintetek megérné?
mondjuk bukni nem lehet rajta, mert 60 napos pénzvisszafizetési garancia van....
link
ugyan ilyen van az enyémen :D
Feltákoltam végre az új féklámpát.



Ezt értem, csak az érdekelt hogy a gyújtást hogy adod rá kulcs nélkül... de ezek szerint van rá 1 gomb.
Nincs hozzá kulcs. Piros gomb (gyújtás) rányom majd indít és már röfög is. Ennyi! Magyarul olyan mintha mindig benne lenne a kulcs

Éti?
Zalaegerszegről visszafelé már lehet vonattal jössz...
Hogy adod rá a gyújtást?
Mer ha eccer kipróbálod, nem akarsz majd leszállni róla és két dudás nem fér meg 1 csárdában, szal elég egy 610 szabolcsba!
NEm igazán értem én ezt. A sok tróger nyugaton sír hogy nincs szervíz, meg messze van, mert 50-70km... Itt keleten meg 400km távolságból nem sírunk a szervíz miatt. Az alkatrész lehet nem 1 hét, de tuti lesz és nem gigászi áron, perzse nem is babetta/szimó áron.... de hát ilyen ez a versenysport. Mondtam már hogy a motorozás LUXUS cikk?!
Mindig segítek oszt' baszol ideadni egy körre
Én a ditit oda nem adom...
2007 előttiekhez még nincs kulcs. 2007-hez már van. Endsuldigung
2007-es Feketel Sanremo felnis még karbis és már van hozzá sluszkulcs 2006 előttiekhez nincs. Arra ráadod a gyújtást és már indul is. 2008tól injectoros. A 610es üzembiztosabb. 510es inkább a pálya felé húz mint a túrához.
Husky gyári dugó 40 valahányezer, vezlánc(ot én) 9-ért vettem.
Nem tudom az RMZ-hez mi mennyi, de ismerős nemrég vett KX450F-be gyári(!) dugószettet 30-ért, meg vezérműláncot 9-ért...és a Kawa ugye "gecidrága" a közvélekedés szerint...