Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Irigykedsz mi, sziszafijú?
Nagy az egyetértés, így hagylak is kibontakozni titeket, hátha lesz együttjárás vagy valami!
Nem is...az az aki szép hangú nem-tömegterméken ül (mert neki fussa rá)
biztos az kötött le, hogy hányan fordulnak utánad lámpától lámpáig...
Errefelé nem láttam még 1et se...
Jaja. Épp elő akartam hozakodni vele hogy - a lóerők után - , még a sebesség számított nagyon nálam!
jah tényleg mennyi hülye világbajnok enduró versenyző van...
höhö ( ) Az okos tud hülyéskedni, de a hülye csak okoskodik...
most mé szólsz bele mindenbe Dani? nem az az igazi motoros aki egyenesbe tudja nyelezni a gépnek?!
Éppen csak úgy, hogy egy "cseszlovák" 250 2T 1.869.000 HUF míg 1 normálisnak nevezhető - és motornak is - termék pl exc 400 2.169.000 HUF. Sztem meg ez a hülyegég, nom meg hülye az aki 250 vesz mégis...
Utca és utca között is van azért különbség...a lepencei szerpentin is az meg a Nagykörút is...
Én az 510et színt úgy csak utcán használom!
Szerintem meg igenis parasztvakítás a városban parádézásra egy félig-meddig versenyzésre gyártott supermotot venni...főleg ha csak az a lényeg hogy "szép" hangja legyen...persze lehet egyszerűen csak hülyeségnek is nevezni, ha neked ez így jobban tetszik

Hogy jön ide az EXC _új_ ára, áruld már el legyél olyan kedves...
GeDeonnak ne magyarázzá meg semmit mert nem lehet
Tipikus magyar hozzá állás, irigység mindenek felett... Jah épp ez a parasztvakítás?! Ám a parasztvakítás nem ez, de hiába is magyaráznám. "mindenki úgy bassza el a pénzét ahogyan akarja" mennyi is egy 250 exc újonnan? Így lehet majd annyit elbaszni OKOSAN mint egy motorkerékpár ára... Lyuk beszél a gödörből!
Asszem ez a tipikus esete a parasztvakításnak
Vegyen déerzét, akinek csak arra futi... nekem nem kell tömegcikk...
Például mert motorteljesítményben és árban nagyjából egy kategória a kettő
Ha a 4T hangra áll fel, arra bőven elég lett volna egy DRZ is, a Haski árának nagyjából a feléért...lámpától lámpáig elgurulna az is
Nincs időm igazán túrázni, így többnyire városban motorozok, a pálya meg nem érdekel. A 2T nek szar 1 hagja van az tény, ennek pedig gyönyörű a hangja, szóval köszi hogy aggódsz, de ezek tudatában okkal "basztam el ezt a pénzt". Ha már megint kezded: egy rendes motor tud 4 ütemet és legalább 400as! Ebből következik, hogy .
Miért kell egy sm 125-öt hasonlítani a drz 400 -hoz? Neked sem jut eszedbe exc 250 -el összevetni.Igaz , ez meddő
Lámpától lámpáig aztán kurva nagy szükség van egy (fél)verseny supermotora Persze mindenki úgy bassza el a pénzét ahogyan akarja...csak nem tudom miért akarja megmagyarázni a másiknak hogy az is csinálja ugyanazt a hülyeséget
Csak az egyiknek olyan a hangja mint 1 mákdarálónak és nagyon nem bírja a motorféket, ami itt bőven lenne... Miért is nehéz az a drz (135kg)? Ez szélmalomharc.
Hát ahogy a 400-as drz oda tudna érni , úgy egy 125-ös is. A legnagyobb baja a drz-nek ,hogy nehéz és gagyi az első futóműve- pályára , utcára tökéletes.