Olvastam egy 72-éves bácsika beszámoloját aki egy BMV-t
hajszolt sokéven keresztül közel 700-ekm volt a vasban.
Ö mindig az olaj színét nézte,ez alapján cserélt.
Sose vette figyelembe km-ert vagy üz-órát.
Ezek szerint ígyis müködik a dolog
Irigyellek!
Egész héten csak possadok.
Azóta csak egyszer voltunk kint,majd szétszettem vázig ,takarittás zsirzás oil csere .
most szinte gyári , nincsszivem kivinni.
ha megjön a sapka üziz és megyunk.
Én a motorjaimat ugy járatom, hogy kb 2 órát változó fordulaton sebességeket használva max. 5500-ig. Utána olajcsere és tűz! de ezt mondtam haverodnak is 3 hete hétvégén amikor mentünk endurozni.
egyébként az én motorom karcolja a 400 órát. én kb. 8 óránként cserélek olajat.
Progrip szemüveg: alul felül szethuzni ahogy lampe mondta, kipantintani és kész. összerakni, orrész bele majd a többit.
Ha bele ugathatok akkor eggyetértek veled.
Szerintem nem véletlenül teszik a gázfojtást az uj mocikba!
Bár volt egy Hondám aminek 200 km volt megadva járatásnak
igaz hozzá tették hogy kiméletesen.
De csak pár másodpercekre kergeted és inkább nyomatékból, mintsem fordulatból. Amúgy sztem elég logikusan vezeti le, h miért így kell bejáratni.
Amúgy a legutóbbi és leendő HusaberG szerelő mondta, hogy így kő!
Legszívesebben én is úgy járatnám be mint ahogy Te. De az a gond, hogy eddig csak Tőled hallottam, hogy így járattad a mocit (nameg az a bejáratós cikk) Az se egyértelmű mert valaki cáfolja ezt az "eljárást".
Hát sajna nemtok pontos értéket mondani. A felújítás óta durván egy 50 óra lehet a blokkban. Nagy hiba volt h akkor nem tetettem rá órát. Ezért olajat is úgy cserélek hogy egyszerűen nézem h mennyit megyek és fölfele kerekítem.. -10nél pedig olajcs. A felújítás előtt két nyarat ment a motor főleg utcán és elég sokat. A főtengelycsapács adta be a kulcsot. Azonnal leállítottam a motort és ment a szervízbe.
Eddig 1x lett dugó cserélve a verdába és én hasonlóan járattam. Pár 2-3 sec nagy(obb) terhelés középfordulaton, elváltás pl: 2-3, 2-3-4. Utána motorfék visszavált, picit poroszkál, majd megint. És naggyából végigzongorázva a fokozatokat. És fokozatosan 1re magasabb fordulatig max terhelés.
Üvegelésre van kitalálva a motor, ugyhogy én 1etértek azzal, hogy így kell 'betanítani' a blokkot!
2. A mocim nem bejáratós már.
3. Te így járatod a "zötharmincer"-t?
@125SM barátomnak, a vázvédőkkel mi a helyzet?Kell ennél több?
Csak megosztottam az esetet.
hajszolt sokéven keresztül közel 700-ekm volt a vasban.
Ö mindig az olaj színét nézte,ez alapján cserélt.
Sose vette figyelembe km-ert vagy üz-órát.
Ezek szerint ígyis müködik a dolog
Egész héten csak possadok.
Azóta csak egyszer voltunk kint,majd szétszettem vázig ,takarittás zsirzás oil csere .
most szinte gyári , nincsszivem kivinni.
ha megjön a sapka üziz és megyunk.
egyébként Fagyival most értünk haza, egy jó kis endurozásrol, volt hó, vadászok meg egy csomo FUN :)
egyébként az én motorom karcolja a 400 órát. én kb. 8 óránként cserélek olajat.
Progrip szemüveg: alul felül szethuzni ahogy lampe mondta, kipantintani és kész. összerakni, orrész bele majd a többit.
Szerintem nem véletlenül teszik a gázfojtást az uj mocikba!
Bár volt egy Hondám aminek 200 km volt megadva járatásnak
igaz hozzá tették hogy kiméletesen.
Amúgy a legutóbbi és leendő HusaberG szerelő mondta, hogy így kő!
Őszintén fosok megkergetni 0 km-esen.
Üvegelésre van kitalálva a motor, ugyhogy én 1etértek azzal, hogy így kell 'betanítani' a blokkot!