Sziasztok, annyira nem, hogy pont most vettem egy TE610 -et 96-os évjáratút. El tudnátok hasznos kezelési tanácsokkal látni :)
Eddig Yamahám volt, de azon a start gombon kívül nem kellett nyomni semmit :)
300km ködben (utánfutón)megtett út után 3-4 rúgás szívatóval 1-2 anélkül gyújtáson és indul, de érzésre minthogyha kevés naftát kapna. Bele bele durrog a kipuffogóba, utána megy szépen, csak nekem nem áll össze a kép hogy milyen is ez a szivató, csak gyujtás nélkül kell, vagy járatni is lehet vele stbstb
Mennyibe fáj egy dupla kidőrrentő?
Ez egy 1974es WR 175 (CRes használatban)
a sajátja, ezen felül van neki még 3 db régi Husky.
sajnos ebben az országban nem értékelik a régi veterán motorokat.
Nekem egy 390esem meg egy 250es WR-em van.
babonából nem írom ki ide, de a profilomban benne van a mailom.
Sziasztok, annyira nem, hogy pont most vettem egy TE610 -et 96-os évjáratút. El tudnátok hasznos kezelési tanácsokkal látni :)
Eddig Yamahám volt, de azon a start gombon kívül nem kellett nyomni semmit :)
300km ködben (utánfutón)megtett út után 3-4 rúgás szívatóval 1-2 anélkül gyújtáson és indul, de érzésre minthogyha kevés naftát kapna. Bele bele durrog a kipuffogóba, utána megy szépen, csak nekem nem áll össze a kép hogy milyen is ez a szivató, csak gyujtás nélkül kell, vagy járatni is lehet vele stbstb
mi van itt mindenkivel?
csak én nem pakoltam el télire a motort?
nem kaptam semmit pedig reménykedtem ,hogy kapok egy két komolyabb infót a motorról plusz egy árat