Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem kicsit több mint 1 éve van meg, eddig egy dugócserébe szaladtam bele de ez a saját hibámból történt, más igazából nem történt vele, remélem nem is fog, és ősszel jöhet a nagyobb egyébként csak ajánlani tudom.
Nyugi. Lenémítottam a telót!
Itt fenekelés lesz
A mai nap után sajnos nem tom kihagyni: akkor lassan az is hajtókaros!
vagyis 30 valahánypár üó
30 valahány pár km
Ha ezen a sok cuccon túladsz hétvégén a piacon, vissza is jön a motor ára! Mennyi km van ebben a csodában?!
Baszki

Akkor jó vételnek tűnik!

Nőt nem kaptál hozzá véletlenül?

Mibe is került ez Neked? Ha lehet ilyet kérdezni! Vagy valami halvány utalást.....

Szereztél egy "irigyet"
10w40 Castrol actevo, 10w60 nem tul jó neki.

én az enyémbe annó 20w50 shelt használtam, de 5 óránként cseréltem.

a motorhoz mind az jár, amit kaptál :) csak a fejidom nem

Igen, a motorod egy igazi ritkaság! abban az állapotban mint a képen csak egy maréknyi van már. És egy darab dobozban egy általam ismert helyen
Amikor hivott az öreg hog eladja rögtön te jutottál eszembe. Vigyázz rá, és ha valaha eladó lesz, szolj hogy megfelelö gazdát találjak rá megint.


dobd emailen a cimedet és küldök egy Eddy Seel által eredeti Postert, még van egy pár.
Hülye
azt hittem tul vagy a DRZ korszakon.
megveszem.

Szpoknak (szkok), mond meg hogy csak jövöre lesz, nem volt már tul sok év végén igy nem rendeltem még. Ünnepek között mehetnénk megint, hogy közelebb jussunk a hajtokarcseréhez

a crossomba 400 óra, de szerintem nálam most jött a hajtokar idö.

hát igen, legyen könnyü, legyen erös, ne zabáljon és 5000km-ként olajcsere.

legyen szép, egy picit okos, legyen pénze és egy test ami nem létezik.

álom ez srácok!
helo, érdeklődnék az sm 125-ről....
sokat olvastam róla, de aki használja attól hallanék véleményt
szeretném ha leírná a hibáit, ha akad:D stb.... előre is köszi
Köszönöm a megtisztelő bizalmat
Nem is képzeltem ,h ilyen ritkaféle vasra tettem szert
Am a 660-as kittet grátiszba kaptam hozzá, még rá sem volt szerelve.
Azonkivűl szintén ajándékba jött hozzá két nagy doboz gyári alkatrész, gyakorlatilag egy komlett blokkbelső. A teljesség igénye nélkül: ' uj főtengely, kuplunglamellasor, veztengely,4szelep, teljes tömitéskészlet,fúvókasor az átfúvókázáshoz.
Aztán az elsővillához uj szimeringek porvédők, csúszógyűrük, egypár progresszív rugó, pót fék és kuplungkar, aztán vmi a villaszög állitásához szükséges bizbaszok
Pótlánc, 4-féle áttételhez lánckerekek, uj dunlop vizesgumi szett, 2 pár uj dunlop KR slickpár, karbon kartelvédő, lámpás fejidom meg a gyári idomszett, egy kékszinü Husqvarana feliratu motortakaró és még egy MV augusta feliratu szerszámkészlet, ha bütykölésre
adnám a fejem.
Mit mondjak , az öreg mindenre gondolt
Olajat viszont azonnal cserélni akarok benne. Mit ajánlanál?
Felőlem csúnyán is kérheted! És mint már korábban is írtam - többször is - ÉN , szal TE NE ! Teccikérteni?!
Jöjj halandó! Megkapod melyre vágyol! Csak nyúccsad kezed
Add ide a régit és megnézem mennyit megy még el és, kiértesítelek!
13552 km kéremszépen És kitudja, még lehet ment volna! De ez rejtély marad!
1 nap alatt több mint 100 hsz! Ez már az aranykor!
Mint ahogy látszik, sajnos van hogy 5000nél hajtókaros lesz a verda, de ahogy a kolléga írja van olyan is akinek 13000ig elment! Használattól, karbantartástól is függ! De megnyugtatlak, a -10 fokban, méteres hóban gázolás, nem a "hosszúélet titka"!
Hamár üó, akkor Nekem 385 üó után volt az 1. full generál!
Elvettétek a maradék kedvem is!
Ennél azért többet vártamvolna a márkátol
Legkésőbb! Nálad lehet már 3000nél!
Nebassz ! 5000-nél hajtókar
Rögtön meghirdetem
csak azt beszéltük hogy talán olyan mint a 620 SC-é de ha nem hát nem..
2001-es vagy 2002-es motorból való, szóval a tiédhez biztos nem lesz jó...de ezt egyszer sztem már megbeszéltük
A "tartós" 4ütemű...muhaha