Nekem kicsit több mint 1 éve van meg, eddig egy dugócserébe szaladtam bele de ez a saját hibámból történt, más igazából nem történt vele, remélem nem is fog, és ősszel jöhet a nagyobb egyébként csak ajánlani tudom.
én az enyémbe annó 20w50 shelt használtam, de 5 óránként cseréltem.
a motorhoz mind az jár, amit kaptál :) csak a fejidom nem
Igen, a motorod egy igazi ritkaság! abban az állapotban mint a képen csak egy maréknyi van már. És egy darab dobozban egy általam ismert helyen
Amikor hivott az öreg hog eladja rögtön te jutottál eszembe. Vigyázz rá, és ha valaha eladó lesz, szolj hogy megfelelö gazdát találjak rá megint.
dobd emailen a cimedet és küldök egy Eddy Seel által eredeti Postert, még van egy pár.
Hülye
azt hittem tul vagy a DRZ korszakon.
megveszem.
Szpoknak (szkok), mond meg hogy csak jövöre lesz, nem volt már tul sok év végén igy nem rendeltem még. Ünnepek között mehetnénk megint, hogy közelebb jussunk a hajtokarcseréhez
a crossomba 400 óra, de szerintem nálam most jött a hajtokar idö.
hát igen, legyen könnyü, legyen erös, ne zabáljon és 5000km-ként olajcsere.
legyen szép, egy picit okos, legyen pénze és egy test ami nem létezik.
helo, érdeklődnék az sm 125-ről....
sokat olvastam róla, de aki használja attól hallanék véleményt
szeretném ha leírná a hibáit, ha akad:D stb.... előre is köszi
Köszönöm a megtisztelő bizalmat
Nem is képzeltem ,h ilyen ritkaféle vasra tettem szert
Am a 660-as kittet grátiszba kaptam hozzá, még rá sem volt szerelve.
Azonkivűl szintén ajándékba jött hozzá két nagy doboz gyári alkatrész, gyakorlatilag egy komlett blokkbelső. A teljesség igénye nélkül: ' uj főtengely, kuplunglamellasor, veztengely,4szelep, teljes tömitéskészlet,fúvókasor az átfúvókázáshoz.
Aztán az elsővillához uj szimeringek porvédők, csúszógyűrük, egypár progresszív rugó, pót fék és kuplungkar, aztán vmi a villaszög állitásához szükséges bizbaszok
Pótlánc, 4-féle áttételhez lánckerekek, uj dunlop vizesgumi szett, 2 pár uj dunlop KR slickpár, karbon kartelvédő, lámpás fejidom meg a gyári idomszett, egy kékszinü Husqvarana feliratu motortakaró és még egy MV augusta feliratu szerszámkészlet, ha bütykölésre
adnám a fejem.
Mit mondjak , az öreg mindenre gondolt
Olajat viszont azonnal cserélni akarok benne. Mit ajánlanál?
Mint ahogy látszik, sajnos van hogy 5000nél hajtókaros lesz a verda, de ahogy a kolléga írja van olyan is akinek 13000ig elment! Használattól, karbantartástól is függ! De megnyugtatlak, a -10 fokban, méteres hóban gázolás, nem a "hosszúélet titka"!
Akkor jó vételnek tűnik!
Nőt nem kaptál hozzá véletlenül?
Mibe is került ez Neked? Ha lehet ilyet kérdezni! Vagy valami halvány utalást.....
Szereztél egy "irigyet"
én az enyémbe annó 20w50 shelt használtam, de 5 óránként cseréltem.
a motorhoz mind az jár, amit kaptál :) csak a fejidom nem
Igen, a motorod egy igazi ritkaság! abban az állapotban mint a képen csak egy maréknyi van már. És egy darab dobozban egy általam ismert helyen
Amikor hivott az öreg hog eladja rögtön te jutottál eszembe. Vigyázz rá, és ha valaha eladó lesz, szolj hogy megfelelö gazdát találjak rá megint.
dobd emailen a cimedet és küldök egy Eddy Seel által eredeti Postert, még van egy pár.
azt hittem tul vagy a DRZ korszakon.
megveszem.
Szpoknak (szkok), mond meg hogy csak jövöre lesz, nem volt már tul sok év végén igy nem rendeltem még. Ünnepek között mehetnénk megint, hogy közelebb jussunk a hajtokarcseréhez
a crossomba 400 óra, de szerintem nálam most jött a hajtokar idö.
hát igen, legyen könnyü, legyen erös, ne zabáljon és 5000km-ként olajcsere.
legyen szép, egy picit okos, legyen pénze és egy test ami nem létezik.
álom ez srácok!
sokat olvastam róla, de aki használja attól hallanék véleményt
szeretném ha leírná a hibáit, ha akad:D stb.... előre is köszi
Nem is képzeltem ,h ilyen ritkaféle vasra tettem szert
Am a 660-as kittet grátiszba kaptam hozzá, még rá sem volt szerelve.
Azonkivűl szintén ajándékba jött hozzá két nagy doboz gyári alkatrész, gyakorlatilag egy komlett blokkbelső. A teljesség igénye nélkül: ' uj főtengely, kuplunglamellasor, veztengely,4szelep, teljes tömitéskészlet,fúvókasor az átfúvókázáshoz.
Aztán az elsővillához uj szimeringek porvédők, csúszógyűrük, egypár progresszív rugó, pót fék és kuplungkar, aztán vmi a villaszög állitásához szükséges bizbaszok
Pótlánc, 4-féle áttételhez lánckerekek, uj dunlop vizesgumi szett, 2 pár uj dunlop KR slickpár, karbon kartelvédő, lámpás fejidom meg a gyári idomszett, egy kékszinü Husqvarana feliratu motortakaró és még egy MV augusta feliratu szerszámkészlet, ha bütykölésre
adnám a fejem.
Mit mondjak , az öreg mindenre gondolt
Olajat viszont azonnal cserélni akarok benne. Mit ajánlanál?
Ennél azért többet vártamvolna a márkátol
Rögtön meghirdetem