Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÜDV SZEMIDÉVISZ!

KIBASZOTT eccerű a MEGOLDÁS...HUNYD be a szemed és még azt a KEVESET se fogod LÁTNI ami VAN...

A MÁSIK megoldás: FUSS KÉT kört SZABADON hjaz UDVARON...és MÁRIS megvan a SZABADON FUTÓ...
Rotring olvasd el kicsit figyelmesebben. Szétkapatom azt írtam de mind1. Hidd el van olyan aki még nálad is jobban ért hozzá.
Peace
Üdv!

Normális az ha bemelegszik a husabergem kéken füstöl,de alig láthatóan,illetve valaki nem tudja,hogy honnan tudnék beszerezne egy szabadonfutót hozzá?Husaberg FE 650 E ről lenne szó.
Mit kapsz te szét koleralaci, inkább disznóőléskor a disznót mert azt már nem kell összerakni. Az a lényeg aprókavics meg új idom legyen ingyé ezt megt tolod a kocsma elé lássák neked mid van
Hát most ezt dobta a gép. Most majd szétkapatom aztán kiderül az igazság....
Ennek örülni kell. Azt azt jelenti hogy eddig működött. Lehet hogy nem a külsejét kéne buzerálni hanem elmenni napszámba és amennyi időt elbaszakodsz vele megkeresnéd egy normális árát. Miért kell a szarokhoz görcsösen ragaszkodni?
Supermoto forumba érdeklődj.
Sziasztok
Gumimelegitőt nem tud valaki persze nem arany árban
Köszi előre is
Csak ,hogy legyen miről beszélnetek közlöm megint megállt a moped

csakaberg
Ha valakit érdekel gyóri bérg supermoto sárvédő akkor nekem van egy eladó egy jelképes összegért, viszont van rajta egy esztétikai hiba.
Helló
Korábban írtam hogy kellene kartervédő. Rengeteg rajongói levelet kaptam, sokan írtak hogy nem tudnak aludni esténként ez miatt, sőt már az rtl klub is megkeresett hogy a szondaipszosz felmérései alapján többen követnek az instagrammon mint az Izaurát. szóval nekik szólok hogy vettem egyet gecóó!
Nem volt egyszerű annak ellenére sem hogy a gúgöl a barótom.
Nekem is minden új
Lehet majd a következőnél megpróbálom. De most minden új lesz benne az utolsó csavarig és így nem akartam kockáztatni.
Ha 3-4 milit kiszedaz és annyival nagyobb csapágy kerül be nemhiszem hogy nagyon jelentősen változna a súly.
Ha jól illesztik nem hiszem hogy kell az a biztositó oda.
Jelenleg 2 vékony csapágyból volt összerakva és nem jött le a kerék a csapágyról.
Az újon nekem sincs nút! Csak a régiben volt, ami a két csapágy között volt.
Ezen én is agyaltam már, csak a súly miatt nem mertem belevágni.
Csak azt se felejsd el, hogy nútot kell maratni a csapágyba és a kerékbe is!
Pont ezen gondolkoztam hogy nézni egy csapágyat ami szélességre meg belső átmérőre passzol, és esztergán kiszedni a fogaskereket, hogy beleférjen.
Elvileg gyári ez is, csak már az újabb típusé. De valóban nagyobb a csapágy, súlyra viszont megegyezik a kettő.
Úgy látom az újnál a csapágy külső átmérője nagyobb nem lehet, hogy ezt utólag variálták igy bele?
Én is szétborítottam az enyém, bár ahogy nézem simán kihuzta volna a szezont, de ha már szétszedtem cserélek pár dolgot.
Első képen bal oldali, másodikon pedig jobb.
x4906e01 szám van a csapágyon.
De akkor kompletten így egybe az egész, nem csak külön csapágyat...