Azért mert egy fost vettél, te és a hozzád hasonlók azt hiszitek fél milláért új motort vesztek hát nem! Most lehet mókolni tákolni rálocsolni még az árát, idegeskedni de motorozni azt nem aztán mikor ezt megunod keresni még egy olyan hülyét mint te voltál akire rásózod vagy inkább bontás. Kellemes szezont, de ha teszel rá pár vázát akkor nem áll ott hiába.
Köszi a választ. az az farokidom. Szóval teljesen faja passzentos? Hányas évjáratúé van neked? Mondjuk most nézegettem a parts manualt, ott is van egy numberplate carrier short, csak nem tudom hogy az a két kis kutyaszartól passzolna e vagy sem. a 15-ös lenne az.
Most beszéltem az előző tulajjal és azt írta hogy állórészt cserélt(bontottat). Akkor remélhetőleg csak trafó kell ha kell. Bár ez nem törvényszerű gondolom
Helló
feltennék egy újabb fogós kérdést. A gyári nagyméretű hátsó nambörplét kerrier plusz lámpa tartó helyett fel lehet tenni kisebb méretűt? mint mondjuk az exc esetében. Gyárira gondolok nem buher megoldásra.
Most nálunk fcr 41 karbinál is volt gond,ott a karbi tu volt rossz helyen tul sokat kapott,és a keverékszabályzó tul sokat adott neki.Neked melegben indul jol, akkor viszont keveset kaphat inditáskor.Most sokkal hidegebb van így dusabb keverék kell neki,hogy ok legyen.
Már az elején is gyanakodtam a karbira mert ha beállítottam az alapjáratot normálisra akkor menetközben hajlamos volt leállni ha visszaengedtem hirtelen a gázt
feltennék egy újabb fogós kérdést. A gyári nagyméretű hátsó nambörplét kerrier plusz lámpa tartó helyett fel lehet tenni kisebb méretűt? mint mondjuk az exc esetében. Gyárira gondolok nem buher megoldásra.
Elég hamar belenyúltál