Én maximálisan meg vagyok vele elégedve, velem mindig korrekt volt, a bontott cuccokat is nagyon jó árba adta. Igaz már vagy 10 éve vásárolok tőle tesómmal és haverokkal együtt. Telefonon is sokszor segített infoval.
Szerintem ugyanúgy kifizetteti veled a dugó teli árát csak a bontott kacatját is megveszed és olyan mintha olcsóbban adná. Nekem szólóban benyögte a dugóra az 55e-t mikor nem akartam bontott vezértengelyt venni. De lehet csak mert nem vagyok törzsvásárló. És eldöntöttem nem is leszek.
Hát már hallottam pár váltóról, amit "köszörültek". Nem típushiba, de oda kell rá figyelni, mert költséges. Hajtókar valóban csak gyári van, sajna nem kis pénzért. Viszont jó bele az fc470 wössner emelt kompressziós dugója, ami teflonos és 2mm-errel hosszabb is a szoknyája, így jobban tart. Palcsi még kedvezményt is kap rá, így 45e körül megáll.
Mindegyik jó, csak 2003 utáni legyen, ami már kokusan gyújtásos és keihin fcr karbis. Típushiba: 3-ikban rángat a váltó, ha a kapcsolóköröm beverődött(drága mulatság 1 fogaskerék 35e Ft és 4-et kell cserélni). Ami fontos! Nézz utánna, hogy legyen hozzá hajtókar után gyártottban (pl. prox), mert a gyári 107e Ft.
Amúgy vadállat motorok, viszont nem olcsó fenntartani, de ez minden üzemórásra igaz.
Sziasztok meg uj vagyok itt a forumon, de lenne egy kerdesem, van egy Husaberg Te250 2011, es kuplung problema jelentkezet ami ugy jelentkezik h mikor túl melegszikes nagyon eroltetve van akkor nem lehet csusztatni hannem harap szabajosan szagatva enged ki ez mitol lehet? Klaszikus endurora hasznalom es neha ritkan Hard, elore is koszi!
Sziasztok! Le szeretném cserélni a motromat nagyobbra, és a Husabergen akadt meg a szemem, endurozni használnám hobbi szinten, fe 450, fe 501, és a fe 650en gondolkozom, az lenne a kérdésem hogy mik a tipus hibák, melyik jobb, melyik a szerviz igényesebb, mire kell figyelni vásárláskor, és hogy mit hány üzem óránként kell cserélni. Köszönöm szépen a válaszokat előre is!
ha tudunk segítünk...egyébként nekem is ilyen van fent...de csak dísznek, az előző tulaj yamaha xt 600-ét kötötte be, amibe az összes szál belemegy már..
de szarakodik az elektronikám nekem is, nekem is kicsapkodta a hátsó izzómat...és az aksit is kinyirta, valószínű túl töltés volt....
ha esetleg megtudtál valami okosat akkor közzé tehetnéd, mert akkor lehet én is rákötöm erre és megnézném mit mutatt
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni a képen látható fesszabályzóval kapcsolatban.
Egy 2000-es kiadású FE 501-em van, és folyamatosan kicsapja az első izzót. Valószínűleg a fesszabályzóva lehet a gond, vagy annak a bekötésével.
Az blokkból 5 kábel jön fel, ebből 3db a gyújtásra megy az rendben is van, de van két sárga kábel ami a világítás lenne. A két sárga ami a blokkból jön szakadás mérővel nézve vezet egymás között, azonban egyesével nézve test és a sárga között szakadás van, tehát nem vezet. Ebből én azt gondolom, hogy a két sárga egy tekercs két vége lehet. A feszültség szabályzóból két vezeték jön ki egy sárga és egy fekete. A kérdés az lenne, hogy hogyan kell összekötni a blokkból jövő két sárga kábellel a fesszabályzót? Válaszotokat előre is köszi.
A váltó nem tipus hiba, csak ha szétrúgják...
450/550/650 én úgy tudom hogy nincs hozzájuk utángyártott hajtókar, csak amit te is linkeltél csapszeg.
Amúgy vadállat motorok, viszont nem olcsó fenntartani, de ez minden üzemórásra igaz.
de szarakodik az elektronikám nekem is, nekem is kicsapkodta a hátsó izzómat...és az aksit is kinyirta, valószínű túl töltés volt....
ha esetleg megtudtál valami okosat akkor közzé tehetnéd, mert akkor lehet én is rákötöm erre és megnézném mit mutatt
De a husaberg.com on szerintem találsz manuált hozzá, de lehet még a googleba is.
Segítséget szeretnék kérni a képen látható fesszabályzóval kapcsolatban.
Egy 2000-es kiadású FE 501-em van, és folyamatosan kicsapja az első izzót. Valószínűleg a fesszabályzóva lehet a gond, vagy annak a bekötésével.
Az blokkból 5 kábel jön fel, ebből 3db a gyújtásra megy az rendben is van, de van két sárga kábel ami a világítás lenne. A két sárga ami a blokkból jön szakadás mérővel nézve vezet egymás között, azonban egyesével nézve test és a sárga között szakadás van, tehát nem vezet. Ebből én azt gondolom, hogy a két sárga egy tekercs két vége lehet. A feszültség szabályzóból két vezeték jön ki egy sárga és egy fekete. A kérdés az lenne, hogy hogyan kell összekötni a blokkból jövő két sárga kábellel a fesszabályzót? Válaszotokat előre is köszi.
15 pénz a pár