Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, egy telefonszamot adj mar. Koszi.
Átlagos hétvége....

Jó lett a 650?
Mi újság bergesek?
Fe 450. 2007-hez ugye DID 25H vezérműlánc kell? és hány szemes?
A hengerfejen a hátsó kivezetést (ami a vezérműlánc felett van) dugózd le, az első kivezetésre raksz egy csövet, abba meg vagy a gyári "szivacsot" vágod bele, vagy valami nagy légáteresztő szivacsot ami megfogja az olajat kicsit.
Supermotoba elég csúnyán nézett ki ahogy cseppek voltak alatta

Egyenlőre visszakötöttem gyáriba, és szerintem teszek fel egy gyári tartályt ami a ktm en van gyárilag.
vezesd a láncra, legalább keni menet közben
Csak szivacs a gyári csőbe... Ha kivezetted vagy megszokod hogy csöpög, vagy csinálsz valami tartályt neki.
Semmi lecsapatás csak egy egyszerű szivacs?
Szia!

Én úgy tudom,hogy gyárilag a vázba megy bele a kartercső, és egy szivacs van a végében ami megfogja az olajat a gázt pedig átengedi.
Sziasztok! Egy szakmai kérdésem volna! A kartelgáz kivezetése óta folyik az olaj a csövön! Van e lecsapatásra valami ötlet vagy gyárilag hogy van ez megoldva? Fe550!
Sziasztok!

Ha netán valaki lengővillát keres, akkor:

http://olx.hu/hirdetes/husaberg-lengovilla-ID38HvD.html#b22698a571
Az szerintetek mitől van hogy ha tartom a gázt egy fordulaton menet közbe akkor egyenetlenül néha kicsiket berangat, mint ha megfulladna vagy kihagyna a szikra vagy nem is tudom

minden sebességbe?
alapjarat stabil, odahuzom neki megy ahogy kell. Hidegen melegen indul 1-2 rugasra...
Nah kimértük az alaplapot. a zöld-feketén 158ohm a piros-feketén csak 1.64kohm van. akkor gondolom az alaplap szart be...
Azt mondták 160ohm és 3kohm értéket kéne mutatni a műszernek +-10%
Úgy hiányoztál :-D. Kérdés volt nem oktatás. Mondjuk a te véleményedre pont nem voltam kiváncsi.
TE honnan TUDOD mikor TE se tudod?

Szeretem mikor az ojjan MŰSZAKI zseni akinek FOGALMA sincs semmiről,mág a SAJÁTJÁN sem,de elkezd tanácsokat OSZTOGATNI,meg OKTATNI a másik ZSENIT...

Vagy az ijjenekből LESZNEK az EJJNSTEJJNEK? Faszse tuggya má a MAI világban...
Persze előbb kimérjük holnap. Megkaptam az alaplap mérési értékeket. Köszönöm
Szerintem előbb próbálj rá egy másik gyújtás alaplapot mielőtt megveszel bármit is.
Mondjuk ki is lehetne mérni az ellenállását a tekercseknek, nem nagy tudomány, keress service manualban leírást.
Nekem is beszart, kértem egyet kölcsön, kipróbáltam, jó lett. Trafó nem szokott meghalni.
Ha venni akarsz rá újat, akkor tudom ajánlani egy belga cég gyártmányát. Profi gyújtásokat gyártanak szerencsénkre pont a Husabergekhez is
Árban nem vészes, gyárinak kb fele és jó minőségű.
Én 4 évig motoroztam vele, sose volt semmi bajom a gyújtással.

http://hpi.be/applist.php?bran...

sok sikert!
Jaja, az
az volt a baja. indul egy rugasra, alapjarat stabil, franko minden. köszönöm a tippeket
gondolom keverék állító csavar
Mármint a karbin az alapjarati csavaron kívül egy csavar van még, gondolom a levegőjé. Azon allitottam most
Na beindult...
eg. Állító csavar van rajta azt keztem el most allitgatni most melegen poc roff..megyek egy probakort
gyújtás jó nézted?
Jól raktál össze mindent?