A hengerfejen a hátsó kivezetést (ami a vezérműlánc felett van) dugózd le, az első kivezetésre raksz egy csövet, abba meg vagy a gyári "szivacsot" vágod bele, vagy valami nagy légáteresztő szivacsot ami megfogja az olajat kicsit.
Sziasztok! Egy szakmai kérdésem volna! A kartelgáz kivezetése óta folyik az olaj a csövön! Van e lecsapatásra valami ötlet vagy gyárilag hogy van ez megoldva? Fe550!
Az szerintetek mitől van hogy ha tartom a gázt egy fordulaton menet közbe akkor egyenetlenül néha kicsiket berangat, mint ha megfulladna vagy kihagyna a szikra vagy nem is tudom
minden sebességbe?
alapjarat stabil, odahuzom neki megy ahogy kell. Hidegen melegen indul 1-2 rugasra...
Nah kimértük az alaplapot. a zöld-feketén 158ohm a piros-feketén csak 1.64kohm van. akkor gondolom az alaplap szart be...
Azt mondták 160ohm és 3kohm értéket kéne mutatni a műszernek +-10%
Szerintem előbb próbálj rá egy másik gyújtás alaplapot mielőtt megveszel bármit is.
Mondjuk ki is lehetne mérni az ellenállását a tekercseknek, nem nagy tudomány, keress service manualban leírást.
Nekem is beszart, kértem egyet kölcsön, kipróbáltam, jó lett. Trafó nem szokott meghalni.
Ha venni akarsz rá újat, akkor tudom ajánlani egy belga cég gyártmányát. Profi gyújtásokat gyártanak szerencsénkre pont a Husabergekhez is
Árban nem vészes, gyárinak kb fele és jó minőségű.
Én 4 évig motoroztam vele, sose volt semmi bajom a gyújtással.
Jó lett a 650?
Egyenlőre visszakötöttem gyáriba, és szerintem teszek fel egy gyári tartályt ami a ktm en van gyárilag.
Én úgy tudom,hogy gyárilag a vázba megy bele a kartercső, és egy szivacs van a végében ami megfogja az olajat a gázt pedig átengedi.
Ha netán valaki lengővillát keres, akkor:
http://olx.hu/hirdetes/husaberg-lengovilla-ID38HvD.html#b22698a571
minden sebességbe?
alapjarat stabil, odahuzom neki megy ahogy kell. Hidegen melegen indul 1-2 rugasra...
Azt mondták 160ohm és 3kohm értéket kéne mutatni a műszernek +-10%
Szeretem mikor az ojjan MŰSZAKI zseni akinek FOGALMA sincs semmiről,mág a SAJÁTJÁN sem,de elkezd tanácsokat OSZTOGATNI,meg OKTATNI a másik ZSENIT...
Vagy az ijjenekből LESZNEK az EJJNSTEJJNEK? Faszse tuggya má a MAI világban...
Mondjuk ki is lehetne mérni az ellenállását a tekercseknek, nem nagy tudomány, keress service manualban leírást.
Nekem is beszart, kértem egyet kölcsön, kipróbáltam, jó lett. Trafó nem szokott meghalni.
Ha venni akarsz rá újat, akkor tudom ajánlani egy belga cég gyártmányát. Profi gyújtásokat gyártanak szerencsénkre pont a Husabergekhez is
Árban nem vészes, gyárinak kb fele és jó minőségű.
Én 4 évig motoroztam vele, sose volt semmi bajom a gyújtással.
http://hpi.be/applist.php?bran...
sok sikert!
az volt a baja. indul egy rugasra, alapjarat stabil, franko minden. köszönöm a tippeket
eg. Állító csavar van rajta azt keztem el most allitgatni most melegen poc roff..megyek egy probakort