Igen. Az tény hogy nekem is vagy 3 hónapot pihent a mocim ott nálla meg el telefonáltam egy pár ezrest meg kicsit ettem az ideget vele. Mindig valami más dolga van. De az is biztos hogy ért nagyon hozzá, csak idegölő mire kész.
Az nem is kérdéses, hogy vágja a témát alkatrész beszerzés, tipushibák, méretek, típus közti külömbségek de ezek a motorok 1 gyárilag elbaszott szarok amibe még ha bele vannak rakva a nem gyári mókolt cuccok még szarabbak lesznek
Na épp ezért nem csinálok semmit senkinek mert a ha lelkisen is teszed és utánna valami más mégis elromlik akkor is te vagy a szar, a berg problémához meg időutazónak kéne lenned és visszamenni oda ahol a mérnökök tervezték
Akkor ok! ha valaha is adtad a fejed motorszerelésre, vagy a sajátod javítására akkor tudhatod, hogy igen nagy felelőség, főleg ha más százezreivel játszol. Ha kicsit is lelkisek vagyunk, akkor törekszünk a tökéletesre. Több blokkot láttam, mint sokan itt valaha, de mindig okoznak meglepetést. Nem lehetek elég felkészült soha.. :D Ezért szeretném ezt a husaberges hülvely kérdést is megoldani, mert úgy néz ki, itthon ez még gyerek cipős projekt.. És a probléma igenis fenn áll...
én adok garit, amit elvállalok. szóval nem mindenki... a tulajok is trehányak, csak az a helyzet, ha nem ingyen kérem, hanem fizetek súlyos 100 ezreket, akkor sincs minőség. de egyszer rájövök, hogy mi a megoldás erre, és meggazdagodok, azt tutter!
Ezeknél garanciát még az újra sem kapsz, a szerelő dologban egyetértünk de azért a tulajok sem külömbek mert ingyen mindent megmókolni ilyenkor még a jó szerelő is elvérzik a még jobb elhajt a picsába
Hát, lehet, hogy bennem van a hiba, de akárhová fordultam, mindenhol az fogadott, hogy " jaaaaj ezek mindig eldeformálódnak!"! És lám, nekem is.... Szóval tuti mindannyian hülyék vagyunk, de ettől még a probléma fenn áll... Én kifizettem már 2szer a 117 ezer forintot, meg kétszer a hüvelyt is.. Egy cimbim valami amerikai cuccot vett, és 150 üzemóra után sem füstöl a gépe. Itthon vette kéz alól, nem tudjuk mi volt, csak hogy olyan szépezüst volt mint a rozsdamentes anyag, és nem fekete mint az öntvény...
Az a nagy büdös helyzet, hogy az egyhengeresek hiába csak ugyanolyan négyüteműek, mégsem tudják megcsinálni a szerelők, hogy arra garanciát is vállaljanak... Teljesen autista a szerelő felhozatal ebben a témában.. Akik meg jó munkát végeznek, igenis illik megbecsülni. Saját tapasztalat, sokszor belekérdezek valamibe, és csak lesnek bambán, na akkor dől el hogy inkább csináld magad... Sok szerelő az alapfogalmakkal nincs tisztában.....
ja, a gyári egy kalap fos.... egy szezon, és kuka, úgy elvetemedik, mint a szar... Acélpersely sokkal jobb, de az a baj, hogy öntvényből akarják sokan megcsinálni, az meg szar ehhez... Vannak spéci acél perselyek, csak nem tdom hol lehet hozzájutni...
Úgy írtatok erről az emberről mindíg mintha a husabergek istene lenne, és lám kezd kiűzetni a mennyből Meg tudja azt más szerelő is csinálni ám mivel ez is csak 1 4 ütemű motor és nem bonyolultabb mint a többi, sőt........
Az olaj pumpa biztosan jo mert nyomja az olajajat rendesen. Az a baj hogy nekem bencsik pali rakta össze és ő hoza az uj hüvelyt is bele és az előző dugó is így járt benne. csak akkor valami nagyon keveset használt bontott dugóval tette össze. legalábbis ezt mondta. lényeg az hogy szerintem nem jo a hüvely mert raktam én össze 1-2 motort már igaz nem ilyet hanem rmz 250 et meg Dr 600 at megy egy pár autót megy traktort is, de azok kimentek volna avilágbol is.
FC470 2001 es. Nagyon gondolkodok rajta hogy inkább megcsinálom mert ki is van rakva hirdetni de mindenki cserélni akar sánta lora meg szamárrá meg minden hülyeségre. Bocs hogy csak most irok de nem voltam közelbe.
Sajnos igazat beszélsz :(
Csak a sajátot, de azt normálisan, de ha el is baszom csak magam tudom szídni...
Azért szeretik sokan a Palit mert főként csak berget szerel így fejből tudja hogy mit honnan mennyiért.
A mostanit Pali csináltatja, de igen csak időigényes :(