Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell kösz. Hiába raknám rá mert ugy se tekerné be. Ezekre nem is szoktak tenni mert nem jó.
FC470-hez nem érdekel önindító? nekem van egy komplett szettem, mindene megvan, csak a szabadonfutóját kell cserélni. Én kiszereltem, aztán meg a motort eladtam, ott maradt kacatnak...
Hát igen a gyári az kemény dolog. Na mindegy is ezeket megpróbálom és köszi a segítséget.
Gyári horror áron van! Wössnert tegyél bele.

http://www.arujegyzek.hu/?c=mo...

Vagy a mesterszállási Palcsee.
Hogy tudok bele írni km-t? Csinált valaki már ilyet?
Kérhetsz árajánlatot onnan is, de pinkmotor, gerecsemotor mindegyik foglalkozik alkatrésszel.
Abban kérnék segítséget megint hogy honnan tudnék dugót szerezni fc470 be mert ez a dunakeszi wiseco boltos ez nem működik már valoszínűleg. Valami normális minőség kellene jo áron. Vagy menjek a KTM Kecskeméthez?
Ezek a "sose értem meg" dolgok

Holnap én is hívom őket. Felbaszták a matricások az agyam megveszem a gyári force szettet.
Ma kértem rá árajánlatot. Az a bosszantó, hogy 28 óra volt a dugó-gyűrű-hajtókar szettben, csak váltóhiba miatt szétszedtük, úgy, hogy a dugót ki sem vettük a hüvelyből és 2 tank után zabálni kezdte az olajat.
azt írja hogy Koyo, annyira rossz nem lehet... gyárit nem kérdezted mennyi lenne? én anno az exc vel úgy jártam, hogy drágábban vettem meg a csapágyboltba az skf et mint kolegám aki a ktm be rendelte meg a csapágyat.
Valaki használt már ilyen főtengelycsapágyat?

http://www.lodixtrade.hu/webar...

Vagy inkább SKF?
Ha esetleg venni akarsz rá, akkor ebay en 30 körül mennek a vapor műszerfalak, okos kis teknika, és ár/érték arányban többet tud mint a gyári berg óra, talán még olcsóbb is.
értem
Attól függ milyen helyre viszed. Valamilyen óracsoport kell rá.Index nem kötelező, de ha van akkor működnie kell.
Én is erre gondoltam csak a motoros boltban a szerelő srác beparáztatott hogy kellenek a lámpa meg index visszajelzők is a km óra mellé
Én drz-t óra nélkül vittem műszakira. De veszel rá egy bringa órát és jólvan. Kb.3000Ft. Csak valami kamu km-ert írass be.
Van vakami tipp milyen km órát lehet tenni fs650e re? Lámpa és index visszajelzővel. Műszaki miatt
Majd valamit okoskodok aztán meglátjuk.
Husabergre (2007) kartervédőt keresek még mindig.
Ha tudtok szóljatok!
Lakkozni nincs értelme mert bereped.
Cif és egy puha szivacs csodákra képes. Ha matt akkor esetleg 3m es pasztával megpróbálhatod polírozni, vagy hőlégfuvó(gázlámpa) segítségével hirtelen hőre visszajön picit a fénye a műanyagnak.
Megint én
Tudna valaki tippet adni idom felújításra? Csinált már valaki ilyet Bergen? Polírozás lakozás ilyesmi...
Igen azt már leszedtem pár napja. köszi mindenkinek
Pár hsz el lejjebb találsz husaberges oldalt ahol vannak service manuálok, abba megtalálsz mindent.
A dekni tömités kb 3e ft. Meg egy vizpumpa tömítést is vegyél. Az is 1e körül lehet. Kell egy 10x18x4 es szimmering a vízpumpa tengelyhez. Az a csapágy szimering kombó nem tudom mennyi lehet. Én most úgy csináltam ahogy Zari mondta és tesztelem meddig bírja.
Vettem egy 6201es 2rs csapágyat a gyári szimering ajkát meg levágtam és távtartónak maradt bent.