Zoozee-t meg Jimmy-t is megkérdezheted hogy mennyi üóra van az 525EXC-k ben.Mindenki saját maga motorjáért felelős úgyhogy ez nem irányadó hogy 500óráig nem bontom meg a motort de tény hogy ennyit elmennek legtöbben nagyobb hiba nélkül.Én még nem nyilatkozhatok mert enyémbe még csak 270óra van. De ha idő előtt szétesik valami benne közlöm majd mindenképp.
Tény hogy nem ez az általános...bár asszem az én 125-ös EXC-m sem volt az, hogy 12000 km-t lenyomtam vele (utcán, nagyrészt nyélgázon) és utána még ugyanolyan méretű dugót tudtam beletenni mint amilyen előtte benne volt...
Vannak fehér hollók ez nem vitás de nem ez az általános, sőt!
És akkor endurós körülményekről beszélünk!
Na ná hogy téma az 1000 üó és azt el is hiszem az embernek, de akkor miért is szól úgy a fáma hogy a berg ilyen fos meg olyan fos?!
Az az 1000 világrekord akkor megdönthetetlenül, az tutti!
Palival meg is beszéltük hogy kurva kíváncsiak vagyunk hogy amikor szétszedi az enyémet akkor, xxx üó-nál mennyit koptak... mi van elgyengülve... milyen az állapota az alkatrészeknek... stb.!
Ez majd ad egy képet és akkor mindenki számolgathat merre hányméter is az üó.!
Egyébként meg be kell ütni a jutubba hogy supermoto és ha valaki azt hiszi hogy ezt a terhelést sok 100 üó-át bírja egy motor annak azért egy 1milis Xanaxot adjatok!
Nem a tudatlanságról van szó!
De mint lejjebb is írtam kizárt dolognak tartom hogy sm ennyit elmenjen! Enduró esetleg de nem ez az általános azt elhiheted!
Amilyen a szerencse faktorunk itt egyikünknek-másikunknak
ha a felét tudja vagy a harmadát tudja a teknik akkor én már boldog leszek!
NA hát az üzemóra kérdésben eltérőek a tapasztalatok mint látod.
Kérdezed hogy sokba van?
Mennyit érhet?
Mááá mivan sokba meg mi mennyit érhet? Mert ez most nem vágom
Ha a kecskére gondolsz ami be lett linkelve akkor Én arra azt mondanám hogy hiába nincs forgalomba helyezve Én nem adnám ilyen olcsón ha a gépem patika állapotba van viszont ha megakarok szabadulni tőle ....
Ha esetleg félreérttetem a kérdésed akkor gyengeelméjű vagyok és ebbe az esetben írd le konkrétan mit akarsz tudni
Minden esetre hiába van " sokba " egy Berg, de az élmény ami cserébe ad az neked azon összefosodmagad és behugyozol és ha sikerül róla épségben leszállnod akkor remeg mindened 1 hétig
Na erre a közel 1000 üzemórára most kb. úgy felkiáltok mint a tv-ben a lottó reklám " mennnnnnnyi " ?
Azért szerintem más egy üzemóra amit pályán gyilkolnak bele a blokkba meg más az az üzemóra amit mondjuk az utcán tötymörészve teszel bele. Nincs az a nagy igénybevétel hiszen az utcán csak nem vágod vissza 4. ből 2. ba és kezdesz el a motorral driftelgetni vagy legalább is nem minden kanyarba
Enduroról tudok többről is 500 üó. felett, bontatlan blokkal.
De oTo közel 1000 órát futott Bergjéről sztem már ezen a topikon is többször esett szó...
KTM topickban írják ezeket az értékeket, ha hazudok utánuk mondom mindezt.
Amihez nem értek arról szokom érdeklődni.
Elnézést ha tudatlan vagyok ebben a témában.
Még az 640LC4-em sem menne el 500 üó-t!
Ne viccelj már ennél olvasottabb gyerek vagy legalább is ezidáig annak gondoltalak!
Kizárt dolognak tartom hogy bármelyik üó-s motor bármilyen márkája is legyen 500 üó-t menjen! Vagy talán még a hegyek között 15km/h-val egyensúlyózó endurosok se!
Egy sm biztos nem tud ilyet az tutti!
KTM EXC 520 között nem egy, kettő van ami 500 üzemórát elmegy dugattyú és egyéb cserék nélkül.
Husaberget nem ismerem, ezért is kérdeztem meg.
Volt üzemórás motorom de ott a gyerekhibák voltak azok amiért megutáltam.
Azért már egy ideje koptatod a topicok falait ezért kicsit csodálkozok hogy ilyen kérdéssel bombázod a fehér oldalakat!?
(Olvasgass vissza ebben a topicban!)
Főleg úgy hogy még tapasztalatod is van mert volt neked is üó géped!
Ha megtalálnád azt az üó. supermotot ami elmegy 500 üó-t beavatkozás nélkül akkor írd már ide légyszíves és akkor elgondolkodom rajta hátha lecserélem a berget!
A linkelt gép szerintem 5kilóba megállja helyét!
Aztán a szokásos mondóka:
Elvinni Kecskemétre Janihoz vagy Palihoz és szétkapatni megnézni mi cserés és mi nem és akkor máris van 100-200 üó.-ád ami kibebaszott sok!
Lehet hogy 100e. ből megúszod de az is lehet hogy nagy felújítás és akkor 2-300e.! De akkor biztos tudod hogy patent a gép!
Az enyémbe most 170 üó van és eddig csak vezérmű lánc volt cserélve benne meg vízpumpa szimering 130 üó-nál!
És mivel 100 üó-nál kellet volna egy kis betekintés és cseredolgok kicserélése, ezért jogos a kérdésed hogy parázok-e hogy behányik-e nekem közel az előírt üó. intervallum kétszeresénél?!
Válasz: igen!
Hozzáteszem tökéletesen működik és remélem a szezonban nem ugrik szét semmi sem benne!
Majd jövő tavasszal viszem Palihoz és megkapja a nagygenerált vadiúj cuccokal!
Hát egy biztos Én nem adnám ennyiért még ha nincs is forgalomba helyezve. Blokk felvarrás attól függ de 200-300 körül szerintem és ha fel van újítva akkor olyan 100 üzemóra után kell ránézni legalább is ezt mondják a tőlem okosabbak. Típushiba pl a gyújtása ha 2003 as akkor elméletileg "SEM" gyújtása van ami szokott baszakodni, konkrétan ha kezd elbaszódni akkor a berúgókar akár el is törheti a lábad hát dióhéjban ennyi!
Szerintem nincs nagy szerviz igénye Én 1000 km ként cserélek olajat egy liter elég is neki, ettől sűrűbben tisztítom a levegőszűrőt oszt jóság van
Segítenétek abban hogy ezen évjáratú motoroknak mik a típushibáik?
Milyen szervizelést igényelnek, blokk felújítást követően hozzávetőlegesen mennyi üzemórát megy el újabb szervizelésig?
Segítségeteket előre is köszönöm.
És akkor endurós körülményekről beszélünk!
Na ná hogy téma az 1000 üó és azt el is hiszem az embernek, de akkor miért is szól úgy a fáma hogy a berg ilyen fos meg olyan fos?!
Az az 1000 világrekord akkor megdönthetetlenül, az tutti!
Palival meg is beszéltük hogy kurva kíváncsiak vagyunk hogy amikor szétszedi az enyémet akkor, xxx üó-nál mennyit koptak... mi van elgyengülve... milyen az állapota az alkatrészeknek... stb.!
Ez majd ad egy képet és akkor mindenki számolgathat merre hányméter is az üó.!
Egyébként meg be kell ütni a jutubba hogy supermoto és ha valaki azt hiszi hogy ezt a terhelést sok 100 üó-át bírja egy motor annak azért egy 1milis Xanaxot adjatok!
De mint lejjebb is írtam kizárt dolognak tartom hogy sm ennyit elmenjen! Enduró esetleg de nem ez az általános azt elhiheted!
Amilyen a szerencse faktorunk itt egyikünknek-másikunknak
ha a felét tudja vagy a harmadát tudja a teknik akkor én már boldog leszek!
Kérdezed hogy sokba van?
Mennyit érhet?
Mááá mivan sokba meg mi mennyit érhet? Mert ez most nem vágom
Ha a kecskére gondolsz ami be lett linkelve akkor Én arra azt mondanám hogy hiába nincs forgalomba helyezve Én nem adnám ilyen olcsón ha a gépem patika állapotba van viszont ha megakarok szabadulni tőle ....
Ha esetleg félreérttetem a kérdésed akkor gyengeelméjű vagyok és ebbe az esetben írd le konkrétan mit akarsz tudni
Minden esetre hiába van " sokba " egy Berg, de az élmény ami cserébe ad az neked azon összefosodmagad és behugyozol és ha sikerül róla épségben leszállnod akkor remeg mindened 1 hétig
Azért szerintem más egy üzemóra amit pályán gyilkolnak bele a blokkba meg más az az üzemóra amit mondjuk az utcán tötymörészve teszel bele. Nincs az a nagy igénybevétel hiszen az utcán csak nem vágod vissza 4. ből 2. ba és kezdesz el a motorral driftelgetni vagy legalább is nem minden kanyarba
De oTo közel 1000 órát futott Bergjéről sztem már ezen a topikon is többször esett szó...
Amihez nem értek arról szokom érdeklődni.
Elnézést ha tudatlan vagyok ebben a témában.
Még az 640LC4-em sem menne el 500 üó-t!
Ne viccelj már ennél olvasottabb gyerek vagy legalább is ezidáig annak gondoltalak!
Kizárt dolognak tartom hogy bármelyik üó-s motor bármilyen márkája is legyen 500 üó-t menjen! Vagy talán még a hegyek között 15km/h-val egyensúlyózó endurosok se!
Egy sm biztos nem tud ilyet az tutti!
Husaberget nem ismerem, ezért is kérdeztem meg.
Volt üzemórás motorom de ott a gyerekhibák voltak azok amiért megutáltam.
(Olvasgass vissza ebben a topicban!)
Főleg úgy hogy még tapasztalatod is van mert volt neked is üó géped!
Ha megtalálnád azt az üó. supermotot ami elmegy 500 üó-t beavatkozás nélkül akkor írd már ide légyszíves és akkor elgondolkodom rajta hátha lecserélem a berget!
A linkelt gép szerintem 5kilóba megállja helyét!
Aztán a szokásos mondóka:
Elvinni Kecskemétre Janihoz vagy Palihoz és szétkapatni megnézni mi cserés és mi nem és akkor máris van 100-200 üó.-ád ami kibebaszott sok!
Lehet hogy 100e. ből megúszod de az is lehet hogy nagy felújítás és akkor 2-300e.! De akkor biztos tudod hogy patent a gép!
Az enyémbe most 170 üó van és eddig csak vezérmű lánc volt cserélve benne meg vízpumpa szimering 130 üó-nál!
És mivel 100 üó-nál kellet volna egy kis betekintés és cseredolgok kicserélése, ezért jogos a kérdésed hogy parázok-e hogy behányik-e nekem közel az előírt üó. intervallum kétszeresénél?!
Válasz: igen!
Hozzáteszem tökéletesen működik és remélem a szezonban nem ugrik szét semmi sem benne!
Majd jövő tavasszal viszem Palihoz és megkapja a nagygenerált vadiúj cuccokal!
Akkor azért nem mennek el 500 üzemórát beavatkozás nélkül.
Azt mondod sokba van?
Mennyit érhet?
Szerintem nincs nagy szerviz igénye Én 1000 km ként cserélek olajat egy liter elég is neki, ettől sűrűbben tisztítom a levegőszűrőt oszt jóság van
2003 FS650 végett érdeklődöm tőletek.
Pontosan róla lenne szó:
http://www.kepesmotor.hu/husab...
Segítenétek abban hogy ezen évjáratú motoroknak mik a típushibáik?
Milyen szervizelést igényelnek, blokk felújítást követően hozzávetőlegesen mennyi üzemórát megy el újabb szervizelésig?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Kéne valami cím ahol tudnék vásárolni első féktárcsához hullámos alátéttek és csapszegek!
650fs
sajna nekem lövésem sincs
Segítségre lenne szükségem
Beállítottuk a Bergen a szelephézagot és elkezdett füstölni!
Mitől lehet ez ?