Sziasztok Bergesek!Tanácsot szeretnék kérni. Eddig egy 2002-es KTM 125 EXC boldog tulaja voltam. Mhh Aranyos ugye? De most változásra vágyom... A 2004-es Husaberg Fe 450-et nézegetem, és azt szeretném tőletek kérdezni, ha az ember ilyen motort akar vásárolni, mire figyeljen oda? Meg aztán a karbantartása is érdekelne..., mert ugyebár mint tudjuk a 2T az más mint a 4T.. Előre is köszönöm! És mély tisztelet mindenkinek!
Szoasztok!Oylan kérdésem lenne hogy husaberg 650-es beindítom és nem egyenletes az alapjárat meg valami nagyon csattog bent ott a szelep körül!Valakinek volt ehhez hasonló ha igen segítsen mi lehet előre is köszönöm!
Mióta nálam van 2x volt olaj csere ami azt jelenti h olyan 120 üzemórát mentem vele, utcán, többnyire lightos tempóba. Apróságok voltak, de egy olyan 100-ast ráköltöttem, ebből 40 a hátsó gumi, szelep rugó törés volt, meg most egy láncszett kell rá. Ami bosszant, hogy üzemmelegen nem húz úgy, más a gázreakció is. Palcsee majd megszakérti a blokkot, amit ki kell kicserélünk, de ha akkor sem hozza meg a várt teljesítményt, akkor mennie kell. Mikor megvettem 3. ban fél gázra erőből kerékre jött, ma 100-as benzinnel 2. ban full gáz + rántva jön fel. Porlasztóval próbálkoztam, nagyobb, 45-ös alapjárati van benne a herélt dob miatt, meg próbáltam nagyaobb aztán kisebb főfúvókát, de nem sok különbséget tapasztalok. Most így elvagyok, am pöccre indul, viszont hosszabb távra nemhiszem h elmernék menni vele. 2004 után RSV 1000-esekkel szemezgetek mostanában.
sztem gtgt meg a 450 eseteket nézegeti...arról érdeklődne
palcsee a profi a témában...
Má' meg berg is kéne
Ha valakit érdekel ne tartsa magában!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
nem sok az ?
Ennek a szépséghibája, hogy ha jól olvastam, akkor már egy csomót költöttél rá meg szétszed-összerak stb. ! Aztán nem mentél vele 20-30 óránál többet!
De cáfolj meg ha nem így van!
Ma már végre újra BERGELEK 1-et a határba Pali jóvoltából .
Megoldódott a kerékproblémám, bringa pöccre indult ugy hogy usgyi.
Szép napot nektek.