Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Moszt akkor csak nem kótyavetyéled el bontva?
Sztem ha mecsinázod, az rajtad marad örökre, annyiba lesz
elhajlott és kicsinek találtam. 40 es volt.
Kár volt érte. Szar volt a bele, vagy miért?
aha meguntam a szopózást. meg most építem a gépet mindent felújítok, kicserélek amit kell ..

hátha jó lesz. már csak unalomból is tavaszra valamit kihozok belőle
a görbééét?
Tanújjj meg egykerózni akkor
kéne valami a gépbe mert a WP-t eladtam
Mibe kell? Repülőbe?
Hááááááábláááááblááábbbblllláááááááá
Pál!

van még marzocchi teló ?
12 "óriás fotó" feltöltve.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fs_650-
5272327
Hali,
azért áll el a váztól, mert a gumi cső a hajlatban megtört, és az olaj nem tudott rendesen lefolyni.
Heló,

a kartergáz kivezető csőnél sok olajat kiver, és hogy ne menjen vissza a vázról a karbiba és be a hengerbe, ki lett vezetve ebbe a kis tartályba. 1-3 deci gyűlik ott össze 10 üzemóránként, alul van egy kis csavar, ahol le lehet engedni. Hogy miért veri ott ki az olajat ennyire nemtudom, én már megszoktam, és leszarom.
Zsolti18-at keresd meg itt Sportmotoron...Övé a motor.
Szia!
A hírdetéseimnél megtalálod a számom.
Helló Peti!

Régen beszéltünk, nem tudom emlékszel-e, pár éve volt nálad a Bergem gyógyításon (470-ből 501), Fehrévárról voltunk nálad.
Próbáltalak hívni, de a régi számod van meg ami gondolom már nem él. Küldd át lészíves a jelenlegi elérhetőséged, szeretnék kérdezni pár műszaki dolgot.

Várom!
Köszönöm!
Üdv: N. Krisztián
Szia Palcsee!

Van esetleg egy ilyen kis tartód?
Mindegyik hatötvenes az, csak erről Ferus leszerelte és pézzétette
Nekem a 2005-ös FS 650E gyárilag önindítós!
Valóban.
Ott lesz az. Ugyanis a vákuum összeroppantaná a hűtőt, vagy összeszippantaná a vízcsöveket, ha nem tudná kiegyenlíteni a nyomáskülönbséget.
Azt még sosem figyeltem. De kíváncsivá tettél, reggel meglesem.
De lezárja....de ha megnézed, akkor a közepén van egy másik szelep, ami ellenkező irányban működik.
Nem néztem, h mi mit zár le, de frankón mondom, h visszamegy, mert nekem egy átláccó tágulási tartály van a kormánykiemelőnél és mindig visszaszipantja a belenyomott folyadékot.
De nem zárja le a sapka rugója a gumitányérral a kilépő csövet?