Szegény csávó!
Láttam a videót , de azt is mondom neked mivel egykét bergre már rá tettem a lábam, (és azokat könnyebben lehetett rúgni), hogy az enyémet nem rúgja meg mesztéláb!
Gyárban állok és beszélgetünk a factorys szerelőkkel. Arrol volt szó hogy az uj Hus... berugáson könyitettek. Mondja a melettem álló 60 kilos srác: Végre, de hiszem ha látom!
Elötoltak egy TC 510est, factory szerelő kézzel elinditotta
haver elvitte a bergemet kipróbálni amikor vettem, én meg elfelejtettem neki kinyitni a benzincsapot , persze lefulladt... az ember konkrétan szétrúgta a melós cipőt de nem indult neki, már nyitott csappal sem, azt visszatölta... én papucsba egy rúgásból röffentem
itt sportmotoron is van egy vidi, az egyik promotos arc mezitlább (!) rúgja be a berget
ezért is vettem ki a azt az önindító lomot vagy mit a gépből...
Én a mai napig csodálom azokat akik ballal be tudják rúgni!
A nyáron mikor még nem lett a karbi átállítva és jó dús keveréket kapott és melegen nem indult rendesen... Jól megszívatott munka után mert 1óra 40perc ig rúgtam mire rájöttem hogy haza tolom ...!
Otthon: kiszáradva értem haza és egy pohár jó hideg borocskával fogattak közben elszívtam egy cigit majd egy rúgásra beindult a drágám....! Testi és agy halott lettem!
Másnap: reggel alig tudtam felkelni mert a lába teljesen szét ment csípőtől a lábujjig mindenem fájt és 3-4 nap volt mire alább hagyott az izomláz és in fájdalom!
Abba hogy ki mennyit vár Pali által összerakott bergre szerintem én vagyok a király! 2008 nov.-ben beszéltünk először aztán 2009 márciusba voltam megnézni és azután 1 hónapmúlva lett meg!
Ez az érem egyik fele a másik hogy megéri várni mert szerintem Pali jobban ÖSSZERAKJA A BERGEKET MINT A GYÁR! Ezt számos példa is mutatja! Élő szövet a bergen!
Nagy hála ezért a HOZZÁÁLLÁSÉRT és SZAKÉRTELEMÉRT Palinak érte!
Sziasztok,
nálunk idén kicsit korábban jött a Jézuska, de azt hiszem ennél szebb ajándékot nem is lehet kívánni... Rövid ismerkedés után választottuk egymást, igyekszem hamar felnőni a feladathoz. Még1x köszönet érte Palcsee-nak! Előre is Boldog Karácsonyt Bergia!
Van néhány db. Amit a tiédre érdemes feltenni, az egy 39-40 mm-s,. Az Albijam 650-n és az enyémen is Mikuni TMR 41 van nagytányéros markolattal, igen finom tőle a gép, (kérdezd Albit, milyen a feeling) de a te gépednek valamivel nagyobb nagyobb lendtömege van, ezért egy körtolattyús gyorsítós karbival is közel hasonló eredményt produkál, mint a legmodernebb síktolattyússal, mechanikailag nem tudja úgy követni a gép a karbit....De sokkal egyenletesebb és robbanékonyabb lesz tőle, és nem fogy el mint gondolom most a nyitott dob ráfaragása után. Árban 25e-65-ig.
Most megnéztem képen, asszem benéztem valamit az ábrán. Úgy láttam, mintha több forgásponton keresztül működteti a kar a dugattyút, de nem.
Teljesen elbizonytalanodtam, vagy nem?
Giraffe?
Itt a különbség pont a főfékhengerben van.
Ha jól vettem ki az alkatrész katalógusos ábrából, akkor a gyári FTE főfékhengernek valóban nagyobb a dugattyúja, mint a te brembodnak, viszont a fékkar nem egyformán csatlakozik a dugattyúhoz az FTE-n és a brembon. Szerintem az FTE-n a dugattyú előtt mechanikusan is van egy áttétel, ami a brembonál nincs, ezért lehet, hogy a kisebb dugattyús bremboval mégis keményebben kell húzni a fékkart azonos fékhatáshoz, mint az FTE-n.
De, hogy a gyanúm beigazolódjon menj le a garázsba és nézd meg az FTE és a Brembo közötti különbséget, már tudod mit keress.
akkor nem értem mi van....
volt fent a gépen egy 6 dugós nyereg, 16mm-es brembo pumpával
most 4 dugós nyereg van ugyanazzal a pumpával és sokkal keményebben kell húzni ugyanolyan fékhatásért, ennek elvileg papírforma alapján így is kéne lennie, vagy nem?
viszont akkor az hogy van hogy Anitának az ugyanolyan 4 dugós nyergéhez a 17,46-os pumpa sokkal agresszívabb? ennek akkor még "lustábbnak" kéne lennie a nagyobb dugatyú miatt, nem?
Láttam a videót , de azt is mondom neked mivel egykét bergre már rá tettem a lábam, (és azokat könnyebben lehetett rúgni), hogy az enyémet nem rúgja meg mesztéláb!
Más márka bocsi
Gyárban állok és beszélgetünk a factorys szerelőkkel. Arrol volt szó hogy az uj Hus... berugáson könyitettek. Mondja a melettem álló 60 kilos srác: Végre, de hiszem ha látom!
Elötoltak egy TC 510est, factory szerelő kézzel elinditotta
itt sportmotoron is van egy vidi, az egyik promotos arc mezitlább (!) rúgja be a berget
ezért is vettem ki a azt az önindító lomot vagy mit a gépből...
A nyáron mikor még nem lett a karbi átállítva és jó dús keveréket kapott és melegen nem indult rendesen... Jól megszívatott munka után mert 1óra 40perc ig rúgtam mire rájöttem hogy haza tolom ...!
Otthon: kiszáradva értem haza és egy pohár jó hideg borocskával fogattak közben elszívtam egy cigit majd egy rúgásra beindult a drágám....! Testi és agy halott lettem!
Másnap: reggel alig tudtam felkelni mert a lába teljesen szét ment csípőtől a lábujjig mindenem fájt és 3-4 nap volt mire alább hagyott az izomláz és in fájdalom!
Ez az érem egyik fele a másik hogy megéri várni mert szerintem Pali jobban ÖSSZERAKJA A BERGEKET MINT A GYÁR! Ezt számos példa is mutatja! Élő szövet a bergen!
Nagy hála ezért a HOZZÁÁLLÁSÉRT és SZAKÉRTELEMÉRT Palinak érte!
Gratula a berghez!
nálunk idén kicsit korábban jött a Jézuska, de azt hiszem ennél szebb ajándékot nem is lehet kívánni... Rövid ismerkedés után választottuk egymást, igyekszem hamar felnőni a feladathoz. Még1x köszönet érte Palcsee-nak! Előre is Boldog Karácsonyt Bergia!
Teljesen elbizonytalanodtam, vagy nem?
Giraffe?
Ha jól vettem ki az alkatrész katalógusos ábrából, akkor a gyári FTE főfékhengernek valóban nagyobb a dugattyúja, mint a te brembodnak, viszont a fékkar nem egyformán csatlakozik a dugattyúhoz az FTE-n és a brembon. Szerintem az FTE-n a dugattyú előtt mechanikusan is van egy áttétel, ami a brembonál nincs, ezért lehet, hogy a kisebb dugattyús bremboval mégis keményebben kell húzni a fékkart azonos fékhatáshoz, mint az FTE-n.
De, hogy a gyanúm beigazolódjon menj le a garázsba és nézd meg az FTE és a Brembo közötti különbséget, már tudod mit keress.
volt fent a gépen egy 6 dugós nyereg, 16mm-es brembo pumpával
most 4 dugós nyereg van ugyanazzal a pumpával és sokkal keményebben kell húzni ugyanolyan fékhatásért, ennek elvileg papírforma alapján így is kéne lennie, vagy nem?
viszont akkor az hogy van hogy Anitának az ugyanolyan 4 dugós nyergéhez a 17,46-os pumpa sokkal agresszívabb? ennek akkor még "lustábbnak" kéne lennie a nagyobb dugatyú miatt, nem?