Végülis ugyanúgy az utánfutást változtatod meg mindkét módszerrel, tehát a végeredmény ugyanaz, csak ez a villahidas-variálgatós téma nyilván elegánsabb (meg drágább)
na ja, de a telószárak leengedésénél a villaszög változik valamelyest, meredekebb lesz ami szintén jobb kanyarodáshoz vezet, de az off set állításnál ez elvileg nem változik...
hogy milyen nem tudom még, de csak jobb lehet
Gondolom hogy nem kicsit észrevehető
Én annak idején az LC4-en lejjebb engedtem a villahidakat a telószáron vagy 12 mm-rel, így a mozdonyéról a traktoréra csökkent a fordulókör átmérője Ha megmaradt volna tovább, akkor egy rövidebb kutyacsonttal még megpróbáltam volna emelni kicsit a seggén...
ha állítható az off settje, akkor ki kell venni a kormány tengelyt és 180 fokot fordítva rajta vissza tenni, ha leveszed felül a tengely záró kupakját és a benne lévő furat nem középen van akkor állítható, de szerintem a Tied nem lesz az
ha jól tudom 2007-től van állítható villahíd az endurókban
hogy milyen nem tudom még, de csak jobb lehet
Én annak idején az LC4-en lejjebb engedtem a villahidakat a telószáron vagy 12 mm-rel, így a mozdonyéról a traktoréra csökkent a fordulókör átmérője Ha megmaradt volna tovább, akkor egy rövidebb kutyacsonttal még megpróbáltam volna emelni kicsit a seggén...
az enyémen 20-22 mm-es, gyárilag 22-re állítva, FS-eken meg 16-18 gyárilag 16-ra rakva... van különbség
ha jól tudom 2007-től van állítható villahíd az endurókban
majd rakok képet