Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az lehet, hogy eltarthat pár hétig. Megint szarakodik a vesém.

Ha tényleg kell a rendszer akkor gyere ki érte Vecsésre szerintem, mert már más is pályázik rá.
A fene,hát akkor megvárnám míg Anita felépül. Jobbulást Neki.
csöcs, az a helyzet, hogy Anita lebetegedett, szóval vagy vecsésre jösz ki érte vagy vecsésre kösz ki érte
Szeva,
Holnap elugranék a rendszerért, megírod wiwen a címet vagy akár jöhet az e-mail címemre is.
Biztos most fejezett be egy blokkot
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat...
Igen a váltó, 4 sebességes csak sajnos....és nála akkor hogyan muzsikált?
Az inditás is olyan ha minden fasza akkor egyszerü..ha vmi probléma van akkor már húzósabb...
ezt gyorsan megbeszéltük
amúgy most vettem meg Beb-éktől azt a bronz színűt amit ktm topicba rakott fel pár napja, igaz 14-es az off set-je...
ezzel vagy kúrva jól fog fordulni a motor, vagy túl kormányzott lesz, majd kiderül
Most olvasom h CNCmartat szeretnél, szóval így már tárgytalan is.
Vogue!

Az eladó motyóim közt megtalálod a villahidat. Egy szimpla öntött darabról van szó.
Az biztos! De csitt mert alszik!
Tud élni a srác...
Aszt a kurva! Fél háromkor fórumozni!
üdv a klubban
A kupplungkosár fogaiból tört ki pár db egy 900 Ft-os tűgörgő szétesése miatt, az lett cserélve a csatlakozó kerekekkel, és a tűgörgőkkel kompletten, kapott 4 db új szelepet, vezérműláncot hengerfej tömítést, én szedtem szét és raktam is össze. Váltónak baja nem volt, az az egy hátránya van hogy csak 4 gangos, 6-tal kb. 50-nel többet menne végre, és nem pörögne annyira. Annyi hibája van a karbinak, (azon kívül hogy csak 38-as 40 helyett) hogy a súber be van verődve az állító csavar részénél, és így gyakorlatilag nincs alapjárat, indításkor elég idegesítő, ezzel vmi t kezdeni kell, de lehet már megoldottátok. A hajtókarod fog elpukkanni lassacskán az a szétszedéskor is csereközeli állapotban volt, ne várd meg míg kibuggyan a blokk elején. 6-8 óránként dobd le belőle az olajat, és sokáig jó motor marad.
Gratula!

amit Gecsa írt az úgy van, de olvass vissza vagy előröl sok mindent meg tudhatsz!
Nem kell hozzá egy tartalék tank?
olajcsereolajcsereolajcsere ja meg szűrő is
nekem Fc 450 van 8óránként olajcsere, minden második olajcserénél szűrőt is cserélek!
cimbi FC 550ben 6 óránként olajat cserél... mert azt mondták...
de ahhoz be kell szerezni egy üzemóra mérőt...(10ezer)

de majd mondják a többiek is ......
cső!
ez a cimborámé volt kb 1 éve még..
nos berúgni nem a legegyszerűbb de a ha ráérzel a technikájára akkor nem okoz nehézséget...
váltóval volt neki gondja de 150ezres művelettel ki is javították
állítólag az a leggyengébb pontja!ÁLLÍTÓLAG...
most is van egy FC 600 ugyan ilyen itt másik cimbinek.. még megy...

amúgy meg... "Csak a BerG"
Sziasztok!

Friss Husaberg tulaj vagyok..ugyanis nemrég vásároltam egy FC 600-ast...azért írok most ide..h várnám a tanácsokat..ötleteket..a kezeleésére mire figyeljek oda...stb..

UI: Nagyon jól megy a BERG!
Csak kár h bal berugós :)
a rooftopracing újabb pólóval áll elő. már nyáron meg volt az ötlet, eddig kellet várni, hogy meg is szülessen a dolog. a rooftopracing vízjelezés a pólón nincsen rajta, csak lopósok kedvéért rakattam rá. most kicsit viccesebben, kreatívabban közelítettem meg a motorozást!
eladó 1 husaberg fe 501 1999 évjáratú uj gumik uj fékpofák uj vezérlés uj olaj uj gyújtás csapágyak a blokban uj vezérmű fogaskerekek fagyállóval összerakva eladó özszes papirjával külföldi magyar is meg van lehet jönni kipróbálni meg nézni könnyen indul hidegen melegen 2007-ig ktm szervizben szervizelt

fehér lászló
Ennél a formánál nincs szebb!
Szerintem is a "régi forma" a legszebb és überbrutál a nagy berg ereje! Mindentvivő!

Bár az élet úgy lenne szép, ha egy új lenne rendszámosan a garázsba mellette pályázni meg egy agyon cuccolt 650-es!



lehet vicces de ezt így gondolom!
na meg 2.7 milla plussz forgalomba helyezés... kicsit húzós...