én nem tudom mlyen köcsög anygaot adtak ehhez a gumihoz Masteron de majdnem leszoptam magam mire fel imádkoztam a tetves felnire bazzeg xr lengővilla jo xl be :)
csak és de legyen elég hosszú a láncod bárki is csereberél :D nekem pont 2 centi hiányzott a tutihoz
Valamit elfelejtettem . Fontos !
A vezérmű tengely jobb oldali csapágyának ( lánckerék felől), egy oldalt zártnak kell lennie,hogy a vezérmű tengely és a himbák kapjanak olajozást. A csapágy zárt része legyen a dugattyú irányába.
Helló.
1. Igen jó a gépkönyv /84'/
2. 17-es crova rajta a dió és merev hajtószár,a főtengelyt a felső holtpont/T/ utánig hajtod, majd vissza óvatosan a T jelig és itt a hajtószárat felpolcolod az asztalon. Egyszerű és működik .
3.Ha a T-é a helyen van,akkor úgy kell állítani a vezérműlánckeréken lévő jeleket,hogy az egy síkban legyen a h.fej síkjával,némi eltérés előfordulhat,mert a lánc v. a lánckerék kicsit használtabb,de nem egy fognyi eltérés!
4. Mindegy,hogy a főtengely T-éjéhez képest a v.tengely szelep váltáson v. munka ütemen van.
1. kérdés:
Elvileg a gép amit bütykölök: XL600R
viszont az évjáratban nem vagyok biztos
(a blokkon: PD03E 5006879
a vázon: HM PD03 DGM51127 - OH )
jó-e ha a '83-'84 -es szervizkönyvet követem?
2.kérdés:
Vezérmű állításnál tud-e valaki valami technikát amivel a főtengely |T jelölését a helyéhez tudom valahogy rögzíteni (mert mindig túl fordul, vagy megáll 1-2mm-el előbb)?
3.k.:
Mennyire fontos, hogy a vezérműtengely fogaskerekén lévő jelölések és a hengerfej tökéletes párhuzamban, illetve az előző kérdésben szereplő jelölés is pontosan az adott helyén legyen? (1-2mm belefér?)
4.k.:
Számít-e, hogy a vezérműtengelyt és a fogaskerekét hogyan rakom össze? (2 mód lehetséges [/* bár ahogy nézegettem, amíg a vezérmű 180°ot fordul addig a fő 360°-ot, de inkább nem értek hozzá ])
Biztos hogy ki akarod cserélni az egész agyat?Ma már vannak olyan spéci javító anyagok amellyel fel lehet javítani a csapágy házat,ha megszilárdul akár esztergálni is lehet.
Hát mikor láttalak, hogy átlóban szinte lapon mész le azon a sziklás részen elgondolkodtam Az a hosszú felmenő jó volt a bányánál, kár, hogy szakadék volt a másik fele szép lett volna beszopni
na megvolt ez a mai is.. Layairt próbáltam rávezetni a dombok kaptatók és a terep örömeire kisebb nagyobb sikerrel annyira nem volt vevö rá de azért 1-2nek nekiment Jól esett kicsit a bányában..
de hogy beszoptam vele gyerekek, hátsó kerékcsapágyat szerettem volna cserélni, de a hátsó agyba megforgott a csapágy, ugyhogy cserélhetem az egészet a pi....ba, valaki esetleg nem tud valmi faja agyat? Ja meg masteron te mondtad a tuning karbit, és látom említettél itt wp futóművet. Az mi pénz? És ble tudom jakefálni gányolás nélkül?
De a tartósság az nagy úr ezekben az időkben! Nekem nem kéne helyette KTM! Csak a motorhangokat kell meghallgatni:D! És ha gyenge valamelyik porcikája enyhe tuninggal szintre hozható! Baja king :D
csak és de legyen elég hosszú a láncod bárki is csereberél :D nekem pont 2 centi hiányzott a tutihoz
A vezérmű tengely jobb oldali csapágyának ( lánckerék felől), egy oldalt zártnak kell lennie,hogy a vezérmű tengely és a himbák kapjanak olajozást. A csapágy zárt része legyen a dugattyú irányába.
1. Igen jó a gépkönyv /84'/
2. 17-es crova rajta a dió és merev hajtószár,a főtengelyt a felső holtpont/T/ utánig hajtod, majd vissza óvatosan a T jelig és itt a hajtószárat felpolcolod az asztalon. Egyszerű és működik .
3.Ha a T-é a helyen van,akkor úgy kell állítani a vezérműlánckeréken lévő jeleket,hogy az egy síkban legyen a h.fej síkjával,némi eltérés előfordulhat,mert a lánc v. a lánckerék kicsit használtabb,de nem egy fognyi eltérés!
4. Mindegy,hogy a főtengely T-éjéhez képest a v.tengely szelep váltáson v. munka ütemen van.
1. kérdés:
Elvileg a gép amit bütykölök: XL600R
viszont az évjáratban nem vagyok biztos
(a blokkon: PD03E 5006879
a vázon: HM PD03 DGM51127 - OH )
jó-e ha a '83-'84 -es szervizkönyvet követem?
2.kérdés:
Vezérmű állításnál tud-e valaki valami technikát amivel a főtengely |T jelölését a helyéhez tudom valahogy rögzíteni (mert mindig túl fordul, vagy megáll 1-2mm-el előbb)?
3.k.:
Mennyire fontos, hogy a vezérműtengely fogaskerekén lévő jelölések és a hengerfej tökéletes párhuzamban, illetve az előző kérdésben szereplő jelölés is pontosan az adott helyén legyen? (1-2mm belefér?)
4.k.:
Számít-e, hogy a vezérműtengelyt és a fogaskerekét hogyan rakom össze? (2 mód lehetséges [/* bár ahogy nézegettem, amíg a vezérmű 180°ot fordul addig a fő 360°-ot, de inkább nem értek hozzá ])
már egy hete tervezem