Szevasztok fórumtársak !
Egy kis segítségre lenne szükségem szerintetek az xr 600 mi a fenének vágja ki az elsö és hátsó izzókat amint gázt húzok
Előre is köszönöm!
volt XL600R-em 2 evig.....hat az XR konnyebb jobban lehet vele menni....keskenyebbnek is erzem....magasabb....azt nem mondom hogy erosebb de nyomatekosabbnak tunik mert mas attetel van rajta....na meg persze jobban is nez ki :)
Gondoltam én is, hogy ki kellene férnie simán a blokk bolygatása nélkül. Mivel se így se úgy nem jött le és a lábtartót se lehet levenni, mint a másik oldalon, így gondoltam csak meg kell emelni a blokkot. Megpróbálok csinálni videót róla, de ha nem jön ki akkor a váznyúlvánnyal lesznek bajok.
Magát a lábtartót le lehet venni,egy stift tartja,viszont amihez rögzítve van,a váznyúlványt nem lehet.....ettől függetlenül én sem értem miért nem olyan mint a jobb oldali,mert ott komplett le lehet csavarozni az egészet a konzollal együtt......valószínűleg így olcsóbb volt
Ezen az oldalon a vázból jön felfelé egy váznyúlvány,amire rögzítve van a lábtartó.Na ezt a váznyúlványt nem lehet leszerelni,és valószínűleg abban akad el neki a váltókar.....persze mondom ezt úgy hogy nem is láttam,kéne egy videót látni róla hogy mi a probléma,mert így csak találgat az ember
Régi kecském:D
Egy kis segítségre lenne szükségem szerintetek az xr 600 mi a fenének vágja ki az elsö és hátsó izzókat amint gázt húzok
Előre is köszönöm!
Csodálkoztam én is
Jól emlékeztem,simán kijön a váltókar,nem kell a blokkot kivenni,sem megemelni. Csináltam egy kis videót csak neked
http://youtu.be/-TNajduAU3A