hát igen ez nagy lutri .és a legdurvább hogy ez a gép 850 ért ment el.az ember azt hinné ennyi lóvéért megkímélt motort vesz .sajnos ez nem így van,ezért sajnálom eladni az xr-t 450 ért,pedig tudom hogy patent.rizikós játék ,mert egy felújítás gyorsan belefut 300 ba
Na ilyen motort se szívesen vennék meg
Már hallottam olyat egy fürdetés után azonnal eladtak egy DRZ-t,persze olajcsere után,ami rövid idő után meg is döglött.....lutri a használt motor vásárlás.
Igen a blokk hang az nem a legszebb,Hondához szokott fülnek Istenkáromlás Viszont a kipufogónak annál jobb a hangja!
Nagyon eltérő infókat kapok ezzel az üzemórákkal kapcsolatban.....nemrégiben kérdeztem egy aluvázas WR450F gazdájától szintén az üzemórát,erre elkezdett mutogatni a Yamaha logóra,és azt kezdte ecsetelgetni hogy ezt nem kell szerelni....elfogultak a gazdák a motorjaikkal,mindegyik a saját lovát dicséri,meg szerintem fogalmuk sincsen a pontos adatokról,hogy mikor mit kell csinálni a motoron.
Amúgy tényleg igaz 4-5-600 üzemórát is elmennek ha rendbe van tartva.haveri körben volt 450 525 is .brutál mit kibír az a motor.haver is 500 óránál adta el úgy hogy még nem volt megbontva.onnan lehetett már tuudni hogy annyi van benne hogy havonta folyt a víz a vizpumpatengely mellett mert már elkopott.akkor jár kb annyinál.de kicserélték oszt király,úgy adta el.2003-2007 ig érdemes úgy tudom ,és mindenképpen vassszelepeset szabad csak megvenni mert utána már jöttek a bajok.amúgy én mentem 450 el és brutális.bár a ktm blokkhangja nem az igazi az én fülemnek de azt mondták ez ilyen.egyszóval nagyon jó gép ha kifogsz egy jót.
És akkor kettesből indulnak? Nem,van benne valami plusz fogaskerék a hátramenetnek.....és ezt valahogyan egy plusz bowden mozgatja.
Már több XR-be is láttam beépítve ilyen blokkot,persze csak képen......szerintem nem éri meg amúgy átépíteni,rengeteg pénz + jó pár kiló súlytöbblet.
Hali!
Régebben lehetett kapni egy szettet USA-ban horror áron(2-300e ft),de mostanában nem láttam ilyet......szerintem nem vált be.
Mostanában azt lehet csinálni hogy beszerelsz egy TRX400 quad blokkot,ami ugyanaz mint az XR 400 csak van rajta önindító.
Viszont akkor én is kérdeznék tőled,hátha tudsz segíteni. Mennyi üzemórát mennek el az EXC 525-ök két felújítás között,és pontosan miket kötelező ilyenkor cserélni? Milyen évjáratút érdemes nézegetni? Azt hallottam hogy olyan 350üó - 500üó elmennek,ez igaz?
en nagyon sokat hasznalok motorfeket es fogok is....lancnak kikell birni....nekem lanc is nyulott volt es feszito is szar volt....de hangja is volt a blokknak.
holt pont alul megfelül van. Indításnál úgyis a sűrítés előtti alsó holt pontra állítod a dugót, felengeded vissza a berugót, aztán megtalpalod, és már morog is. Szerintem
nyúlott láncnál leállításkor is elugorhat, a láncát pedig a motorfék nyújtja drasztikusan, ha durvákat rugdosol visha neki, ezzel fékezve előbb szétmegy a láncod. Ha minden ok nem ugorhat el. Ja és az lehet hoga láncod nem nyúlt észrevehetően, csak előfordulhat hogy a feszítő nem volt lánccserénél cserélve előzőleg. Annyi éppelég neki.
sziasztok!
olyan problémám lenne hogy a motor alacsonyabb sebességi fokozatoka tökéletesen huz de 4-5be rángat nem megy egyenletesen, és durrog mint az örült motorféknél. de ha a szivatot középállásba állitom akkor a 4-5be megtáltosodik,de a vége viszont 100km/h mikor ezek a tünetetk elött 150volt . mi lehet a probléma? mert nem egy élmény a szivatot álligatni állandóan. jaah a gép xr 600
nem sokáig megy az tuti, de addig legalább nem fizetnek rosszul:)
amúgy téglagyári a a meló, na ott aztán vannak cifra helyzetek..magyar tulajdonban van a gyár, de tényleg már már "művészet" ami ott megy, ott semmi sem úgy működik ahogy annak kéne, egy ellenőrnek maga lenne a nirvána, semmi nincs amibe ne lehetne belekötni!:D A tégla szar minőségű, sőt egyre szarabb, de kurva sok a megrendelés, a románok, oroszok, ukránok viszik mint a cukrot...pár év és lehet hozzájuk menni segédmunkásnak...
Szar volt a lánc... Nem csörgött, nem is volt semmi jele. 1 hézagolás útán nem indult 1.-re és az lett a vége, hogy elment a vezérlés. Lehet, hogy csak véletlen egybe esés :)
nekem is rugasnal ment el a vezerles most de meg is volt nyulva a lanc....oreg lanc 1cm hosszabb volt mint az uj ....ha joo a vezerles nem mehet el szerintem
Már hallottam olyat egy fürdetés után azonnal eladtak egy DRZ-t,persze olajcsere után,ami rövid idő után meg is döglött.....lutri a használt motor vásárlás.
Nagyon eltérő infókat kapok ezzel az üzemórákkal kapcsolatban.....nemrégiben kérdeztem egy aluvázas WR450F gazdájától szintén az üzemórát,erre elkezdett mutogatni a Yamaha logóra,és azt kezdte ecsetelgetni hogy ezt nem kell szerelni....elfogultak a gazdák a motorjaikkal,mindegyik a saját lovát dicséri,meg szerintem fogalmuk sincsen a pontos adatokról,hogy mikor mit kell csinálni a motoron.
Már több XR-be is láttam beépítve ilyen blokkot,persze csak képen......szerintem nem éri meg amúgy átépíteni,rengeteg pénz + jó pár kiló súlytöbblet.
Régebben lehetett kapni egy szettet USA-ban horror áron(2-300e ft),de mostanában nem láttam ilyet......szerintem nem vált be.
Mostanában azt lehet csinálni hogy beszerelsz egy TRX400 quad blokkot,ami ugyanaz mint az XR 400 csak van rajta önindító.
Viszont akkor én is kérdeznék tőled,hátha tudsz segíteni. Mennyi üzemórát mennek el az EXC 525-ök két felújítás között,és pontosan miket kötelező ilyenkor cserélni? Milyen évjáratút érdemes nézegetni? Azt hallottam hogy olyan 350üó - 500üó elmennek,ez igaz?
Valaki meg tudja mondani, hogy 03-as xr 400-ra lehet-e önindítót faragni?
olyan problémám lenne hogy a motor alacsonyabb sebességi fokozatoka tökéletesen huz de 4-5be rángat nem megy egyenletesen, és durrog mint az örült motorféknél. de ha a szivatot középállásba állitom akkor a 4-5be megtáltosodik,de a vége viszont 100km/h mikor ezek a tünetetk elött 150volt . mi lehet a probléma? mert nem egy élmény a szivatot álligatni állandóan. jaah a gép xr 600
amúgy téglagyári a a meló, na ott aztán vannak cifra helyzetek..magyar tulajdonban van a gyár, de tényleg már már "művészet" ami ott megy, ott semmi sem úgy működik ahogy annak kéne, egy ellenőrnek maga lenne a nirvána, semmi nincs amibe ne lehetne belekötni!:D A tégla szar minőségű, sőt egyre szarabb, de kurva sok a megrendelés, a románok, oroszok, ukránok viszik mint a cukrot...pár év és lehet hozzájuk menni segédmunkásnak...