ezalat azt értem h ha nem mindig azon a ponton találom el akkor van h besluszol..persze nagy többségben elsőre eltalálom bár ezt az állításom meg az cáfolja h a karbim sokszor szarakszik csöpög orrán száján nagyon érik már h szétszedjem de fogalmam sincs mit kezdjek vele..
Hát sajnos nem sokat tudok segíteni,februárban vettem a motort olcsó pénzért(zabálta az olajat) elhoztam meg lett gyűrűzve, két szívószelep+ vez tengely csapágyak, vízpumpa csapágy+szimering+ szelep himba csapágyak cserélve, azóta kb 50 órát mentem vele, eddig bírja .
A blokkja tényleg hangos, aggódtam is miatta, de van pár motorszerelő ismerősöm akik azt mondták, hogy ennek az átlaghoz képest szép hangja van...
Én ha sm ként használom10, ha endurozok 15 óránként cserélem,+ minden 2.olajcserénél ránézek a szelephézagokra... légszűrő pucolás melegítés stb sokat számít.
A ktm szervizben azt mondta a srác,h volt olyan 525 amiben 50 000 kilométer után cseréltek először hajtókart
Egyébként 2006-ig lehet venni utána úgy tudom problémásabb.
ja bocs sajnálnám eladni.nem ,úgy döntöttem min 1 évig tuti meglesz még.jó ez a gép csak egy kicsit nehéz,de ez nem olyan nagy gáz.most motorozni akarok nem motort venni meg javítgatni.
hát én anélkül is rettenet kemény vagyok
ma szinte lábtartóig döntöttem a szimót, elfelejtettem hogy nemigen van rajta elsőfék
amúgy ha igazán sok adrenalin kell az embernek akkor vegyen egy 10es kerekű robogót és avval kell tépni terepen
nekem már 40es tempónál halálfélelmen volt a homokban
persze hogy jók de azért annyira nem kell bízni a hangvillában
és sokkal keményebb mint az xr4, meg az izmosabb drz
ami nem tetszett benne hogy nem lehetett igazán finoman kezelni a gázt, amikor megindult akkor nagyon megindult
Jók a WR-ek,ezt több helyről is hallottam,de nem annyira hogy soha ne kelljen semmit cserélni rajta,ilyen motor nincs.
Egy időben jött velünk egy 2003-as WR 450F-el egy kolléga,de annak is elég hangos volt a blokkja,pedig volt felújítva is.
hát max 100pénzt még rá is áldoznék, de annyiba szrencsére nincs lehetőség
a gagyi quadokon lent van a hátramenet aztán felfelé a előre sebességek
egyszer mentem ilyennel kb 500métert
tetszett is, de nekem nem kellene
ellenben ezeket a böszme nagy quadokat kipróbálnám, az lehet jobban tetszene, de ott meg az árak nem tetszenek
Egy váltókar cserénél tényleg ki kell venni vagy megemelni a blokkot?
http://youtu.be/1GAvWciYKyY
Amúgy itt turista biztos nem jön szembe,inkább másik motoros,esetleg őz,vagy vaddisznó.....az már gázabb.
A 15 óránkénti olajcsere viszont elég durva....ez az előírás? Mennyi olaj megy bele?
A blokkja tényleg hangos, aggódtam is miatta, de van pár motorszerelő ismerősöm akik azt mondták, hogy ennek az átlaghoz képest szép hangja van...
Én ha sm ként használom10, ha endurozok 15 óránként cserélem,+ minden 2.olajcserénél ránézek a szelephézagokra... légszűrő pucolás melegítés stb sokat számít.
A ktm szervizben azt mondta a srác,h volt olyan 525 amiben 50 000 kilométer után cseréltek először hajtókart
Egyébként 2006-ig lehet venni utána úgy tudom problémásabb.
ma szinte lábtartóig döntöttem a szimót, elfelejtettem hogy nemigen van rajta elsőfék
amúgy ha igazán sok adrenalin kell az embernek akkor vegyen egy 10es kerekű robogót és avval kell tépni terepen
nekem már 40es tempónál halálfélelmen volt a homokban
http://youtu.be/GjYPcxxhICk
és sokkal keményebb mint az xr4, meg az izmosabb drz
ami nem tetszett benne hogy nem lehetett igazán finoman kezelni a gázt, amikor megindult akkor nagyon megindult
Egy időben jött velünk egy 2003-as WR 450F-el egy kolléga,de annak is elég hangos volt a blokkja,pedig volt felújítva is.
a gagyi quadokon lent van a hátramenet aztán felfelé a előre sebességek
egyszer mentem ilyennel kb 500métert
tetszett is, de nekem nem kellene
ellenben ezeket a böszme nagy quadokat kipróbálnám, az lehet jobban tetszene, de ott meg az árak nem tetszenek