Tegnap indult el a motor hibátlanul
Zsír új ngk kb 6 km bírt
tünet az volt hogy elindult rendesen járt semmi gond menetközben le állítottam a motort már nem adott szikrát következő indításnál kb fél óra
bele a régi ment egész délután
ma akarom indítani megint semmi...
helló colt!
végigtelefonáltam az összes létező ismert és ismeretlen gépműhelyt márkaszervízt, szervízt, mindent amit lehet, tanácsért..hátha valaki mondd valamit. Szerencsére mindenki nagyon segítőkész volt, senki sem akart lerázni, DE végül is ahány ember annyiféle verzió született..valaki azt mondta hogy a szelepvezetők miatt füstölhet, azért van ott a gumigyűrő, valaki viszont esküdött hogy ott kizárt hogy olajat kapjon...felhívtam a te általad ajánlott műhelyt is..ott mondta egy ember hogy szerinte kizárt hogy ott baj legyen, mondjuk ő volt a legmeggyőzőbb...de kb ott vagyok ahol indultam, elvinni nem akarom sehova se, mert a közelben csak pislognak meg lehúznak-mert bocs, nincs típusismeret, akiben meg megbízok egyszerűen nem talál semmit, meg mi se
Már három hete húzzuk az összerakást, igaz valami mindig csinálódik, új menetek stb, csak az a baj hogy összerakom és ugyan az lesz mint eddig, 1éve...hihetetlen
ja tényleg olyan faszán volt összerakva a hengerfejem hogy a 3féle csavar helyett volt benne vagy 4, szerencsére mind hosszabb, vagy rövidebb mint ami kell, de a feje olyan mint a gyárié..csodálkoztunk hogy megszakadt...egyszerűen össze volt baszva az egész..és ezt mondd meg mikor megveszed...remélem utoléri egyszer az átkom azt a magyar-angol, vagy tökömtudja milyen nemzetiségű faszfejet aki ezt "összerakta"...
én nem is értem komolyan ezt a mentalitást ha probálsz normális lenni annál tuskobb a veled szemben érkezö... namármost ilyenkor milyen berögzödései lesznek az ebernek a következönél
hát ma betalált egy dagat paraszt mert nem a földűt jobb oldalán jöttem holott csak félre húzódtam balra h elférjen a hyuday puncibuszával:)
erre mutogat nekem h ittt a kersz érvényes mondom neki ember azért húzódtam le h elfej aszongya öt az nem érdekli... nah elköszöntem a lehuzott ablaktól azt percintettem is a gépnek sztem megbánta h lehuzta az ablakot
nem tudod véletlen annak a beépítési méreteit, és nálam a dupla karbi miatt a légszűrök is útban vannak lehet de érdekelnek a méretek ha nem nagy gáz neked lemérni megköszönném...
én is így vagyok vele.mostanában kezdtem el járni nagycenkre motorozni,ott van egy komoly enduro birodalom.brutális pálya ,falak,szakadékok lefele minden.én a motorerőt nem tartom pályán kevésnek,én a futómüvet éreztem gyengének.azt éreztem némelík pntom,na mondom ez szétesik alattam baszki.a másik oldal meg amit te mondassz nagyon megbízható,nem tudom ér e annyival többet az a másik motor amennyivel többe lenne a fenntartása.amúgy szerintem egyenlőre marad mert most már nagyon megszerettem,amúgy meg egy nagyon kezes kis motor aminek aztán nincs akadály.na szia.üdv
Ugyanez a dilemmám nekem is,azzal a különbséggel,hogy ha megtehetném,akkor az XR mellé vennék valamit. Az XR-t biztos pontnak tartom,nem az az elromlós fajta. Ha összerakom amiket idáig hallottam a motorokról,akkor első helyen a Yamaha WR 450f áll,már ha a tartósság továbbra is fontos szempont. Második helyen nálam a KTM EXC 450/525 áll,bár az 525-ről jobbakat hallottam.
Amúgy erdőben soha nem éreztem gyengének az XR-t,mindenhol felmegy ahová elegendő a tudományom,csak húzni kell a gázt
Egyedül akkor éreztem kevésnek amikor nyílt terepre értünk,de még így is tudtam tartani az erősebb DRZ E -vel a lépést,az XR650R-el hasító kollégát meg mindenhol legyűröm,persze nem a motor miatt,hanem a kolléga miatt. Ettől függetlenül egy kis erőtartalék jól jönne,de csakis nyílt terepen.
colt amúgy neked mi a véleményed az xr ről?nem fordult meg a fejedbe hogy lecseréled egy könnyebb mocira.te viszonylag sok helyen kipróbáltad már a gépet,van véleményed is tuti.sokat gondolkozok mit kéne tennem,váltani könnyebbre,vagy még hasítani ezzel egy darabig.nem tom
A motorerőre meg azt mondom hogy elegendő,de nem az a kirobbanó,mint pl az új gépeknek.
Zsír új ngk kb 6 km bírt
tünet az volt hogy elindult rendesen járt semmi gond menetközben le állítottam a motort már nem adott szikrát következő indításnál kb fél óra
bele a régi ment egész délután
ma akarom indítani megint semmi...
amúgy nem kormos az ngk? próbáld meg leégetni a dzsuvát gázos pákával és próbáld úgy mit csinál
elnézést mindenkitől, nem találom sehol
átpakoltam minden kacatom de nincs sehol
Végre megy a motor
De van 1 problémám , eszi a gyertyákat ....
Valakinek valami tipp esetleg ? ( NGK DRP8Z volt mind 2 gyertya)
végigtelefonáltam az összes létező ismert és ismeretlen gépműhelyt márkaszervízt, szervízt, mindent amit lehet, tanácsért..hátha valaki mondd valamit. Szerencsére mindenki nagyon segítőkész volt, senki sem akart lerázni, DE végül is ahány ember annyiféle verzió született..valaki azt mondta hogy a szelepvezetők miatt füstölhet, azért van ott a gumigyűrő, valaki viszont esküdött hogy ott kizárt hogy olajat kapjon...felhívtam a te általad ajánlott műhelyt is..ott mondta egy ember hogy szerinte kizárt hogy ott baj legyen, mondjuk ő volt a legmeggyőzőbb...de kb ott vagyok ahol indultam, elvinni nem akarom sehova se, mert a közelben csak pislognak meg lehúznak-mert bocs, nincs típusismeret, akiben meg megbízok egyszerűen nem talál semmit, meg mi se
Már három hete húzzuk az összerakást, igaz valami mindig csinálódik, új menetek stb, csak az a baj hogy összerakom és ugyan az lesz mint eddig, 1éve...hihetetlen
ja tényleg olyan faszán volt összerakva a hengerfejem hogy a 3féle csavar helyett volt benne vagy 4, szerencsére mind hosszabb, vagy rövidebb mint ami kell, de a feje olyan mint a gyárié..csodálkoztunk hogy megszakadt...egyszerűen össze volt baszva az egész..és ezt mondd meg mikor megveszed...remélem utoléri egyszer az átkom azt a magyar-angol, vagy tökömtudja milyen nemzetiségű faszfejet aki ezt "összerakta"...
erre mutogat nekem h ittt a kersz érvényes mondom neki ember azért húzódtam le h elfej aszongya öt az nem érdekli... nah elköszöntem a lehuzott ablaktól azt percintettem is a gépnek
Valaki tudna nekem kapcsolási rajzot egy 89es xr 600 rl cdi egységéről? Sürgős lenne...
Amúgy erdőben soha nem éreztem gyengének az XR-t,mindenhol felmegy ahová elegendő a tudományom,csak húzni kell a gázt
Egyedül akkor éreztem kevésnek amikor nyílt terepre értünk,de még így is tudtam tartani az erősebb DRZ E -vel a lépést,az XR650R-el hasító kollégát meg mindenhol legyűröm,persze nem a motor miatt,hanem a kolléga miatt. Ettől függetlenül egy kis erőtartalék jól jönne,de csakis nyílt terepen.
Köszi szépen.
Sajna nem tudom,nem nagyon kellett még cserélnem egyiket sem.
Egy biztos,gyáriban biztos horror áruk van.
Xr kuplung kar és bovden árat tudsz nekem mondani? Esetleg xl bovdene jó lehet rá?
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v.
..
A hírhedt Penci domb:
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?
v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v
...
http://www.youtube.com/watch?v...