Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fogalmam sincs.Én így vettem,de úgy gondolom,hogy ez utólag lett rá téve. Nem szoktam nyomni szellőztetéskor.Miben lenne jobb tőle?
Egy kis ajándék
Mikor lesz már kész? Kíváncsi vagyok mit mondasz a motorra.
Hát igen,így biztosan több levegőt kap
Érdemes egy gumiperemet körbe rakni,nehogy befolyjon a víz,amit felver a kerék a légszűrőházra.
no ezt kifogom probalni ha kesz lesz
Ha kiveszed,akkor több levegőt kap a gép,minimálisan virgoncabb lesz.
Nekem nem kellett nagyobb fúvókát rakni a karbiba emiatt.
Mire jó? A fene tudja Talán a picit magasabb szívónyílás miatt picit mélyebb vízbe mehetsz bele
Ha jól emlékszem akkor ez is ki lett belőle szedve:

http://translate.googleusercon...
ilyen pipa vagy mi van nekem is....ez mire joo?....mikor kivetted mivel lett mas a gep?
ugyan ilyen van nekem is a 600-on
Milyen évjáratig van ilyen gomb rajtuk? Vagy ez már nem gyári neked?
Szellőztetés közben szoktad nyomni?
De egyről beszélünk csak az enyémen csak egy sima gomb van. Nem ilyen pofás,mint ez.
Lehet hogy már láttátok,de nem gyengén megy felfelé a kolléga
http://youtu.be/nI2cT8Fj2Ew
Ez alap,hogy ezt a pipacsövet kapásból ki kell dobni a kukába
Ez volt az első tuning a gépemen
Frankó! Por bemegy rajta?
Arra az elvileg-re nem igen akarok alapozni. Mondjuk az enéym így is meg van fabrikálva:

http://translate.googleusercon...
Persze a gyári karbinál ha beindult,akkor kell egy pici gázt adni,különben leáll.

Most akkor a tiéden nem ilyen van? Vagy nem jól értelek?
Ez is vészleállító,ezzel veszed el a gyújtást. Nem egyről beszélünk?
Ilyeneket szoktak berakni, a légszűrőház 2 oldalára, erősen megoszlanak a vélemények a szükségességéről. A vizet elvileg kint tartja. TwinAir és UNI gyártja.
Majd ha helyrejön a lábam.
Ha ilyen hideg egy kis gáz szoktam neki húzni,hogy ne fulladjon le. No,de csak finoman.
Mondjuk nekem csak vészleállító van, nincs más kapcsoló.
Arra az "X" kivágásra.
http://honda400xr.superforum.f... -innen vannak a képek.
Mire gondolsz?
Amúgy csak a képeket mentettem le.
Próbáld ki,be fog az indulni. Nekem is beindul ugyanazzal a gyertyával,
viszont beindulás után leáll.....ezt megcsinálja 4-szer,aztán utána semmi gond......ez van,fázik a kicsike Annyi a különbség talán a két gyertyánál,hogy a 8-as nem melegszik fel rendesen üzemi hőfokra ilyen hidegben. A sevice manualban egyébként csak a hosszas nagy terheléshez ír más gyetyát, a DPR9Z-t,hideghez nem.

Ha arra gondolsz amit feltöltöttem képet(vészleállító),akkor nem meglepő,minden XR4 olyan,kivéve az SM.
Van valami információd a légszűrő ház oldalának megfabrikálásáról?
5 fok alatt DPR7EA9 gyertya kellene bele az jobban bírja az ilyen hideget. Nekem is nehezen indul hidegen. Mondjuk ezekben a nagy mínuszokban nem próbáltam még.

Az enyémen is csak vészleállító van.
masteron megjott a karbi meg a cso .....hat jooval brutalisabban nez ki mint az XR karbi ....remelem jool fog muzsikalni vele az XR ....ha minden jool megy kuldom is vissza holnap az XR karbit....meg legyszives dobj egy pontos cimet a mailomra koszi mindent