Ha kiveszed,akkor több levegőt kap a gép,minimálisan virgoncabb lesz.
Nekem nem kellett nagyobb fúvókát rakni a karbiba emiatt.
Mire jó? A fene tudja Talán a picit magasabb szívónyílás miatt picit mélyebb vízbe mehetsz bele
Ilyeneket szoktak berakni, a légszűrőház 2 oldalára, erősen megoszlanak a vélemények a szükségességéről. A vizet elvileg kint tartja. TwinAir és UNI gyártja.
Majd ha helyrejön a lábam.
Ha ilyen hideg egy kis gáz szoktam neki húzni,hogy ne fulladjon le. No,de csak finoman.
Mondjuk nekem csak vészleállító van, nincs más kapcsoló.
Próbáld ki,be fog az indulni. Nekem is beindul ugyanazzal a gyertyával,
viszont beindulás után leáll.....ezt megcsinálja 4-szer,aztán utána semmi gond......ez van,fázik a kicsike Annyi a különbség talán a két gyertyánál,hogy a 8-as nem melegszik fel rendesen üzemi hőfokra ilyen hidegben. A sevice manualban egyébként csak a hosszas nagy terheléshez ír más gyetyát, a DPR9Z-t,hideghez nem.
Ha arra gondolsz amit feltöltöttem képet(vészleállító),akkor nem meglepő,minden XR4 olyan,kivéve az SM.
5 fok alatt DPR7EA9 gyertya kellene bele az jobban bírja az ilyen hideget. Nekem is nehezen indul hidegen. Mondjuk ezekben a nagy mínuszokban nem próbáltam még.
masteron megjott a karbi meg a cso .....hat jooval brutalisabban nez ki mint az XR karbi ....remelem jool fog muzsikalni vele az XR ....ha minden jool megy kuldom is vissza holnap az XR karbit....meg legyszives dobj egy pontos cimet a mailomra koszi mindent
Érdemes egy gumiperemet körbe rakni,nehogy befolyjon a víz,amit felver a kerék a légszűrőházra.
Nekem nem kellett nagyobb fúvókát rakni a karbiba emiatt.
Mire jó? A fene tudja Talán a picit magasabb szívónyílás miatt picit mélyebb vízbe mehetsz bele
http://translate.googleusercon...
Szellőztetés közben szoktad nyomni?
http://youtu.be/nI2cT8Fj2Ew
Ez volt az első tuning a gépemen
http://translate.googleusercon...
Most akkor a tiéden nem ilyen van? Vagy nem jól értelek?
Ez is vészleállító,ezzel veszed el a gyújtást. Nem egyről beszélünk?
Ha ilyen hideg egy kis gáz szoktam neki húzni,hogy ne fulladjon le. No,de csak finoman.
Mondjuk nekem csak vészleállító van, nincs más kapcsoló.
Amúgy csak a képeket mentettem le.
viszont beindulás után leáll.....ezt megcsinálja 4-szer,aztán utána semmi gond......ez van,fázik a kicsike Annyi a különbség talán a két gyertyánál,hogy a 8-as nem melegszik fel rendesen üzemi hőfokra ilyen hidegben. A sevice manualban egyébként csak a hosszas nagy terheléshez ír más gyetyát, a DPR9Z-t,hideghez nem.
Ha arra gondolsz amit feltöltöttem képet(vészleállító),akkor nem meglepő,minden XR4 olyan,kivéve az SM.
Az enyémen is csak vészleállító van.