Hát igen,ő sem lesz fiatalabb. Ha nagyon kopott a motor,attól is indulhat rosszul.......ráadásul ha a kaja is el van tőle véve
A gyertya meg lehet hogy kokszos a sok megevett olaj miatt,na ez sem segít rajta.
Próbáltad?
Amúgy meg 162-es a főfúvóka gyári mérete,és az sem mindegy az alapjárati keverék csavar mennyire van kitekerve.
Vagy vidd be a kályha mellé végső esetben
nem indul a bitang
lehet kompresszió oka is van a füstölésnek
ha ráspriccentek féktisztítóval akkor beugrik 1-2 ütem aztán annyi
pedig még a 140es fúvókát is kicseréltem benne a 150esre elvégre téli üzem lenne.....
Azt biztos ami biztosalapon zárják el,amikor már nem tökéletes a karbiban a tűszelep,és túlfolyik. Én nem zárom el az enyémen,és úgy szoktam szellőztetni.
max véletlen húztam rá a nagy rugdosásba :D am. a gyújtásos gomnyomáson kívül így csináltam eddig ahogy leírtam, csak a benzin csapot nem tudtam hogy elkell zárni, nem mondta nekem senki egészen idáig :D
Végiggondolva még egyszer a szellőztetést,azt kell hogy mondjam,akkor sem fog visszarúgni a berúgó ha nem nyomod a gombot,mert a dekompresszor karral kinyitod ugye az egyik kipu szelepet,tehát max durran egyet szellőztetés közben
hát úgy szoktam beindítani, hogy minden nélkül lenyomom a berugókart amíg meg nem akad, aztán behúzom a kart, egy kicsit lenyomom, elengedem felengedem a berugót is, majd rárugok nekem így mutatták
Szellőztetés: Benzincsap elzár, dekompresszor behúz, gázt csuttra, gombot be és rugdosni
Indítás: végülis a szokásos mód ahogy szoktam, benzin csap be, berugókar lenyom, dekompresszort behúz, holtpont megkeresése majd berugás a dekom.kar és gázadás nélkül
Már azt hittem elmentél kipróbálni
A gyertya meg lehet hogy kokszos a sok megevett olaj miatt,na ez sem segít rajta.
de akkor még nem füstölt így
Amúgy meg 162-es a főfúvóka gyári mérete,és az sem mindegy az alapjárati keverék csavar mennyire van kitekerve.
Vagy vidd be a kályha mellé végső esetben
meg fújjak bele a kipufogóba 2x
lehet a benzin sem az igazi, a robogóból szívtam ki...... amit szerintem még valamikor a nyáron tankoltam
na de akkor is be kellene indulni féktisztítóval, na de nem akar
lehet kompresszió oka is van a füstölésnek
ha ráspriccentek féktisztítóval akkor beugrik 1-2 ütem aztán annyi
pedig még a 140es fúvókát is kicseréltem benne a 150esre elvégre téli üzem lenne.....
Nem így csináltad?
Még egyszer: gázt ne húzzál indításnál!
Tehát csak hogy még hülyébbnek tűnjek XD
Szellőztetés: Benzincsap elzár, dekompresszor behúz, gázt csuttra, gombot be és rugdosni
Indítás: végülis a szokásos mód ahogy szoktam, benzin csap be, berugókar lenyom, dekompresszort behúz, holtpont megkeresése majd berugás a dekom.kar és gázadás nélkül
jól értem?:D
Szellőztetés közben full gáz,gyújtás nélkül.
Indításnál viszont nem szabad gázt húzni!