Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most megyek :DDD csak haza kellett érnem :DDD megyek csapatom egy kicsit a hóba, hazajövök lefullasztom és próbálkozok a módszerrel :D
Szívesen!
Már azt hittem elmentél kipróbálni
am. nagyon rendesek vagytok :) köszönöm a segítségeket :)
Hát igen,ő sem lesz fiatalabb. Ha nagyon kopott a motor,attól is indulhat rosszul.......ráadásul ha a kaja is el van tőle véve
A gyertya meg lehet hogy kokszos a sok megevett olaj miatt,na ez sem segít rajta.
indult ez deresen is 1000méter felett
de akkor még nem füstölt így
Próbáltad?
Amúgy meg 162-es a főfúvóka gyári mérete,és az sem mindegy az alapjárati keverék csavar mennyire van kitekerve.
Vagy vidd be a kályha mellé végső esetben

meg fújjak bele a kipufogóba 2x

lehet a benzin sem az igazi, a robogóból szívtam ki...... amit szerintem még valamikor a nyáron tankoltam

na de akkor is be kellene indulni féktisztítóval, na de nem akar
Próbáld meg a DRZ-sek trükkjét,hogy eldöntöd a motort,hogy folyjon a túlfolyón a benzin,és utána próbálkozz.
nem indul a bitang
lehet kompresszió oka is van a füstölésnek
ha ráspriccentek féktisztítóval akkor beugrik 1-2 ütem aztán annyi
pedig még a 140es fúvókát is kicseréltem benne a 150esre elvégre téli üzem lenne.....
Azt biztos ami biztosalapon zárják el,amikor már nem tökéletes a karbiban a tűszelep,és túlfolyik. Én nem zárom el az enyémen,és úgy szoktam szellőztetni.
max véletlen húztam rá a nagy rugdosásba :D am. a gyújtásos gomnyomáson kívül így csináltam eddig ahogy leírtam, csak a benzin csapot nem tudtam hogy elkell zárni, nem mondta nekem senki egészen idáig :D
Igen,így mennie kell!
Nem így csináltad?
Még egyszer: gázt ne húzzál indításnál!
Na ezért szoktam kikapcsolni,nekem ne lőjön
akkor végülis ahogy leírtam ott a 2 összesítésbe, beleszámítva az utána levő indítási korrigállásomat akkor úgy jó lesz?
igen xd volt olyan hogy akkorát lőtt mint 2 vadászpuska xD
Így jó! Akkor van sűrítés! Ilyenkor a dekomp karral átsegíted a holtponton,és rárúgsz egy nagyot,gáz nélkül.
Végiggondolva még egyszer a szellőztetést,azt kell hogy mondjam,akkor sem fog visszarúgni a berúgó ha nem nyomod a gombot,mert a dekompresszor karral kinyitod ugye az egyik kipu szelepet,tehát max durran egyet szellőztetés közben
hát úgy szoktam beindítani, hogy minden nélkül lenyomom a berugókart amíg meg nem akad, aztán behúzom a kart, egy kicsit lenyomom, elengedem felengedem a berugót is, majd rárugok nekem így mutatták
Ha behúzod holtpont keresésnél a dekomp -ot,akkor nehéz lesz megtalálni!
Azt hogy ezen van kulcsos kapcsoló,észre se vedd,csak az indítás,és szellőztetést figyeld!
jaaa :DD

Tehát csak hogy még hülyébbnek tűnjek XD

Szellőztetés: Benzincsap elzár, dekompresszor behúz, gázt csuttra, gombot be és rugdosni

Indítás: végülis a szokásos mód ahogy szoktam, benzin csap be, berugókar lenyom, dekompresszort behúz, holtpont megkeresése majd berugás a dekom.kar és gázadás nélkül

jól értem?:D
Kezét,lábát nagyon figyeld a kis ferde szeműnek! Valahogy így kell csinálni:
Neeeem! Nincs két verzió,mindenki ugyanazt mondja.
Szellőztetés közben full gáz,gyújtás nélkül.
Indításnál viszont nem szabad gázt húzni!
:DDD kicsit belekavarodtam :D most akkor hogy kell csinálnom?:D mert most van 2 elég eltérő verzió xD
ha lenne még egy szabad végtagod akkor vakarózhatsz is közben