Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és akkor hogy csináljam a szellőztetést? nyomjam folyamatosan a gombot, benzincsapot elzárjam, dekompresszor kart behúzzam és úgy rugdossam gázadás nélkül?
A ritka levegő lehet a megoldás.
Na látod,amikor megrúgod,akkor már van gyújtás.....ez ilyen.
Ezért kéne szellőztetés alatt "kikapcsolni". Akkor a 600-on valószínűleg folyamatosan nyomni kell a gombot szellőztetés alatt,és akkor nincs gyújtás.
hidegen(és fenn) nekem úgy mutatták hogy rántsak egy kis gázt a berúgás kezdetén és engedjem vissza
nem tudom mire jó de így beindult egyből
igen akkor van gyújtás kb mint a simsonnál :D ha dekompresszorral rugdosom akkor fel-fel villan a lámpa :) ergo akkor kap csak gyújtást ugye
Amelyik motorban nincs akku,abban nincs is kulcsos gyújtáskapcsoló,csak egy sima kapcsoló.......enyémben sincs.
De ahogy belerúgsz akkor már van gyújtás nem? Azért kéne ilyenkor lekapcsolni,nehogy visszarúgjon. Azt nem tudtam,hogy nem kapcsoló van nektek,hanem csak egy gomb. Majd jönnek azok akiknek XR600-uk van,és megmondják a tutit
Amúgy amikor indítod a motort,véletlenül se húzzál gázt,mert akkor tényleg nem fog beindulni!
nekem még kulcsos gyújtás sincs benne xDDD
Na ezt nem tudtam hogy nektek csak egy nyomógomb van ott Ezzel is okosabb lettem
igen igen nekem is :)
hát az nekem csak le kapcsoló :D de most ezt így nem nagyon értem, a szellőztetéshez miért kell megnyomni a külön lekapcsolót ha pl lefullad. ha leáll akkor már nincs rajta gyújtás nem? mivel nincs benne kulcs se aksi, ergo gyújtás csak akkor van amikor beindul a motor, bocsi ha hülyeséget beszélek csak tényleg új vagyok ebbe még :D
nekem is az XR-en csak egy fekete gomb van amit csak megnyomni lehet es nem lehet be ki kapcsolni
gyújtás le és fel kapcsoló

ha sikeröl rábírnom magam arra hogy kimásszak a takaró alól megnézem hogy indul az xr -10ben
Persze idézőjelben gyújtáskapcsoló,de a lényeg az,hogy amikor szellőzteted a motort(mert nem indul),akkor ez kapcsold le,és akkor ilyenkor nincs gyújtás
Akkor az a gyújtáskapcsoló!
egy leállító gomb van csak annak a helyén amit mutattál:D még csak nem is piros XD hanem 1 fekete köralakú gomb:D
Akkor hogyan állítod le,ha nincs rajta gyújtáskapcsoló?
Az XR-en az a gyújtáskapcsoló,amit a képen is látsz......ilyennek a tiéden is lenni kell.
kitartás az van :D csak a szufla kevés bennem néha :D szeretem, mert tényleg jó motornak tűnik, jól megy, igaz eddig 1 túrán voltam csak vele, kb 80km volt erdős, szántóföld, mellékutas vidéken, de elfáradtma eléggé :D a maga 130 kg-val ázottan full sárban hát.. tényleg kell a fittség :D de én épp ezt élvezem benne, kihívás :D elvileg erről szól ez az endurózás legalábbis sztem :D mondjuk a fő baj, hogy még tapasztalatlan vagyok, de amint kijön a jó idő, lesz időm rá :D megpróbálom megfogadni és valósítani az itt leírt tanácsokat és talán könnyebb lesz :) am. amit írtál, ha a gyújtással nem vacakolok úgyis jó lehet nem?
A jó dolgokért meg kell szenvedni

rise01: hát ha le húzod a gyertyapipát pl tuti nem lesz rajta gyújtás Amúgy szerintem a hol rúgjam meg kérdés lesz a döntő nálad is. Idővel kitapasztalja az ember, kitartás amúgy is kell a kondi ezekhez a gépekhez szal ártani nem árt egy kis plusz rugdalás :P
Jó a rendszámod .
szevasztok valaki nem tud egy honda xr 125-hez egy központi rugós tagot:)
okés köszi a tanácsot :D am. annyit még hozzátennék hogy nincs rajta gyújtás :D tehát nincs aksi, nincs index :D a 2 lámát gondolom valami dinamó hajtja mint pl a simsonnál csak itt egyenletes a világítás :D nincs benne sok elektronika :D duda,lámpa elől hátul meg 1 leállítógomb :D
én azt szeretném ha olyan hangja lenne mint egy villanyvasalónak
sosem szerettem a hangoskodást
Praktikus..de nem szereted a hangját?
gondolnád hogy ms paint?