jeladónak ott a 2 vezetéke aztán ha szakadt nincs ellenállás.....
a tekercsek ugyanígy
a gyújtótekercsnek nagyobb ellenállása van meg a trafó gyertya felöli szálának is
Üdv, van egy 84-es 600-as xl-em frissen összerakva (meglett fúrva, hengerfej felújjítva stb, nehézkesen indúl, a karbit nem tom h kell beállítani :/ Valaki tud segíteni?
gondolom olyan hullámzó feszültség értékek vannak amit ha mér is a gép kb semmit se látsz mert ugrál a szám össze-vissza
az meg a csúcsfeszültséget méri
igazándiból a jeladón és a tekercseken kívül semmit se tudsz mérni rendesen egy olcsóbb multimterrel
A szervizkönyvbe ugye van pár feszültség adat amiket ki lehet mérni. De ott valami peak voltage tester/adaptor nevezetű cuccot csatlakoztat a multiméterre. Enélkül is normálisan kéne mutatni? Mert nekem egyik megadott értéket se éri el :D Az is lehet hogy rosszul mérem.
Viszont van egy aminél semmit se mutat. A képen látható rész mérésénél. Ez mire utalhat?
Bocs srácok de ezek a villanyos dolgok nem mennek nekem :D
a csávót nem de a tankot igen, voltam vele erdélyben is
22 vagy 24 literes 2 benzincsap stb kompletten valami 30 felé lett beszámolva ha jól emlékszem akinek eladtam
Azért az smd cuccok biztos nem szerették a kefét...
Ha nincs látható sérülés akkor egy átlag ember nem tud tenni sok mindent
Nagyítóval nézd át az összes forrasztást
De keress vakami izmosabb cuccot
na megnéztem ezt a leírást, szét is kaptam az enyémet. Hát nekem ez a gyanta vagy szilikon amivel kiöntötték iszonyat nehezen válik el a nyáklaptól, csak egy kis drótkefe bevonásával tudtam eltávolítani úgy-ahogy... De nem láttam sérülést a forrasztásnál. Viszont a motor már be se indul csak pöffen 1-2 munkaütemet. (cdi szétszedése elött is már ezt csinálta) Valakinek volt már ilyen problémája?
Nekem olyan volt hogy a hűvös helyiségben volt szikra a napra kitolva már nem volt,jeladó tekercs volt a ludas.
Valami kitágult belül forrasztás vagy a drót és nem ért össze a melegben(vagy felmelegedett motornál).Még jó hogy hallottam már az efféle jelenségről a tekercsek esetében csak ezért nem hullott ki a hajam az idegtől,mert a mérések mindenhol jót mutattak...hűvösben.
Akármilyen bovden és bovdenvég bicajosboltban is kb 1000Ft,méghogy 7000-et fizetni egy xaros bovdenért
van ilyen bovdenem gyári bár hasznát de ezt ki szokták kötni....egy kis szelepet mozgat ami elengedi a kompressziot ha kell késöbb akkor is ha nem kell ezert job ha ki van kötve
a tekercsek ugyanígy
a gyújtótekercsnek nagyobb ellenállása van meg a trafó gyertya felöli szálának is