Szia Sofa!Ezeken már mind túl vagyok!!!!A motorom szerelőnél van már szájba b....tt 5 hete!!!!És nem találja a hibát!Mos azzal próbálkozik,hogy komplett vezeték köteget cserél...Előre félek az összegtől...Van nála egy Dominator ami vez tengely hibás annak a cuccait át rakogatta a motoromra..hiába ugyan az a probléma!!!És innentől kezdve kábel kötegre gyanakszik!Elvileg csütörtökön ment Olaszba alkatrészekért és hoz...Elvileg...:) Le ment a szezon és nem motoroztam 1000km-ert...Amennyire bele szerettem ebbe a motorba úgy szeretek ki most belőle..:(..Jut eszembe ha van valakinek eladó XL600R tankja reális áron érdekelne..Köszi Üdv
Csatikat,kontaktokat nézd át,próbáld rángatni a vezetékeket szakadást keresve. A gyujtás tekercsnek melegen mekkora az ellenállása (értékeken belül van)?
Gyújtás hiba!!!Olyan nincs,hogy 10 km-et mész és a benzin csak akkor fogyle...Sőt rohadtul meg nőtt a fogyasztás kb 100km-en meg evett 10 litert 90km/h sebességnél!Szerintem egyértelműen gyújtás,de mi???????Már arra is gondoltam,hogy a kábelkötegben van valahol sérülés és ha át melegszik akkor valahol áthúz....Vagy talán azért mert a fesz szabályzó sokat tölt...Különben a karbi is cserélve lett és a probléma ugyanaz!..Azért nagyon köszönöm..Várom a további ötleteket!Üdv
Benzin folyik rendesen?
Engedj ki egy petpalackba egy litert és nézd meg hogy csökken-e az átfolyási mennyiség
Utána a karbit is nézd át hátha valami dugulás van
Sziasztok!Lenne egy kérdésem...Hátha valaki már járt így és van ötlete..Szóval 5-10 km megtétele után el kezd dadogni a motor és szerintem minden 3-dik szikra ki marad,de csak terhelés alatt...Nincs teljesítmény...!!!könnyen indul hidegen és melegen egyaránt és nem áll le..Dominator 650..Hidegen nagyon jól megy.Várom az ötleteket!!És még valami..Cserélve lett:CDI,Gyújtó trafó,jeladó.A fesszszbályzó Jól működik ki lett mérve talán kicsit többet is tölt 14,6...Srácok Előre is köszi az ötleteket!Üdv
Sziasztok.
Keresek Honda xl 600lm pd04 1985-s motoromhoz, hátsó sárvédőt( lámpávan vagy a nélkűl), és mindkét oldalra idomot. Ami a képeken szerepel na olyan érdekelne nagyon(a szín mind 1). Akinem van ilyen felesleges vagy bontott és pénz ellenében megválna tőle az bármikor keressen fel. :)
kicsit off de hátha másokat is érdekel a téma, lett egy kis szabadidőm aztán teszteltem ezt a 7805 stab ic-t
ez a kínai kivitel szerintem nem bírja az 1.5 ampert, nem is mertem ennyivel terhelni
0,4amperral teszteltem a hozzá való kis hűtőbordájával, annyit simán bírt, a hűtő elég meleg volt, a vizes szivacs sistergett ha hozzányomtam szóval jóval 100 fok felett üzemelt de nem durrant el szóval fasza, de mégsem
sorbakötöttem 4 darabot elétettem egy 3amperes hidat, leterheltem 0,8 amperral (átlag telefon kb ennyit vesz fel) aztán forró de nem sistereg a szivacs saccra 80-90 fok lehet (kb mint régen anyáméknál a radiátorcső amikor maxigázon ment a szenes kazán)
kimeneti feszültség 4,93-4,95 között van
előnye hogy egyszerű ahogy nézem nemigen sérülékeny bírja a hideget-meleget, ha találok valahol fbs-t lekenem a lábakat és nagyjából vízhatlan is lesz
hanem ami a hátránya hogy ha 5v 0,8a a kimenő, akkor amit felvesz az 12v 0,8a szóval nemigen gazdaságos az üzemeltetése kis akkuról, persze ha egy 72es akku van pecázni akkor annak kb tökmindegy, de egy 12v 6ah akku kb annyit tud tölteni mint egy 6-8ah power bank
egyedül az ára ami olcsó, aliról rendelve 10db 7805 nincs 300 ft 10hűtő kicsit több mint 300ft, szóval kb 60 ft egy ic+hűtő szóval még 5db sorbakötve se több mint 300ft, ha van otthon valami nyák féleség vagy épp össze van taknyolva....
Spec meret. Ha ragaszkodsz a plug&play megoldashozz akkor fizess erte.
A GE15bol ami 800huf egy esztergalyos 3000hufert osszehozza. Aztan fillerekert cserelheted utana
Engedj ki egy petpalackba egy litert és nézd meg hogy csökken-e az átfolyási mennyiség
Utána a karbit is nézd át hátha valami dugulás van
Keresek Honda xl 600lm pd04 1985-s motoromhoz, hátsó sárvédőt( lámpávan vagy a nélkűl), és mindkét oldalra idomot. Ami a képeken szerepel na olyan érdekelne nagyon(a szín mind 1). Akinem van ilyen felesleges vagy bontott és pénz ellenében megválna tőle az bármikor keressen fel. :)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xl_600_lm_pd04-11878310
Posta megoldható, vagy előre utalás és borítékban elküldöm.
ez a kínai kivitel szerintem nem bírja az 1.5 ampert, nem is mertem ennyivel terhelni
0,4amperral teszteltem a hozzá való kis hűtőbordájával, annyit simán bírt, a hűtő elég meleg volt, a vizes szivacs sistergett ha hozzányomtam szóval jóval 100 fok felett üzemelt de nem durrant el szóval fasza, de mégsem
sorbakötöttem 4 darabot elétettem egy 3amperes hidat, leterheltem 0,8 amperral (átlag telefon kb ennyit vesz fel) aztán forró de nem sistereg a szivacs saccra 80-90 fok lehet (kb mint régen anyáméknál a radiátorcső amikor maxigázon ment a szenes kazán)
kimeneti feszültség 4,93-4,95 között van
előnye hogy egyszerű ahogy nézem nemigen sérülékeny bírja a hideget-meleget, ha találok valahol fbs-t lekenem a lábakat és nagyjából vízhatlan is lesz
hanem ami a hátránya hogy ha 5v 0,8a a kimenő, akkor amit felvesz az 12v 0,8a szóval nemigen gazdaságos az üzemeltetése kis akkuról, persze ha egy 72es akku van pecázni akkor annak kb tökmindegy, de egy 12v 6ah akku kb annyit tud tölteni mint egy 6-8ah power bank
egyedül az ára ami olcsó, aliról rendelve 10db 7805 nincs 300 ft 10hűtő kicsit több mint 300ft, szóval kb 60 ft egy ic+hűtő szóval még 5db sorbakötve se több mint 300ft, ha van otthon valami nyák féleség vagy épp össze van taknyolva....
áram gazdaságossági szempontból ez jobbnak tűnik : https://www.aliexpress.com/ite...
rendelek majd párat kipróbálni
motorra meg inkább ez lenen a célszerű:
https://www.aliexpress.com/ite...
A GE15bol ami 800huf egy esztergalyos 3000hufert osszehozza. Aztan fillerekert cserelheted utana
91077-KN5-004 BEARING (14MM)
Segítséget szeretnék kérni: 2003-as Xl 650V Transalphoz keresek műszerfalat, első idomokat, lámpát, és plexit.
Bármilyen megoldás érdekel!
Előre is köszönöm!
Tudja valaki a berúgó tengely szimmering méretét?